Sunday, February 26, 2012

7 comments:

Nam Ron said...

Ala brader..pelik apa nyer!..nama pun lagi manusia...hidup pertama nak cari duit, kedua nak cari burit!...itu biasa la!...kahkahkah

Melayu Atas Pagar said...

HAHAHA ... LU PUN MENGAKU JUGAK AKHIRNYA PEMIMPIN PAKATAN HARAM KUAT CARI BURIT

budakkampong said...

nam ron, mmng hidup kna ada dua benda tu, tpi masaalah ostat ni bila bersyarah sedap memaki org,semua org buat tak betul,dia ja yg baik,alim.. aku pernah dgr dia gelar bekas mufti perlis dgn nama 'bapak syaitan' bai.. jihad lawan kerajaan umno kerana tak islam katanya.. apa raaa..
skrg tgok arr tuhan bayar cash..hukum karma.

Nam Ron said...

Gua tak kisah kalau orang cari burit!...itu lumrah dunia...sebab gua pun kaki burit jugak...tapi kalau orang tipu, rampok duit rakyat senang2, itu gua angin!....

Anonymous said...

biasa lah bro...so moralnya ialah jgn suka tuduh org lain kaki burit kalau diri sendiri pun asyik membedal burit..bini org lak tu..

Anonymous said...

aku pun kaki burit jugak...sape sudi korbankan burit bini dia untuk aku kerana tak mampu layan leh lah kontert aku...

Anonymous said...

dosa pada tuhan, hari2 boleh mohon ampun. dosa kerek burit bini orang kat padang masyar nanti baru boleh mintak ampun dari laki dia, itupun kalau dia ampunkan. moral of the story, kalau nak cari, cari yang belum berlaki atau dah kena buang dek lakii dia atau pun dia dah buang laki dia.