Sunday, September 9, 2012



Kejadian menunjukkan pengawal peribadi Anwar Ibrahim mengacukan pistol kepada orang awam di Kampung Rim, Jasin, Melaka pada Sabtu 8 September 2012.

Polis menahan lelaki yang ditugaskan mengawal Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas mengacukan senjata api ke arah orang ramai pada majlis anjuran PKR di Kampung Baru Rim di sini, petang semalam.

Dalam kejadian jam 3.15 petang itu, lelaki berusia 37 tahun yang menaiki kereta Toyota Camry, dipercayai berang dan keluar dari kenderaan sebelum mengacukan pistol selepas sekumpulan lelaki cuba menghalang bas dinaiki Anwar ke majlis itu.

Read More, JIWA PARADOX



Gila lah puak-puak main belakang Anwar Ibrahim ...

Ini belum lagi Anwar Ibrahim jadi Perdana Menteri. Mau mati katak mana-mana pihak akibat kegilaan Anwar ...



16 comments:

Anonymous said...

itu belum perintah lagi.

Anonymous said...

Mungkin lelaki ini dilatih Yahudi....

Anonymous said...

dah macam kat syria. Regim anuar menganas!!!!!

Doc said...

Org yg rapat dgn anuar nie memang dari golongan kAki jobor.

Jom baca AlQuran secara online di www.alquran.co.cc

Anonymous said...

Seperti biasa, video adalah besi, tiada mata & telinga, tidak boleh jadi saksi.

Hadi Barai

Anonymous said...

Tak pa..Malaysia ni perlu org yang berjiwa GANGSTER untuk jadi PM...Elok juga sebab Najib kan lembek..

Kalau lah kita nak org mcm anwar jadi PM...Boleh juga..apa akan jadi dengan anak cucu kita nanti..Kita sama2 tanggung lah..

Bomo Siam said...

Apasal gangster 'kacang antu' tu lari bagai tak cukup tanah je...?

Lain kali jgn ganggu lalulintas! Baru kena acah, dah berselerak.

Camni nak hadap unit amal? Mai awai sikit noooo...!

...UMNU dah silap terjah beb!

Kuah kuaah kuaaah!!!

Bomo Siam said...

Kata org utara...UMNU ni sembang je deras!

Video ni bukti akan butuinya kata2 tersebut...!!!

Cuba pi tendang keta bawak Najib klu berani...bodyguard Najib akan kata TQ ka...?

Mmuuaahhahahaha...!!!

Bomo Siam said...

Sebenarnya, pulis ada dikawasan tu. Malangnya hanya bertugas utk tunggu 'hasil' provokasi gangster UMNU...!

Biase le...!!!

Anonymous said...

mantap bomoh siam. jawapan paling bodoh pernah saya dengar

"Malangnya hanya bertugas utk tunggu 'hasil' provokasi gangster UMNU...! Biase le...!!!

provokasi ke bukan provokasi, bodiguard anwar tidak ada hak untuk acukan senjata api.

tak sekolah ke?

Bomo Siam said...

4:43 PM

Apa hak gangster2 tu ganggu & provok majlis org...???

Bas Anwar takde roadtax ka...???

Kuah kuaah kuaaah!!!

Anonymous said...

BS, aku ingat kacang hantu diktator umno yh lagak samseng tu ada "biji" ...tp rupanya pengecut lari......

Anonymous said...

akhir langkah penyokong2 umno semakin hari semakin sumbang dimata rakyat.... seperti para pasukan pengawal kerajaan Gadaffi disaat2 akhir hayatnya...

ELDIFASO said...

Gila la pencacai pakatan.apa sipeliwat tu buat se,uanya betul.nauzubillah ka kalau nuar jadi pm.penacacai dia tinggi juga tahap kebingaiannya.ya allah.selamatkanlah maysia dari org org macam nie.

Anonymous said...

alim orang umno... berani bersumpahkah yg pm umno x pernah bermaksiat @ kaki arak @ kaki penzina ke... hheheheheheeeee

cermin diri dulu lg baguis...

Anonymous said...

lain kali masuk kg org bg salam dulu.....