Saturday, September 22, 2012


Barangkali jika diberi pilihan, Iblis mungkin memilih tubuh badan Anwar Ibrahim sebagai jelmaan manusia yang sempurna untuk memecahbelahkan kesepakatan umat Islam di Malaysia, terutamanya orang Melayu.

Anwar sehingga ke hari ini masih lagi mengekalkan aksi syaitan bisu dari memberi sebarang kenyataan mengenai filem 'Innocence Of Islam'.

Tidak pelik sebenarnya melihatkan tingkah laku Ketua Pembangkang ini ...

Anwar jugalah insan yang menghalalkan kalimah Allah dilacurkan sewenang-wenangnya di gereja. Yang penting adalah sokongan dan undi bukan Islam perlu dipertahankan walaupun terpaksa menggadaikan maruah agama.

Kalimah Allah jugalah yang dilacurkan Anwar Ibrahim tatkala berlagak dan melacurkan diri memberi tazkirah, walaupun diri bergelumang dengan aksi hebat diranjang bersama dengan pelacur Cina.

Dalam pada waktu para pemimpin UMNO dan PAS senada mempertahankan pendirian dengan mengadakan bantahan terhadap filem yang menghina junjungan besar Rasulullah s.a.w. ... Anwar Ibrahim masih lagi menikus dari memberi sebarang reaksi.

Lalu apakah cara terbaik untuk tidak memberikan sebarang kenyataan mengenai filem 'Innocence Of Islam', namun jari telunjuk diarahkan kepada UMNO.



Inilah gunanya parasit-parasit yang dibayar dengan harga yang mahal ...




Sedia maklum, imbuhan mahal yang dibayar tidak berbaloi jika tidak melakukan gerak kerja bagi menyelamatkan Anwar Ibrahim.

Parasit-parasit ini jugalah yang telah menyelamatkan karier politik Anwar dengan meluluskan usul mempertahankan aksi ranjang bersama dengan pelacur.

Rakyat sebenarnya masih tertanya-tanya mengapa seorang tokoh ilmuwan Islam dengan kehebatan berkhutbah Jumaaat ini masih lagi mengekalkan aksi syaitan bisu terhadap filem yang menghina Rasulullah s.a.w.

Tidak perlu pelik sebenarnya ...

Anwar tetap akan bacul dan menjadi Iblis bisu mengenai perkara yang berkait rapat dengan penghinaan terhadap Islam.

Anwar hanya akan menjadi jaguh jika perkara-perkara yang berbangkit mampu memberikan keuntungan politik dan undi terhadapnya.

Anwar Ibrahim ... 'The Sick Muslim of Malaysia'



2 comments:

Criterion911 said...

al juburi al liwati al iblisi al dajjali...ingat hebat tapi stor kunyit...hehehe...:-)

Criterion911 said...

al juburi al liwati al iblisi al dajjali...ingat hebat tapi stor kunyit...hehehe...:-)