Monday, October 24, 2011


Macam mana mahu GWM mulakan artikel ini ... tak tahan! Tak tahan gelak ketawa sepanjang menulis artikel maut ini.

Papa Gomo yang duduk bersebelahan GWM dah berguling sambil menepuk-nepuk lantai, tak tahan membaca artikel blogger tersohor pakatan haram.





GWM dan Papa Gomo cukup tertarik dengan penghasilan artikel beliau, mantap, cukup menghiburkan ... bakal Raja Lawak Astro yang baru.

GWM paparkan petikan artikel blogger tersohor pro pakatan haram ini ... baca dengan penuh konsentrasi ...




HEBOH sejak beberapa hari lalu tentang dakwaan pelanggan yang berasa tertipu dengan harga makanan di Restoran Rakyat 1 Malaysia.

Bagi mengesahkan dakwaan tersebut, semalam ReJaM© bersama beberapa orang rakan telah melawat sendiri restoran tersebut di Lorong Medang Tuanku Satu, Kuala Lumpur.

Di sebelah pintu masuk, tergantung sebuah banner yang menunjukkan harga sarapan pagi RM1.00 jika pelanggan memilih sekeping roti canai / kuih dan secawan teh tarik.

Manakala bagi juadah makan tengah hari, Restoran Rakyat 1 Malaysia ini menawarkan harga RM3.00 untuk nasi campur dengan lauk daging / ayam / ikan serta sayur dan papadom bersama segelas air sirap.

ReJaM© memilih untuk makan nasi dengan sedikit lauk daging masak kari dan telur sambal bersama dengan air teh O ais. Lihat gambar di atas.

Ini bermakna lauk yang ReJaM© pilih jauh lebih murah berbanding makanan yang ditawarkan di dalam banner tersebut.

Malangnya harga yang terpaksa dibayar lebih kurang serupa sahaja dengan harga kedai-kedai lain. Lihat resit di bawah ini, ReJaM© dikenakan bil sebanyak RM5.70 untuk nasi campur (RM4.50) dan Teh O Ais (RM1.20).

Cerita punyalah gempak dalam media-media pengampu, seolah-olah makanan di Restoran Rakyat 1 Malaysia ini semuanya murah. Tapi hakikatnya makanan murah di Restoran Rakyat 1 Malaysia hanyalah propaganda lunak terhadap "Gagasan 1 Malaysia".




Sudah baca artikel ... lihat pula gambar-gambar yang diambil ... perhatikan kotak-kotak merah yang GWM highlight ...








Nampak apa-apa perbezaan? Nampak Bengong betul blogger pakatan haram ni ...

Bang ... menu sudah tertulis, lu pun dah tulis nasi + lauk daging / ayam / ikan + sayur + papadom + air sirap = RM 3.00 (package price / harga pakej)

Lu pegi melantak nasi + 2 ketul daging + telur sambal + teh o ais ... harga pakej dalam menu ke bang?

Of course lah harga lain ... Astaghfirullahl'azim! Reti ke baca menu ni dalam standing banner? Menu Rakyat 1 Malaysia offer package price (harga pakej) ... package price!

Sama juga jika kita pesan McDonald Value Meal. Jika beli Big Mac, Coke dan French Fries secara berasingan, harga pun berasingan dan mahal ... lu tak faham terminologi harga pakej ke MiloSuam?



Macam mana top ranking pro pakatan haram tapi boleh menghasilkan artikel tahap budak UPSR. Eh bikin malulah komuniti blogger-blogger pakatan haram!

Mahfuz, Husam ... Berapa lu bayar top blogger pakatan haram ni bulan-bulan?




34 comments:

Anonymous said...

Dia confirm bodoh tahap gaban. Mana dia tau pasal menu ke, pekej ke... dia hanya tau mencaci, memfitnah, mengata....

Bingai @ Bangang said...

dah tak ada isu la tu, bro. hehehe

Anonymous said...

nama pun rejam, nanti kena rejam dalam neraka jahanam budak ni......

A) Bodoh nak tunjuk pandai
B) Kaki Fitnah.
C) Pembohong
D) Masa sekolah suka melepak kat luar sekolah
F) Semua di atas

Anonymous said...

jelas. memang menampakkan kebodohan yang amat!

PAPA GOMO said...

memang bangang si Pondan ni ha ha ha bodoh nak mampos nak spin pun biarlah ada akal jangan jadi Bodoh cam tapir...

aku raa Tapir pun lagi pandai dari dia ha ha ha

Anonymous said...

kahkahkah bangang tahap tapir betul budak Pakatan Rasuah tu .. dia taktau ke makna pakej atau makanan set !!!

yang dia pergi makan makanan yang tak masuk pakej dan bukannya dalam set buat apa !!! lepas tu komplen harga tak sama , memang bangang dan bodoh betul !!! tak habis-habis nak menipu dan memfitnah je keje dia bloggers Pakatan ni

McTheory said...

kelepek artikel lu kena muka haram jadah tu... haha.. milo suam-suam kunyit namanya..

Anonymous said...

1 perkataan je sesuai dengan milosuam ni iaitu LEMBU. (tet)

Gelombang Wangsa Maju said...

TAK TAU LA BLOGGER PAKATAN HARAM NI ... CAKAP BODOH NANTI MARAH!

Anonymous said...

apasal yg jelangak sangat.tunjuk jer nak set tghari confirm la dapat harga yg ditetapkan...kalau main lungguk jer meme parah...

milo suam tahap OTAK UGANG...

PEJUANG HAMAS...

Anonymous said...

bodoh tahap tak de akal. tak gi sekolah ke. atau dia tgok harga smbil menonggeng

Lu Ingat Lu Sapa said...

SALAM ZIARAH BRO.
MOHON PAUTAN UTK BLOG BARU SAYA INI.TK

Anonymous said...

biasala bengap x pandai baca...dulu sah masuk kelas lembam agaknya, ari tu cikgu ajar abc dia tibanya main guli...hasilnya bodoh tak faham arahan...kuikuikui...woi lain kali ko pesan je milosuam mcm nama ko baru bleh dpt diskaun, yg ko oder teh o ais apahal...woi nak murah suruh je mak ko masak sindri

Kopi Panas said...

Milo Suam nih mesti lulusan UIA...

Uwah..wah..wah...

Siyal, mulut ketawa, perut pula sakit menahan!!!!

Adeh...

pewaris wasiat said...

Milosuam....Nyah Otak kat Montok ker Nyaaaaah...!!! Auuuuuwwww... ;)

Sudir said...

Aku rasa kalo dia order 'milosuam' leh dapat rege RM3 sebab kene tunjuk bontot dia..

manbillion said...

orang yang macam ni memang ramai dalam pakatan. bila dikata bodoh marah tapi sebenatnya memang bangang sebab tu deme ni layak jadi macai. milo suam buat sakit perut jeeee.

milobasi said...

....ibarat ada tanda No Parking...tapi ko parking jugak kat situ...buta hatilah maksudnya!

Anonymous said...

GWM adakah benar Anwar Ibrahim adalah seorang ahli Freemason sebagaimana dakwaan blog ini: http://xazryx.blogspot.com/2010/06/freemasonilluminati-di-malaysia-jgn.html?

Minta GWM melakukan pembongkaran kaitan PKR dan Freemason supaya rakyat dapat sedar akan mainan politik PKR yang menjadi boneka asing untuk menyebabkan Malaysia dijadikan boneka oleh pihak-pihak tertentu terutamanya rejim zionist.

Berdasarkan ceramah-ceramah Anwar di luar negara yang dimuatkan dalam Youtube, memang mencurigakan juga kerana Anwar sering mendewa-dewakan pihak barat.

Mungkin ini pembongkaran yang akan menyedarkan mata hati rakyat Malaysia akan wajah sebenar Anwar Ibrahim dan Pakatan Rakyat. Maklumat berkaitan Lodge 148 itu mungkin boleh didapati di alamat laman web ini: http://www.civilservicelodge.ca/.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Maklumat lebih lanjut berkenaan Freemason dan kemungkinan Anwar Ibrahim adalah pengikut Freemason boleh dilihat di blog ini: dr.library.brocku.ca/bitstream/handle/.../grandlodge2009onta.pdf?...

Lihat di muka surat 26 di di bahagian Past Rank di bahagian bawah muka surat itu.

Minta GWM mengadakan siasatan berhubung perkara ini.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Kayu! Lembu!

Anonymous said...

anwar 90% adlh fremason sbb die begitu rpt dgn org2 yahudi..die juga adalah slh seorg yg mendatangani annapolis sumit..die iktiraf israel..bkk link ni

http://mindaaidc.wordpress.com/2009/02/25/anwar-ibrahim-annapolis-summit-2007/

anwr jgk slalu bwk agenda islam liberal..so xmustahil mamat ni adlh boneka2 yahudi n kristian..celake ko nuar juburi

Anonymous said...

Lihat di bahagian bawah mukasurat 26 artikel ini: dr.library.brocku.ca/bitstream/handle/.../grandlodge2009onta.pdf?...

Worshipful Master Anwar Ibrahim, Lodge 148, dalam laporan Freemason siap diberi penghargaan lagi kepada Anwar Ibrahim.

Pendedahan perlu kerana selama ini puak-puak PKR dan PAS sibuk menuduh Tun Dr. Mahathir sebagai Freemason sedangkan tak pernah ada pun nama Tun Dr. Mahathir dalam mana-mana laporan Freemason sebagaimana Anwar boleh ada dalam laporan Freemason. Renung-renungkanlah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

bodoh nak mampus!! otak lembik mcm kote dia.. ahaha patut laa pondan!!

Anonymous said...

hahaha.. apa lagi nak kata.. nama milo suam tapi otak BEKU.. otak UDANG.. punya nak buat fitnah sampai tahap tu.. ni la permainan politik blogger bangang mcm milo suam.. tak sekolah agaknya.. tak faham antara pakej dan bukan pakej..

Anonymous said...

Apakah peranan Anwar Ibrahim dalam perjanjian damai Israel-Palestin Annapolis ini.

Lihat Washington Post: http://www.thewashingtonnote.com/archives/002540.php.

Anonymous said...

Mak Nyah ni mmg tak pergi sekolah, tak pandai membaca kat standing banner. Tahap bodoh dan bangang kalah lembu!! Yang tahu tonggeng bontot untuk AlJuburi.

Anonymous said...

Heran jugak..kenapa kebanyakkan pengampu2 DSAI yg lembut2..eemmmphh...

Anonymous said...

kasi bedal dengan penumbuk je nyah tu...

Anonymous said...

blogger paling best....
gunakan akal bila membaca..
orang yang beriman sahaja yang paham isi kandungan nya....milo suam the best...!!!!kah3
AMARAN KERAS....JANGAN PANGKAH UNITED MEROYAN NO OTAK!!!!!!....

Anonymous said...

Anonymous October 26, 2011 10:54 AM, UMNO tidak berperangai gila macam Pakatan Rakyat, Pakatan Rakyat nama saja sedap, tapi sebenarnya Penipu Rakyat, Pembohong Rakyat, Putarbelit Rakyat, Penindas Rakyat, Penghasut Rakyat dan Penjahat Rakus.

Lihat segala perbuatan Pakatan Rakyat, lebih teruk orang gila,, kerana orang gila tidak buat demontrasi liar hingga menyusahkan orang ramai, orang gila juga tidak menghasut orang ramai supaya benci pemerintah, orang gila juga menghina negara sendiri, orang gila juga tidak buat janji palsu macam Kampung Buah Pala dan Menifesto PRU 12 Pakatan Rakyat @ Penjahat Rakus.

Jangan sibuk nak menuduh orang, inilah jenis asobiyah, selalu tuduh UMNO asobiyah, tapi tak pula UMNO bersikap perkauman, bila ada kes jenayah melibatkan pihak UMNO atau Barisan Nasional, diketengahkan di mahkamah, tapi kalau puak-puak Pakatan Rakyat ini, buat maksiat dengan sama-sama lelaki atau dengan dengan perempuan bukan isteri pun di bela, walaupun ada bukti DNA, CCTV, rakaman video dan sebagainya, semuanya itu tidak dipercayai oleh Pakatan Rakyat, kononnya itu semua fitnah sedangkan bukti depan mata, tahap bangang benar Pakatan Rakyat ini. Begitu juga ada pimpinan Pakatan Rakyat rasuah pihak tertentu untuk tutup maksiat oleh anaknya yang mencabul gadis di sekolah, apa ini semua? Semua pihak dalam Pakatan Rakyat kata ini semua fitnah sedangkan bukti depan mata, mereka tuduh dan buruk-burukkan ahli keluarga pimpinan Barisan Nasional tak apa pula, itu lagi teruk, sudahlah tak ada bukti, saksi pun tak ada, boleh pula tuduh, inilah tahap asobiyah tulen yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat, puak sendiri dibela walaupun melakukan perkara mungkar, Pakatan Rakyat perangai macam jahiliah.

Sedarlah diri, sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Anonymous October 26, 2011 10:54 AM, UMNO tidak berperangai gila macam Pakatan Rakyat, Pakatan Rakyat nama saja sedap, tapi sebenarnya Penipu Rakyat, Pembohong Rakyat, Putarbelit Rakyat, Penindas Rakyat, Penghasut Rakyat dan Penjahat Rakus.

Lihat segala perbuatan Pakatan Rakyat, lebih teruk dari sikap orang gila,, kerana orang gila tidak buat demontrasi liar hingga menyusahkan orang ramai, orang gila juga tidak menghasut orang ramai supaya benci pemerintah, orang gila juga menghina negara sendiri, orang gila juga tidak buat janji palsu macam Kampung Buah Pala dan Menifesto PRU 12 Pakatan Rakyat @ Penjahat Rakus.

Jangan sibuk nak menuduh orang, inilah jenis asobiyah, selalu tuduh UMNO asobiyah, tapi tak pula UMNO bersikap perkauman, bila ada kes jenayah melibatkan pihak UMNO atau Barisan Nasional, diketengahkan di mahkamah, tapi kalau puak-puak Pakatan Rakyat ini, buat maksiat dengan sama-sama lelaki atau dengan dengan perempuan bukan isteri pun di bela, walaupun ada bukti DNA, CCTV, rakaman video dan sebagainya, semuanya itu tidak dipercayai oleh Pakatan Rakyat, kononnya itu semua fitnah sedangkan bukti depan mata, tahap bangang benar Pakatan Rakyat ini. Begitu juga ada pimpinan Pakatan Rakyat rasuah pihak tertentu untuk tutup maksiat oleh anaknya yang mencabul gadis di sekolah, apa ini semua? Semua pihak dalam Pakatan Rakyat kata ini semua fitnah sedangkan bukti depan mata, mereka tuduh dan buruk-burukkan ahli keluarga pimpinan Barisan Nasional tak apa pula, itu lagi teruk, sudahlah tak ada bukti, saksi pun tak ada, boleh pula tuduh, inilah tahap asobiyah tulen yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat, puak sendiri dibela walaupun melakukan perkara mungkar, Pakatan Rakyat perangai macam jahiliah.

Sedarlah diri, sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

memang tidak dinafikan,
artikel milosuam ni sekali lagi menunjukkan dia memang jenis low IQ..mungkin kerana hati busuk dan niat utk memburukkan org lain, maka artikel yg dihasilkan pun busuk jadinya..
tak takut dosa ke kerana cerita lain padahal apa yg masuk perut ko tu lain? kena mati pucuk kang baru tahu...takde pompuan nak kawin dgn ko yusuf al-siddique ooooi..

Rushda Ahmad said...

Baru2 nie die siarkan kononye harga minyak di Brunei bd0.30 banding Malaysia rm2.16 aku tak tahu samaada nak marsh atau tergelak penyokong Pakatan Rosak/Hampeh sokong je statement die nie,blogger dengan penyokong 2kali5 bodohnye..