Sunday, October 2, 2011

5 comments:

Anonymous said...

GWM, santai tu santai juga,tapi Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya akan terus diperhebatkan hingga Najib dan kuncu-kuncunya berambus keluar dari UMNO dan Barisan Nasional.

Undur Najib, Undur Najib, Najib mesti berundur, rakyat sudah benci sama Najib terutama orang bumpitera, malahan rakan-rakan saya dalam perkhidmatan awam juga tidak suka sama Najib lagi, Najib lu cakap saja pandai, banyak retorik saja, tak ada guna, lu lembik, tak macam Tun Mahathir yang kuat dan tahu tadbir negara, lu Najib hanya tahu jaga populariti saja, blah la lu Najib

Katakan Tidak Pada Najib, Jangan Undi Najib

Katakan Tidak Pada Hishammuddin, Jangan Undi Hishammuddin

Katakan Tidak Pada Nazri Aziz, Jangan Undi Nazri Aziz

Katakan Tidak Pada Chua Soi Lek, Jangan Undi Chua Soi Lek

Katakan Tidak Pada Palanivel, Jangan Undi Palanivel

Katakan Tidak Pada Koh Tsu Koon, Jangan Undi Koh Tsu Koon

Katakan Tidak Pada Pak Lah, Jangan Undi Pak Lah

Katakan Tidak Pada Khairy, Jangan Undi Khairy

Katakan Tidak Pada Pakatan Rakyat, Jangan Undi Pakatan Rakyat haram jadah

Undilah UMNO kecuali mangkuk hayun 5 orang di atas

Undilah Barisan Nasional kecualai 8 orang di atas

Undilah calon-calon bebas dari PERKASA untuk menentang mangkuk hayun di atas, dan juga untuk menentang Wee Ka Siong di Parlimen Ayer Hitam, Johor serta lain-lain kawasn yang ditandingin perkara menentang puak-puak kiasu yang bertanding di kawasan bumiputera.

Anonymous said...

Najib + Namewee = Najibwee

Lu boleh blah la Najibwee, gua sudah meluat sama lu, cakap saja banyak lu macam Pak Lah kasi muka sama puak kiasu sampai Melayu kena pijak, lu bodoh, lu bangsat, gua memang meluat sama lu, meluat, meluat, meluat sama lu punya sikap, lu datuk angkat Namewee, gua tak boleh terima datuk angkat Namewee jadi PM, jangan harap gua boleh terima lu Najib, lu mesti undur, lu mesti undur, lu mesti undur, jangan ingat Melayu boleh dibodohkan dengan mudahnya untuk kepentingan Namewee wahai Najib, lu jangan ingat Melayu senang dibuli, lu yang akan kena Najib, lu pasti tersungkur dan tergolek kali ini Najib, dulu 1999 lu menang 241 majoriti undi, lu sudah pening, kali ini lu terus kalah tak kisahlah berapa undi pun janji lu kalah, lu pasti pengsan punya kali ini Najib, lu pergilah minta tolong sama lu punya cucu angkat kesayangan lu, Namewee si babi. Lancau Najib, lancau Namewee.

Anonymous said...

Najib gua sokong Bariasan Nasional, tapi gua tak sokong lu, gua tak sokong Nazri Aziz, bapa angkat Namewee, anak angkat lu Najib, gua tak sokong Hishammuddin abang angkat Namewee, jangan harap gua boleh sokong lu semua, gua akan kuatkan gerakan untuk tumbangkan lu semua, lu semua penindas bangsa Melayu, lu sama macam bro Nicky dan bro Nuar yagn jadi tali barut DAP, lu ingat Najib, lu lepas ini tergolek kalah, lu pasti pengsan punya, lu menang 241 majoriti pada 1999 lu sudah pening, kali ini lu akan diusahakan untuk dikalahkan Najib, lu datuk angkat Namewee, kami tak boleh terima datuk angkat Namewee jadi PM, jangan haraplah Najib, kami sokong calon Barisan Nasional, tapi kami tak sokong lu sama lu punya kuncu, boleh pergi mampuslah lu sama lu punya kuncu, cibai, lancau, babi, babi, babi, lu semua boleh pergi jahanam sama itu Pakatan Rakyat, lancau, cibai, lahanat, musibat, cilaka, cilaka, barua, benci gua sama lu semua punya sikap, jadi petualang Melayu, bangsat lu semua.

Anonymous said...

Lagu UMNO

UMNO terus mara
bawa Melayu terjun gaung

Ini Najib punya pasal sampai Melayu jadi mangsa, lu nak kejar undi Cina sampai lu sanggup lempar Melayu dalam hutan, lu pergilah kutip undi Cina dan jangan minta sedekah undi dari Melayu.

Anonymous said...

Najib, lu punya dasar untuk lu punya populariti, masa Tun Mahathir dulu pun orang Cina dan India dibantu, tapi bukan macam lu buat, lu bagi muka pada cina kiasu untuk pijak Melayu, lu lempar Melayu dalam hutan.

Gua tak kisah kerjasama bumiptera dengan bukan bumiputera, gua juga sokong, tapi gua tak boleh terima Najib punya dasar lempar Melayu dalam hutan kerana nak kejar undi Cina, buat apa Melayu undi Najib kalau begini jadinya? Habis semua hak Melayu Najib nak beri pada bangsa lain, nanti apa lagi tinggal pada Melayu? Melayu tunggu masa nak ke sapu ke laut saja kalau selagi Najib jadi PM. Gua bukan perkauman, tapi Najib yang bangang terlalu 'pemurah' hingga bangsa sendiri merempat.

Gua boleh terima dasar Tun Mahathir perkongsian kuasa bumiputera dan bukan bumiputera, tapi gua tak dapat terima dasar Najib yang menindas bumiputera untuk kejar undi Cina, itu gua tak boleh terima, jangan haraplah Najib, lu boleh tunggu kalah nanti PRU 13 Najib, UMNO dan Barisan Nasional boleh menang besar, lu boleh joint sama itu bro Nicky dan Bro Nuar untuk sama-sama tumbang dengan Pakatan Rakyat haram jadah tali barut DAP itu.