Thursday, October 27, 2011



Lim Guan Eng beri Umno tempoh 48 jam untuk menarik balik dakwaan dibuat menerusi laman web rasminya kononnya anak lelaki beliau telah mencabuli seorang pelajar perempuan satu kelasnya.


Selain itu kata Lim, Goh Boon Poh, pengetua SMJK Heng Ee iaitu sekolah lama anaknya telah pun menafikan secara umum bahawa tidak pernah berlaku sebarang kejadian seperti yang didakwa.

“Pengarah Pelajaran Pulau Pinang Ahmad Tarmizi Kamaruddin juga telah memberitahu suratkhabar The Star pada 22 Oktober 2011 bahawa jabatannya tidak menjumpai sebarang bukti untuk mengesahkan dakwaan-dakwaan dalam blog-blog pro-Umno,” katanya lagi.

Malah kata beliau, Umno Online telah memetik daripada laporan palsu yang kononnya telah disiarkan oleh akhbar Guang Ming Daily, yang telah pun dinafikan dengan segera oleh akhbar itu, yang melaporkan bahawa saya telah memindahkan anaknya ke sekolah lain kerana gejala dadah di sekolah lamanya.

“Baru-baru ini, blog-blog pro-MCA pula masuk menyampuk dengan mengatakan bahawa saya bukan seorang bapa yang baik kerana enggan membuat laporan polis.

“Kami memberi Umno Online masa sebanyak 48 jam untuk menarik balik dan meminta maaf untuk politik kotor dan fitnah mereka terhadap anak saya dengan dakwaan yang tidak berasas bahawa anak saya telah mencabuli seorang pelajar perempuan.

“Jika mereka tidak membuat demikian, sebuah laporan polis akan dibuat dan tindakan lain akan diambil,” kata beliau. - The Malaysian Insider, 27 Oktober 2011



Apek Guan Eng ... apasal lu tak mau saman Papa Gomo, Dr Novandri & semua blogger pro BN?





11 comments:

PAPA GOMO said...

ha ha ha

anoymous said...

Steady PAPA GOMO...

anoymous said...

PAPA GOMO boleh gelak lagi....hahahahaha

Anonymous said...

mesti lah boleh gelak, anjing bn...apa-apapun, boleh settle....tahu tak yang bila anjing direbus, muka tu semacam orang ketawa...mungkin tu lah muka papaayam

Anonymous said...

Mantap !

Anonymous said...

To Anonymous rebus anjing;

Lu rebus anjing buat apa bro? Siap perati muka lagi..

Anonymous said...

coz anon 11.16 pm perangai serupa anjing

Anonymous said...

ANON 11:16PM DAH MATI HUJAH..
MAKA MULALAH BUAT FITNAH DAN ALIH ISU...SIAP REBUS ANJING LAGI..KO MAKAN ANJING KE ANON 11:16PM?

Anonymous said...

Nape perlu 48 jam??? Laporla sekarang....main gertak berbagai...

Anonymous said...

Tunggulah hari Isnin ini, tengok ada atau tidak tindakan saman oleh Lim Guan Eng ini, sebenarnya DAP, PAS dan PKR telah gelabah kerana sedikit demi sedikit kecurangan dan penipuan serta penindasan yang mereka buat makin terdedah, lepas ini terdedah sebanyak-banyaknya, mahu menggelupur gamaknya Lim Guan Eng dan bapanya serta Karpal Singh sekeluarga, malahan Nik Aziz dan kuncu-kuncunya pun tumpang menggelupur sekali, apa tidaknya isu-isu yang cuba diputar belitkan oleh PAS telah berjaya dipatahkan cubaan curang berkenaan, isu hudud misalnya, dalam Pakatan Rakyat pun tak terima hudud, malahan Hadi Awang siap tandatangan persetujuan pernyataan bersama Pakatan Rakyat berkenaan hudud di mana Pakatan Rakyat tidak mempunyai agenda hudud, kononnya DAP dan PKR menghormati pendirian PAS yang mahukan hudud, tapi mereka tidak boleh terima perundangan hudud, ayat belit-belit, kenyataan sebenarnya, 'kami (PKR dan DAP), tidak menerima hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat, kalau PAS nak berangan seorang-seorang pasal hudud dan negara Islam, itu PAS punya pasal', itulah ayat sebenarnya.

PKR pula makin goncang dengan kemelut skandal tidak senonoh pimpinan mereka, macam-macam bukti timbul, lepas ini selamat bercuti Tok Shiekh Anwar ke Sungai Buloh, itu baru satu kes, kes dengan chinda doll itu tak mula lagi, tak cukup dengan itu, pembohongan 16 september 2008 pun sampai kini tak ada penjelasan, kemudian menifesto PRU 12, habis berterabur, siap bakar lagi menifesto tak bagi orang tahu, tapi orang ada salinannya, PRU 13 nanti, akan dibentangkan satu persatu kegagalan PKR melaksanakan menifesto PRU 12 mereka, bukan sekadar PKR, malahan DAP dan PAS juga akan dibentangkan satu persatu kegagalan mereka melaksanakan menifesto PRU 12 yang hingga kini tak nampak bayang pun. Itulah Pakatan Rakyat ini cakap banyak saja, mereka bukan tahu buat kerja, tahu buat masalah saja.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

tengokla isnin ni, kalau tak saman jugak, apa pulak alasan dia tu..