Monday, February 27, 2012





Rakyat seharusnya sudah mampu mengagak bagaimana BadrulAmin akan mula menuduh mana-mana pihak terbabit mahu mengaibkannya dalam kes khalwat bersama isteri orang.

Modus operandi yang turut sama digunakan oleh Mat Sabu apabila ditangkap khalwat bersama isteri orang, Normah (yang kini sah bergelar isteri beliau) di bilik bernombor 121 Hotel Perdana pada tahun 1995.

Semua ini adalah perangkap dan kerja khianat UMNO ...

Seperti yang sudah diduga, BadrulAmin menyalahkan suami wanita, UMNO, para blogger pro kerajaan dan 20 gengster yang terlibat memerangkap beliau dengan kes khalwat.

Tidak cukup dengan tuduhan semberono, BadrulAmin turut menyalahkan Timbalan Pengarah JAIP, Datuk Mohd Ghazali Abdul Aziz sebagai memberi laporan tidak tepat dan tidak bercakap benar.




Barangkali BadrulAmin terlupa 'kote bengkoknya' tidak mampu menghidu pergerakan beliau sudah lama disaksikan oleh suami wanita tersebut.

Tidak ada sebab BadrulAmin mahu menyalahkan suami wanita tersebut yang membuat laporan dan menghubungi penguatkuasa JAIP. Dayus bagi seorang suami membiarkan isteri berada berdua-duaan dengan bukan muhrim. You tak belajar agama ke BadrulAmin?

Ada laporan menyebut saksi mengatakan sudah tiga hari wanita tersebut bermalam di bilik BadrulAmin. Semasa tangkapan dibuat wanita tersebut sedang menyorok di dalam almari. Penguatkuasa JAIP juga mendapati ada satu lagi tuala basah berada di atas katil dan satu lagi sedang digunakan oleh BadrulAmin.

Punya banyak tempat terbuka boleh dilakukan tazkirah terhadap wanita tersebut, Apa perlu diadakan tazkirah dalam bilik hotel jam 2.00 pagi dengan berbekalkan tuala basah?

Hebat! Tiga hari tiga malam mengadakan tazkirah kepada wanita malang tersebut. Tazkirah 69 gamaknya ...



5 comments:

MoonHead said...

69 yg mahal tu bro..nice view to bro...What a Joke!!! hahahahaha

Anonymous said...

Assalam semua;
Swiss Garden Hotel adalah hotel 4 atau lima bintang. Bagaimana boleh 20 orang gangster masuk kedalam hotel tanpa disedari oleh pengurusan dan pihak keselamatan hotel. Adakah pihak keselamatan hotel gagal mengenalpasti kehadiran begitu ramai gangster memasuki hotel dan naik ke tingkat dimana penghuni tinggal.
Jika ini benar berlaku, adalah tidak selamat untuk menginap di Swiss Garden Hotel Kuantan. Pihak Swiss Garden Hotel Kuantan perlu mengeluarkan kenyataan rasmi berhubung dengan perkara diatas terutamanya bila ada penginap hotel dipukul oleh gangster.

Anonymous said...

untung besaq lah hang, puk* free dpt, blh plak saman swiss garden 50juta psai bg msuk 20 gengster pkui hang

Anonymous said...

klo x salah jgnlah menyorok..hari ke-3 tu.mlm pertama malam jumaat.kantoi malam ahad plak..hari isnin tuduh JAIP/UMNO..klo logik 20 org jumpa dia mmg teruk la dia kena belasah n buat la report polis.ni siap bleh sms plak mcm x ada apa2..

Anonymous said...

ooooo hang dah dapat sedapnya...lepas tu hang nak tuduh orang pekena hang...