Saturday, September 8, 2012


Tak perlu hairan sangat dengan apa yang berlaku di Janji Demokrasi. Semuanya memang bergerak seiring dengan budaya politik PKR. Sejiwa.

Semuanya memang mengamalkan politik yang menjahanamkan Negara. Anwar peduli apa kalau negara kacau bilau, asal dia jadi Perdana Menteri.


Kegilaan Anwar menjadi PM ini semakin menggila akhir-akhir ini. Malahan, yang tidak berapa dipersetujui oleh ramai kawan-kawan dalam PKR; apabila antara bait-bait ayat yang dikemukakan dalam MANIFESTO PKR (cadangan) dalam masa terdekat ini – adalah sambutan 2022: SEDEKAD ANWAR MEMIMPIN MALAYSIA.

Demikianlah kronik dan gilanya Anwar Ibrahim dengan jawatan Perdana Menteri.

Di antara yang dikemukakan oleh Manifesto PKR adalah untuk meraikan tahun 2022 sebagai sambutan sedekad Anwar memimpin Malaysia. Ini sudah mula mahu dijual di dalam manifesto dan diangkat sebagai antara kaedah PKR memenangi hati rakyat.

Kalangan ahli PKR sendiri tak selesa dengan kegilaan ini. Tak selesa. Kerana mereka menganggap ini sebagai satu langkah pendewaan politik yang melampau


Anwar mahu tiru bulat-bulat dengan apa yang dibuat oleh Erdogan – dengan kempen ‘Hedef 2023′ di Turkey. Anwar akan datang dengan angka 2022.

Dengan wujudnya angka 2022 (sempena sedekad kepimpinannya) – Anwar ingin sama sekali membuang angka 2020 yang dikemukakan oleh Tun Mahathir. Nampaknya ego Anwar tak akan hilang selagi tidak merosakkan sama sekali pelan 2020 Tun Mahathir. Tahap itu kebencian Anwar.

Jangan terperanjat kalau bahan kempen pun nanti ada gambar Anwar dan angka 2022. Blog ini bagitahu sahaja.

Kalau bas/trailer tiru Turki. Kempen ikut Turki. Baik kita pindah Turki. Macam Anwar nak pindah Turki dulu.

http://3.bp.blogspot.com/-p-5Tbi3aNjM/TjITgoJsL2I/AAAAAAAACs4/Hczrm4yk3Ys/s1600/anwar_kedutaan_turki.gif

Ingat? ...



sumber : Blog GELAGAT ANWAR

24 comments:

Anonymous said...

Orangtua ini dah gila meroyan tahap gaban. Tunggu balasan Allah Ta'ala saja lagi.....ada gila terus orangtua ni. memalukan sungguh kegilaan dia ni

Bomo Siam said...

Hebat DS Anwar ni...!

Mahathir, buleh masuk wad gila...!!!

Anonymous said...

haha semakin hebat anwar menunjukkan kebodohan...syabas!!teruskan anwar!!

Anonymous said...

Teruskan membuat khilaf dan kerosakan pada partimu Nuaq. Muahaahahahahah

Anonymous said...

Tunjukkan kebodohan dan kekekilafan banyak-banyak PKR. Bomo, buleh masuk wad gila...!!!

Bomo Siam said...

Salah ka DS Anwar jadik PM...???

Dia pun dah biasa jadi TPM, siapa lagi yg layak?

Muhyiddin...???

Bomo Siam said...

Najib dah takleh pakai dah....!

Udah kena 'kehinaan' rakyat. Heboh satu donia...!!!

Anonymous said...

Sangat salah.sangat salah,sangat salah. sangat salah. sangat salah. sangat salah.sangat salah. sangat salah. sangat salah.sangat salah jika dia dipilih.

Anonymous said...

Dua kali depa tuang sendiri cat kat bas depa. Dua sudu saja. Tu pun belah kanan bas. Drebar masih boleh nampak jalan raya. Beli thinner ke, turpentine ka boleh cuci balik. Awat tak simbah setong yang 10 liter.

Anonymous said...

anuar jadi pm? hancus....jwbnya....apa hebatnya anuar...cakap berbuih2..abok pun tadak..semoga dijauhkan Allah dari terjadi...

Anonymous said...

muka mcm laknat jek...menakutkan..biarlah mat sabun yg jadik pm kot...lbih baik dari anuar..tapi masaalahnya dua2 pun x leh pakai...kaki kelentong..muka x masok rezeki

Anonymous said...

masyaalah...kenapa muka nmpk ganas sgt no..x leh lawan Dr M & Najib yg bersih dn penuh keikhlasan...bekerja keras untuk membangunkan negara..x mcm yg sorang tu....x habis2 memporakperandakan dan membuat kacau bilau...

Anonymous said...

kesian sggh dgn makhlok ni..nk sssngt jadi pm..melalau2 x tentu hala.mcm2 usaha dicuba..muka dah serabut mcm org gila..mmg btul pun....gila nak dapatkan kuasa..x pelah..boleh mntk bomo siam yg handal jampikan..kan...kan...kan..

Anonymous said...

Saya sayang Dr M....walau dicerca dan dijampi mati oleh bomo2 dan sekutu2nya..tapi..Allah memberi kekuatan akal dan semangat yg x pernah luntur pada jiwanya..wajah bersih dan bercahaya yg memberi ketenangan apabila memandangnya..ini yg membuatkan anuar sssakit hati dan meroyan x sudah2

Anonymous said...

anuar jadik pm? x layakla...kui..kui..kui..

Anonymous said...

Anwar jadi PM...Bukan Perdana Menteri..

PM ..Puki mak untuk Anwar..

Anonymous said...

Daripada Anwar elok lagi Lim Guan Eng rasanya jadi PM..Tapi saya sokong Mahfuz Omar sebagai PM Malaysia.

Bomo Siam said...

Anwar said he has disagreed with former premier Mahathir on many things, but not with the latter's remark that UMNU/BN is the devil...!

...correct, correct!

Kuah kuaah kuaaah...!!!

Bomo Siam said...

Only devil would fake its race for an adopted race. And only devil would enslave the Rakyat for more than 22 years by manipulating every law and order to his advantage. And only devil would ensure that his legacy trives even after his death.

That is the mother of all devils which has admitted for being a devil...!

Anonymous said...

Apa2 pun...Dr M yang kami kasehi...pelbagai fitnah dan tohmah yg dilempari..keranamulah kami dapat menikmati kemakmuran dan kesenangan ini..walau sedikit tapi mencukupi..kerana kami tidak tamak..kami mensyukuri setiap apa yg kami dapati...kami sayang sangat2 dengan pemimpin2 kami bekerja untuk memakmurkan negara ini..bukan mereka yg x habis2 nk menjahanamkan dn memporakperandakan negara tercinta ini..apatah lagi yg mnjadi musang berbulu ayam..yg mnjadi imam tetapi..main belakang...

Anonymous said...

Dr M yg kami kasehi.....rupa2nya adalagi pengikut2 anuar aljub...yg meroyan x berpuashati..sebenarnya mereka ada mata tapi tidak melihat, mreka ada hati tapi mati.., mereka ada telinga tapi x mendengar..mereka ada otak tapi x berakal..mereka hilang segalanya kerana telah dikuasai nafsu yg menguasai hati dan akal mereka.....

Anonymous said...

Bomo Siam..
The words u used project true hatred. Perhap agreed by some and argued by many. I can see obviously u are playing with words which u yourself understood what it really meant. You just grabbed the opportunity that came right to the face. The only question is can you argue with true intelligent set of mind or just sarcastic words everytime you put your fingers on keyboards.

Anonymous said...

Hang kata depa syaitan no. Syaitan mana boleh masuk Mekah/Masjidilharam. tapi depa sampai Mekah no. Boleh masuk dalam Kaabah lagi.Muka tetap tenang tak berserabai

Anonymous said...

Hati-hati GWM... Bomo Siam ni baru ditendang oleh blogger GAP. Tu yg mai dok kacau tang ni. Nanti dia akan dok bergayut di sini.