Friday, October 14, 2011


Sukar dimengertikan tahap intelektualiti blog-blog pembangkang. Ini bukan tindakan 'desperado' semata-mata namun lebih kepada menghalalkan cara.



Lihat bait-bait ayat dalam artikel ini ...


Bukankah sudah terbukti penilaian professional dari tiga pakar bahawasanya 99% lelaki yang balun China Doll dalam video tersebut adalah Anwar Ibrahim!


Gambar superimposed yang diambil dari facebook dijadikan bahan bukti?



Bagaimana dengan blog ini ... blog Addin ... Jounalism For The Truth?





Dr MIM mempunyai jawapan yang cukup tepat ... kebodohan blog-blog pembangkang cukup menyerlah!

9 comments:

Anonymous said...

gila babi ni, bengong nak mampus fuckatan rakyat. takpe boleh mintak nik aziz cuci dosa. ha ha ha.

Anonymous said...

addin - adalah penganut pas tegar baginya - penipuan adalah sunnah, peliwat adalah sah, penzina adalah suci tetapi hanya untuk anwar dan mat sabu serta kuncu-kuncu pas, pkr dan dap sahaja yang lain jangan harap.

Anonymous said...

Ini dah sampai tahap diluar kotak pemikiran waras. gambar superimpose tempelan pun jadik nak buat bahan. giler sial!

Anonymous said...

Ni namanye Bohong Sunat, yg membohong lePAS ni nak kena sunat anunye.. hahahha

Anonymous said...

"Gambar hanyalah besi. Tiada mata & telinga. Jadi tidak boleh dijadikan bukti" Sabda Nabi Al-Hadi.

Anonymous said...

Jangan cepat sangat melatah, jangan kita lupa ada satu puak lagi dalam PR. Peranan DAP juga tak kurang hebatnya. Segala taktik mungkin didalangi oleh DAP.

Kalau kita lihat sekarang, kalau PAS, PKR dan UMNO bergaduh, siapa yang untung. Taktik begini kita dah sedia maklum siapa punya angkara.

Jadi DAP mengatur langkah supaya pihak yang membenci UMNO dalam PAS dan PKR akan menyokong DAP sekiranya ditakdirkan PKR dan PAS berkubur satu hari nanti.

Langkah ni boleh kita lihat, bila DAP sekarang sudah mula mencari2 bakat2 melayu dalam UMNO, PAS dan PKR untuk bertanding bagi pihak DAP dalam pilihan raya umum satu hari nanti.

Perancangan yang sangat halus....

Ya Allah, selamatkan umat islam Malaysia daripada anasir2 jahat ini.

Berpadulah demi, Agama, Bangsa dan Negara.

anti bohmau said...

tangan yg menipu, mengsuper impose kan foto2 ini yg akan mengaku depan Allah SWT nnt. itupun kalau pengikut2 pas st addin percaya anggota tubuh badan mrk akan jadi saksi mrk sendiri akhirat nnt!!

Anonymous said...

aku rasa penulis ADDIN ini ada usul YAHUDI. tanya nik Aziz.

Anonymous said...

Mereka ni pengikut SHIAH kot...boleh TAKKIAH...bohong atau tipudaya..