Wednesday, October 12, 2011



Pagi ini, pejabat PKR di Tropicana macam dilanda ribut + tsunami + gempa bumi. Kecoh. Satu opis diarah datang awal disebabkan ada taklimat khas mengenai kaedah mengenepikan rakaman video terbaru yang dikeluarkan oleh Parpu Kari.

N Surendran dan Latheefa Koya adalah antara orang terawal yang dipanggil mengadap. Tajuk perbincangan adalah ‘damage control’ kepada apa yang sedang berlaku di laman alternatif.


Kebanyakan circle Anwar percaya bahawa video terbaru ini turut disupply oleh tuan yang sama. Eskay. Modus operandi pun sama. Gaya pun sama. Kaedah pun sama. Semua ini memang bertujuan untuk mengugut Anwar bagi mendapatkan lebih banyak wang. Itu sahaja.

Namun seorang yang ternama dalam kem Anwar – menyatakan bagaimana ini akan menjadi ‘the end’ kepada perjuangan Anwar. Tidak ada lagi kredibiliti. Hancur berkecai. Berderai...!


Khabarnya, berdasarkan rekod diari di Pejabat – yang biasanya akan ‘synchronize’ dengan diari peribadi Anwar – mencatatkan kebenaran bahawa pada tarikh yang tersebut; Anwar memang block untuk satu lawatan ke Thailand. Kantoi?

Anwar perlu mencari jalan baru bagi menafikan itu adalah dirinya.

Kalau ikut kepada gerak geri – menurut kalangan pimpinan PKR yang menonton rakaman di tersebut di Subang Jaya pagi ini…memang benar; itu adalah Anwar.

Gambar kata ya. Rekod diari kata ya. Kawan-kawan kata ya. Apa lagi?

Surendran dan Latheefa Koya diarah berbincang untuk mencari kaedah menghentikan perkara ini.

Yang lebih rosak – katanya, Kak Wan sudah mula histeria dengan video yang terbaru ini. Kacau nampaknya rumah tangga boss lama aku ni. Kacau... blog GELAGAT ANWAR



Video Bonus ... ANWAR AJAR CARA-CARA TWEET DALAM HOTEL!





0 comments: