Sunday, September 23, 2012

Tidak ada lagi perkataan MELAYU selepas ini ... Hanyalah MALAYSIAN.



Read More, THE BASTARDS

Apa perlu lagi untuk rakyat melihat bukti dihadapan mata betapa sifat perkauman DAP melampaui tahap kotak pemikiran manusia yang waras.

Sikap racist dan chauvinist DAP yang mengamalkan politik ekstrim mustahil dapat dikikis sejak dari tahun 1969.

Apa agenda sebenar mengubah bangsa Melayu kepada MALAYSIAN dan mengekalkan bangsa Cina dan India dalam kotak grafik seperti di atas.

Bukankah ini bukti paling kukuh provokasi dan politik ekstrim DAP ... guna penyapu untuk sapu orang Melayu.

What say you Kit Siang, Guan Eng, Karpal Singh, Sakmongkol AK47, Aspan Alias, Anwar Ibrahim.

Siapa yang mengamalkan sikap perkauman yang sebenarnya ...

FUCK DAP ... FUCK PAS, FUCK PKR, FUCK RACISM



13 comments:

Anonymous said...

ITULAH BANGKAI BANGKAI UMNO DALAM DAP.

Anonymous said...

apa macam kita hancurkan bangsat ni. oi melayu bangkit. tak ada telur ke?

Anonymous said...

Pas kalau dengar ni maunye bertekebeerrr seronok tiga hari tiga malam ni...

ialah ada apa dgn bangsa, mcm Pas cakap tu.. dalam negara mesti hanya ada bangsa cina dan india saja.. macam Pas cakap.. melayu tak penting

agama nak dijual, bangsa nak dijual, negara pun nak dijual..

bangkai punya melayu Pas/Pkr

admin jakamas said...

Salam bro. Elok la kalau Pakatan Rakyat memerintah. Nanti Melayu dalam DAP, PAS dan PKR yang akan dihalau masuk hutan dulu.

Anonymous said...

dap ni nak bunuh orang melayu dan hapuskan agama islam...sebelum dorang serang kita, lebih baik kita serang dorang dulu..kasi cincang semua kepala dap termasuk pengkhianat melayu ni

Lebai Malang said...

...tapi ada ulamak besar PAS yg 'malu' jadi Melayu, walau dia pegang jawatan tinggi kerana dia adalah MELAYU....sedangkan nabi saw tak pernah rasa malu dilahirkan sebagai Arab Quraish.....

Lebai Malang said...

...tapi ada ulamak besar PAS yg 'malu' jadi Melayu, walau dia pegang jawatan tinggi kerana dia adalah MELAYU....sedangkan nabi saw tak pernah rasa malu dilahirkan sebagai Arab Quraish.....

Anonymous said...

kenapa melayu sahaja yang patut buang identiti? melayu ini patut di hina sedemikian kah...sedangkan asalnya tanah malaysia ini milik org melayu..bukan cina dan india yang di bawa oleh inggeris...DAP memang sudah gila...x takut kah diaorang 13 May berulang lagi...

Anonymous said...

DAP memang melampau, xcukup menghina AGAMA, BANGSA pulak nak di hina...MELAYU PAS mana pergi?? diam sahaja kah??MELAYU PKR toksah nak cakaplah...suka ikut belakang jer..sebab tu PEMIMPIN PKR suka bahagian belakang...

Anonymous said...

Dalam parti DAP pun tunggang-langgang. Semua penyataan ahli politik DAP tu cakap ikut sedap mulut depa. Hakikatnya, semua takde yg dibuat. Indah kabor dari rupe. Bodo.

Bekas Timbalan Pengerusi pun dah cabut. Apsal?... Bersihkan DAP dulu, baru DAP blh cakap pasal demokrasi Malaysia.

DAP bodo. PAS dan PKR dua kali bodo. DAP F...

Anonymous said...

Haaaa...ini semua mesti UMNO punya keje...Melayu jadi Malaysian pun mereka (PKR/PAS)akan kata ini semua UMNO punya keje,,UMNO memang jahat...yg baik mereka sahaja.

Anonymous said...

Rintihan nasib sedara islam kita di Singapura.Artikel utk renungan umat islam semua.Harap2 Dap tidak le seteruk PAP di singapura bila dh berkuasa nanti...Berkongsi dan renugkan lah..

i was born, educated and work in singapore all my life but in 1997 i was laid-off FIRST just because im a malay (and some other colleagues of mine) and my other CHINESE colleagues stays on and now im happily lived in MALAYSIA and have a family here..

LKW once labeled people like us (the migrated ones) were traitors and unfaithful to their country..and why do people like us did that?..go figure!

1. i wanted to be a doctor but was offered Arts in the NUS eventho i was qualified to study medicine there.
2. i was given senior technician position while my other CHINESE friend (who graduated from the same fac as me) was given an engineer post at the same company that we joined together. (btw im an honors graduates and he was NOT)
3. i was exempted from the NS.(Im so sure that i’ll be going to an OCT school if i were enlisted then as i was a Pes.A candidate during the IPPT)
4. we the malays we laid-off FIRST at our previous company during the global recession in 1997.

So WHAT THE HELL are you talking about my fellow SINGAPOREANS that we the MALAYS achieved the moon and stars at the red dot??Yeah you need to LICK all those CHINESE ASSES there to realized one dream.

ohh btw..what AMP have done to us when the 1997 economic meltdown struck then?..NOTHING!!!..

right now im happily live and work here in MALAYSIA.i may be a PR but atleast im proud to be in MALAYSIA.and Dr.M was right all along about the MALAYS in Singapore.So STOP being defensive about it and just ADMIT it!

We dont have to tell others of the Malays who holds a senior positions in the government or the private sectors..but pls do tell me how many MALAYS do own a car per family in Singapore?

Btw..my malaysian friends..i may be jailed for writing this if i were in Singapore..so you cant blame them for writing all the good things and defended the SINGAPURA GOVERNMENT and its POLICY!

Bekas Anak Singapura

Anonymous said...

Rilek... aku ada idea..
Benda ni antara dua-
Cuba kalau dia buat macam tu, kenapa tak buang sekali Chinese ngan Indian (dan frasa 'Lain-lain')... bukankah diorang pun 'Malaysian' jugak?
Kalau dia buat apa yang aku kata ni, kita diam.
Kalau dia tak buat, kempen seluruh Malaysia yang diorang ni RASIS tahap CELAKA bin LAHANAT dan cuba memperbodohkan rakyat Malaysia. Photoshoplah sikit gambar tu, buat diorang terasa. Lawan biar guna akal. :D