Saturday, February 18, 2012






Sekalung tahniah diucapkan kepada Hadi Awang dan Nik Aziz kerana sekali lagi berjaya melacurkan Islam pada suatu tahap yang lebih tinggi. 

Buku Jingga hasil karya Tuan Haji Anwar Ibrahim sudah menjadi dan panduan bagi ahli-ahli Parti Adat & Sosialis dalam mencari sokongan dan undi.

Pluralisme sudah menjadi sebahagian dari manifesto PAS menjelang pilihanraya umum nanti. 

PAS sebenarnya sudah mampu mendesak DAP dan PKR untuk bubarkan parti serta merta untuk terus bernaung dibawah satu payung Parti Negara Berkebajikan.





7 comments:

Anonymous said...

Dia ni dah potong lancau ka ...

Anonymous said...

Pas oh pas..takde e org yg lebih berkaliber korang pilih? Nampak sgt terdesak

Anonymous said...

Why PAS... WHY??????

Mohd Noor Abdullah said...

Asthaufirallah Alazim...Kafir Harbi kata TAKBIR...di sambut oleh orang-orang PARTI ADAT & SUKAN (PAS) dengan Allahuakhbar....!!!.

Anonymous said...

apek tu dah le jahil
yang ko pi sorak dengan gembiranya
aduh....
patut le ko kena main oleh sipm sepitol bengkok..
hee..hee..hee..

Anonymous said...

Pasai apa dia suruh melayu berubah? Dia simpati dengan Melayu Islam ka?No way man, ada la tersimpan sesuatu hasrat tu,, Satu cara bagi dia jadi islam dulu baru ceramah. Sebut ayat Qur'an pun tak betul, pastu nak cerita pasal iman orang lain. Hei orang PAS, tak boleh pikir ka kenapa dia nak sangat pakatan menang? Sebab pakatan sokong hak sama rata, liberal,boleh bagi kuasa sama DAP dan PKR. Bila ada kuasa macam-macam boleh buat dan pinda. Akhirnya kamu juga yang ternganga.Itu jam suda jadi bubur caca. Orang lain makan kamu hanya rasa. Baru padan muka....hahha

Nam Ron said...

Cina lu kata mabuk kat atas tu sepuluh kali lebih baik dari lu punya CSL, Mr. Porn President!!...kahkahkah