Monday, February 27, 2012


Agak sukar mempercayai apabila Ehud Barak turut menyanjung tinggi peranan rakyat Malaysia dan khususnya Tun Dr Mahathir dalam arena antarabangsa, yang terus memperjuangkan nasib rakyat Palestin.

Namun itulah hakikatnya. Pendokong tegar regim Zionis dan 'pembunuh rakyat Palestin' juga terpaksa akur dengan kehebatan rakyat Malaysia dan Tun Dr Mahathir tanpa ada perasaan mengalah, masih terus memperjuangkan penubuhan negara Palestin.








Apa yang menarik lagi adalah saranan Tun Dr Mahathir supaya Israel turut mengikut jejak langkah Malaysia bagi mencapai perdamaian dengan rakyat Palestin. Iktiraf negara Palestin yang berdaulat.




Namun apa yang menarik perhatian GWM adalah, Ehud Barak tidak tahu Tuan Haji Anwar Ibrahim mempergunakan nama beliau dan regim Zionis untuk melepaskan tengkuk beliau dari sebarang kaitam dengan Israel.




Lagi syok ... apabila Ehud Barak sebenarnya tidak tahu skandal-skandal yang melibatkan Tuan Haji Anwar Ibrahim di Malaysia.




Nampak gayanya, terlalu banyak yang perlu Tuan Haji Anwar Ibrahim perjelaskan kepada rakan sekutunya di Israel ... Cukup parah!




3 comments:

Anonymous said...

dasyat betul Bin Ibrahim nih... kalah Bin Laden dalam bab menipu...

Anonymous said...

orang kalau dah biasa dengan bohong kalau sehari tak bohong boleh demam tu..! nasib baik ada yg rasa terhibur dengan cerita2 dari tukang karut pkr ni..kebah la sikit demam tu.. dia ingat israel tu boleh buat kawan, dia tak tahu ka dia orang tu hanya nak memecah belah kan masyarakat ja..ha sekarang kan dah kecewa..padan muka bodoh sangat.

Anonymous said...

anjing, kalau dah selalu jilat taik, tak dpt jilat, cium pun jadi ler..