Friday, September 21, 2012


Selama beberapa hari menunggu, Anwar Ibrahim ternyata TIDAK TERGAMAK mengecilkan hati saudara-saudara dan taukeh-taukeh Zionisnya berbanding umat Islam yang mana dari nama dan lakonannya, dia jelas seperti seorang lelaki beragama Islam.

Tidak ada langsung kecaman atau kenyataan yang dibuat berhubung filem pendek menghina Nabi s.a.w yang telah menimbulkan kekecohan dan kekacauan di seluruh dunia.

Bahkan penangan dari filem tersebut telah menyebabkan seorang diplomat Amerika Syarikat di Libya, terbunuh dan Amerika Syarikat sudah mula menghantar armada perang ke Libya untuk membunuh jutaan rakyat Libya bagi membalas dendam.

Bagi sesiapa yang masih ingat, pada tahun 1982, ketika Soviet Union menyerang Afghanistan, Anwar Ibrahim adalah orang yang paling lantang bersuara.

Malah pada satu peringkat, dia mencabar Soviet Union menyerang Malaysia dan katanya, Malaysia akan tunjukkan kepada Soviet Union yang pada ketika itu merupakan kuasa terbesar dunia yang menyaingi Amerika Syarikat menerusi produk-produk ketenteraannya yang hebat.


Read More, ANWAR ANGGAP 'INNOCENCE OF MUSLIMS' KARYA SASTERA


1 comments:

Anonymous said...

betulka anwar kata gitu... gwm ni tukang fitnah jugak ke?