Monday, September 3, 2012


Bagai tiada kesudahan hubungan simbiotik diantara HARAKAH dan FITNAH ...

Sebut sahaja HARAKAH, pasti FITNAH adalah menu utama pengisian berita. Sebut sahaja FITNAH, maka HARAKAH adalah lokasi utama penyebaran berita palsu dan tidak boleh dipercayai 100 peratus.

GWM sarankan baca dahulu artikel yang dipetik dari HAPRAKAHDAILY ini ...


KUALA LUMPUR: Gambar pelajar tahfiz yang enggan bersalam dengan Datin Seri Rosmah Mansor di rumah terbuka Timbalan Pengerusi Perhubungan UMNO Selangor, Noh Omar, di Dewan PKNS, Kelana Jaya minggu lalu oleh http://omakkau.blogspot.com ialah artikel paling popular di Facebook dan Twitter Harakahdaily bagi minggu ke-35.

Read more, klik Budak enggan bersalam dengan Rosmah terhangat
Read More Fitnah, klik Mengapa budak ni tak mahu bersalam dengan Rosmah?
The Original source of Fitnah, klik BIAR GAMBAR BERBICARA!!!!!......MENGAPA BUDAK INI TAK MAU BERSALAM DENGAN ROSMAH MANSOR???



PAS dan HARAKAH masih belum serik menjadikan fitnah sebagai makanan ruji utama ...


Apa sahaja yang mampu dijadikan sajian FITNAH, maka HARAKAH pasti paling hadapan membantu perkara paling jijik ini mendapat perhatian dikalangan ahli dan penyokongnya.

Media HARAKAH semakin kerap dan gemar melakukan FITNAH dan mengaibkan sesama umat Islam.

Memang tepat ... moto dan visi 'Tepat Dari Sumber' HARAKAH sememangnya tepat kerana artikel yang diambil cukup 'Tepat Dari Sumber FITNAH'.

GWM cukup tertarik dengan artikel pagi ini dari portal KLPOS, berhubung dengan gambar-gambar dari sumber KLPOS ... yang dijadikan bahan fitnah oleh HARAKAH dan cybertrooper pembangkang.


Isu gambar membabitkan Isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor bersama sekumpulan pelajar Tahfiz ketika mengunjungi Rumah Terbuka Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Datuk Seri Noh Omar telah mencetuskan kontroversi.

Ianya berikutan tindakan sebilangan blogger politik yang cenderung menyokong Pakatan Rakyat menggunakan gambar milik KLPOS sebagai serangan peribadi seterusnya memberi gambaran serta persepsi negatif terhadap beliau.

Sewajarnya fakta maklumat terperinci dan sahih dilakukan pihak blogger-blogger berkenaan kerana laporan tersebut dilihat tidak menceritakan keadaan sebenar.

Artikel selanjutnya, klik HARAKAH MEDIA PEMFITNAH YAHUDI



Inilah gambar yang diambil dari facebook portal KLPOS, yang dijadikan sumber fitnah kononnya mengapa pelajar tahfiz yang enggan bersalam dengan Datin Seri Rosmah Mansor di rumah terbuka Noh Omar.


Walhal gambar yang menunjukkan pelajar tahfiz bersalam dengan Datin Seri Rosmah Mansor tidak diambil.



Rakyat dan umat Islam perlu berfikir secara rasional dan bertanya ...

Mengapa HARAKAH semakin kerap menjadikan FITNAH sebagai bahan utama dalam pemberitaan?

Pada GWM cukup mudah, HARAKAH itu adalah FITNAH ... dan FITNAH itu adalah HARAKAH.


Ini adalah artikel dan gambar yang pernah dikeluarkan oleh Harakahdaily sewaktu PRK Kerdau tempohari.

Ini adalah artikel dan gambar yang pernah dikeluarkan oleh media yang mendakwa berpandukan kepada Islam dan 'Tepat Dari Sumber'.

Inilah media yang menjadi bahan rujukan utama ahli dan penyokong PAS. Saban hari ahli dan penyokong PAS disuapkan dengan artikel FITNAH dan ditelan hidup-hidup oleh jemaah Parti Adat & Sosialis ini.

Tidak hairanlah mengapa Hadi Awang selaku Presiden parti, menyebut HARAKAH sebagai media BODOH.






Isu FITNAH sebenarnya telah lama bertapak dan wujud dalam media syurga Parti Adat & Sosialis ini ... HARAKAH.

Hanya melalui FITNAH, PAS terbukti mampu menarik sebilangan sokongan dan undi umat Islam yang terpana dengan pembohongan.

Sejarah tidak pernah berbohong ... HARAKAH kerap kali dan gemar berbohong dan memFITNAH terhadap umat Islam.

Media yang sepatutnya menganjurkan ukhwah Islamiyah dan perpaduan di kalangan umat Islam sudah menjadi media pemfitnah tegar, lebih jijik dari media pro kerajaan.

Masih lagi percaya dan mahu membaca media yang mendakwa 'Tepat Dari Sumber' ini?

Benar atau tidak seperti apa GWM perkatakan ...

HARAKAH itu adalah FITNAH ... dan FITNAH itu adalah HARAKAH.



6 comments:

Anonymous said...

Tidak layak sasaorang tu menjadi ahli PAS kalau tak pandai membuat fitnah..pembohong dan menjatuhkan maruah orang lain..cara berpakaian dan penampilan secara islamik cuma sebagai topeng untuk mengabuimata rakyat dan penyokong sahaja

Anonymous said...

Tak sangka orang pas macam ni. Memalukan.

Anonymous said...

Jgn bagi berleluasa. Saman aje. Terutamanya umi hafilda.

Anonymous said...

umno PARTI BANGKAI...BANGKAI NEGARA...siapa yang menyokong umno adalah manusia buta kayu... si gemok dan si palyboybotak mcm ni ke yang korang agungkan sebagai pemimpin??? haaakktuiihhhh!!!

Anonymous said...

Aku cabar kerajaan supaya menyaman harakah...ada bran...ni x utusan je yg kne saman ngan anuar...pe cita????????

Anonymous said...

Apa yang fitnahnya macai.. Gambar memang sama, tapi klu diambil dari sudut lain atau berbeza saat sikitpun tentu berubah sikit kedudukanya..