Monday, February 27, 2012





Suka atau tidak, Tuan Haji Anwar Ibrahim dan sekutunya perlu membuktikan bahawa Tun Dr Mahathir dan kerajaan pernah dikaitkan dengan kerja dibelakang tadbir mempunyai hubungan secara langsung dan tidak langsung dengan kerajaan Israel.

Tuan Haji Anwar Ibrahim dan sekutunya perlu mendedahkan surat rasmi dari Wisma Putra bahawa Tun Dr Mahathir pernah bersetuju untuk turut sama mengiktiraf negara Israel.

Najib sudah mengumumkan akan mendedahkan kepada umum dan rakyat surat rasmi Tun Dr. Mahathir Mohamad kepada bekas Perdana Menteri Israel, Ehud Barak.

Najib sudah memberi 'green light' dan petunjuk dalam minggu ini mahu mendedahkan surat rasmi jawapan balas Tun Dr Mahathir kepada dua Perdana Menteri Israel; Benjamin Netanyahu dan Ehud Barak yang meminta Malaysia mengubah pendirian dengan menjalin hubungan diplomatik dengan negara tersebut.


Ezam Mohd. Noor juga sudah bersedia mendedahkan kepada umum surat Tuan Haji Anwar Ibrahim kepada Jawatankuasa Etika Bank Dunia yang bertujuan menutup skandal seks rakan rapatnya yang merupakan bekas Pengerusi Bank Dunia, Paul Wolfowitz.

Bagaimana pula dengan blogger-blogger pro kerajaan ...

Rakan-rakan blogger pro kerajaan sudah lama bersedia menunggu untuk melakukan 'audit and investigation' jika sekiranya puak-puak Tuan Haji Anwar Ibrahim mula membolos surat rasmi palsu di alam maya.

GWM menunggu dengan penuh kesabaran pelan dan strategi Tuan Haji Anwar Ibrahim dalam menafikan surat rasmi Tun Dr Mahathir ini.

You move Tuan Haji Anwar Ibrahim ...



5 comments:

Tun Teja said...

Dear writer, why do you call anwar Tuan Haji Anwar Ibrahim, he doesn't deserve this rank. 'Tuan Haji' is the name for a respective person, who had the knowledge and experience in haj prilgimage in Makkah. This title is not suitable for the crook PKR leader of Malaysia, he had so many criminal records of homosexual, pro-Israel lover and apostasy in Islam.

Anonymous said...

Better you use Anwar Al-Juburi...

Unknown said...

DEAR TUN TEJA ...

WHY AM I USING TUAN HAJI FOR ANWAR IBRAHIM IS A GOD DAMN GOOD QUESTION INDEED.

HE AND HIS FELLOW BLOGGERS DID MENTION THE TITLE 'TUAN HAJI'.

UNFORTUNATELY, ANWAR DID NOT JUSTIFY SUCH REMARKABLE TITLE NOR IS HE PIOUS.

SEKADAR SINDIRAN KEPADA ANWAR AL JUBURI

Anonymous said...

Tuan Haji Anwar...? Pernahkah Anwar tunaikan Haji...?

Unknown said...

SOALAN YANG CUKUP BAIK ANON 4.14PM ...