Friday, September 21, 2012


Sekali lagi saya menjadi mangsa serangan peribadi UMNO dan mereka yang bersubahat dengannya.

Acapkali saya menjadi mangsa tohmahan mereka yang kian kekuncupan dan bankrap idea mahu menjatuhkan maruah saya sebagai manusia yang bersih dari amalan rasuah, kronisme dan nepotisme.


Pemergian saya ke Sabah telah difitnah dan ditohmah dengan menaiki jet peribadi kononnya. 


Adalah menjadi harapan besar bagi rakyat menolak fitnah yang dahsyat ini kerana saya dan rakan-rakan hanya menaiki penerbangan biasa dan bukannya seperti yang difitnah oleh blogger-blogger upahan UMNO.




Saya dengan ini menafikan sekeras-kerasnya fitnah dan tohmahan yang dilemparkan seolah-olah saya memiliki wang ratusan jutaan ringgit untuk dibazirkan.


Saya menyeru rakyat Malaysia untuk menolak fitnah dari UMNO dan gerombolan blogger upahan mereka.



Ayuh hancurkan BN dan UMNO yang telah mefitnah saya dengan gambar-gambar jijik ini.

Apakah gambar-gambar ini menunjukkan saya sedang berada dalam jet peribadi yang mewah?


Kenyataan Tidak Rasmi Anwar Ibrahim


sumber : kedahan69ers.com



Beranikah Anwar Ibrahim mengeluarkan kenyataan rasmi menolak gambar-gambar yang disebarkan sendiri oleh ahli Parlimen Batu, Tian Chua ...

Rakyat kini sedang menunggu skrip dan lakonan baru Peliwat Negara, Anwar Ibrahim ...



17 comments:

Anonymous said...

Ish..Ish..Ish... Anwar!!!!!

Aliffnajmi said...

Terima kasih Tian Chua atas bola tanggung ini.

Anonymous said...

Lain kali ajak la Pok Nick dan Kapal Sink sekali.

Anonymous said...

Alifnajmi...nama dh bola tanggung, tkkan tk geti2 nk libas...hehehehehe. Bodo sungguh Nuar Berahim niii

Servant of God said...

Hahaha artikel yang cun sekal! Tabik!

Anonymous said...

Hanya dgn menjadi perkakas Yahudi Zionist Neocons bole hidup dalam kemewahan. Agama di jual, moral dan maruah digadaikan. Inilah kehidupan Sang Peliwat Terkutok, Bapa Zina, Bapa Pelacuran, Bapa Juboh, Bapa Tak Bermoral, Bapa Takde maruah, Bapa perosak, Bapa Pejuang hak2 Gay2, LBGT, keselamatan Israel, Bapa keparat dan bngsat, harami punya pokemon, Anwar Zionist.

Anonymous said...

Hanya berbekal gaji RM1 sebagai punaisihat negeri Selangor, walaupun amanah dan tugas tidak dijalankan, Selangor malah bukan membangun tetapi menjadi bangkrup akibat mempunya Punaisihat dan pembantu punaisihat yg sama2 meranapkan kekayaan negeri. Walaupun dgn dibayar gaji RM1, walaupun tak haruspun kerana tidak menjalankan tugas dan amanah, tetapi masih mampu ada jet peribadi.
Darimana hasil itu semua? Inilah Sang Peliwat terkutok, agen Yahudi zionist neocons yg keparat, bngsat dan lahanat yg sudah harus direjam sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist, demi agama, bngsa dan negara.

hanizam said...

DORANG KAT DALAM KAPAL SELAMLAH...

Anonymous said...

Binatang ni tak puashati kalau kaya pasal apalah ertinya kaya raya tapi tak berkuasa.

Siapa nak bagi karpet merah? Sambutan bertaraf negara? Tempat menunggu khas di lapangan terbang.

Kempunan binatang sekor ni

Anonymous said...

terbaeekkkkk

usin said...

apa kena tian chua ni. mau bunuh bos ka? bola tanggung ni boleh kasi anwar tercirit terberak ooo..

Anonymous said...

Kebelakangan ni yg dok buka kekhilafan depa ialah orang depa sendiri. Sama ada sengaja atau tak sengaja. Semuanya atas kehendak Allah juga.

Anonymous said...

memang gambar2 atas kapal terbang... tp milik siapa.. dibayar tambang ke?.. sponsored ke?

kena siasat betul2....

lg pun nk ke labuan... takkan naik bas atau keretapi.... saama spt muhyidin, najib, anifah aman, musa aman tk naik kpl trbg ke bila brulang alik semenanjung-sabah?..... fikirlah secara logik!

baru cerdik!

Yang Norma said...

haaa... dua tiga post lepas, (B)arua (A)nuar (b)in (I)brahim duk serang GWM.. mana hilang suara2 sumbang tu? ada bukti gambar lagik ni ha..

tapi selalunya bila masuk bab pak nuar ni, ada video pun dia kata bukan dia. perut tak buncit, pakai baju PKR, ada 2-3 orang kroni lagik keliling tu, nampak memang sangat macam pak nuar.. tapi takkan la kot??

Anonymous said...

Encik/Puan/Cik

Mereka tu dah tentu barisan tertinggi dalam pemerintahan negara. Ada fasiliti, pakai lah sebaiknya utk mentadbir negara. Tapi Abg Nuar kamu ni, fasiliti dari mana datangnya?

Cuba ler crodik sama.

Anonymous said...

superimposed nih... hehehehe

Nam Ron said...

maka bertempiklah puak2 UMNO dan NGO yang seangkatan dengannya bila mendapat tahu DSAI menaiki jet mewah peribadi...pelik apanya! memang org baik disenangi oleh rakan sahabat...dulu pun waktu sakit berubat di jerman DSAI naik jet sumbangan kerajaan arab saudi. satu saja sebab mengapa puak2 ni dengki DSAI nail Jet peribadi...sebabnya mereka tak dapat nak simbah cat!!!kalau naik bas atau kereta bila2 masa mereka dapat simbah cat....kalau nak simbah sangat gua cadangkan lu org ramai2 gunakan kereta bomba isi banyak2 cat dalam tangki bomba dan tunggu jet tu lalu lepas tu pancut! kalau tak kena lu org bukak seluar tonggeng lepas tu pancut kat jubur masing2...pasti kena punya!...memang bangsat sungguh puak2 ni!.....