Friday, October 7, 2011


Kini tiba giliran pendakwaraya untuk menyoal balas Dr Thomas Hoogland setelah Ram Karpal selesai dengan menyoal balas saksi pembelaan.

Seperti yang telah GWM paparkan semalam, prosiding tertutup yang dijalankan ke atas Dr Thomas Hoogland cukup pelik! ... Pelik kerana tidak melibatkan saksi sepatutnya Saiful Bukhari dan Anwar Ibrahim.

Prosiding tertutup semalam mengakibatkan wartawan dan media hanya mampu meihat melalui tv rakaman kerana tidak dibenarkan masuk ke bilik perbicaraan.



Dan GWM sudah mampu membayangkan isu yang bakal dimainkan oleh Dr Thomas Hoogland pada perbicaraan hari ini ...

1) Anwar Ibrahim sudah berumur ... keupayaan serta kekuatan tulang dan tisu semakin terjejas.

2) Anwar Ibrahim mengalami urinary incontinence, cauda equina syndrome ... hilang keupayaan mengawal pembuangan air kecil dan air besar.



Anwar Ibrahim sudah uzur dan tidak boleh bersolat lagi ... kerana tidak lagi mampu mengawal pembuangan air kecil dan air besar! Bila masa mahu bersolat jika segala jenis air sudah tidak lagi mampu dikawal?

Anwar Pembohong! ...



13 comments:

Anonymous said...

dah tahu sakit camtu, bawak2 le berehat kat rumah.
ini tak.. jalan sini sana siap ke oversea lagi.. boleh caya ke?
sudah2 le tu menipu..nak tipu sampai mati ke?

Anonymous said...

Anwar sakit? Kenapa bole tanya Saiful "Can I fuck you today"? Kenapa sakit kronik tetapi dala bulan puasa pun masih bole bermain "tennis"? Kalau mati pucok, kita suroh pencacai2 dan penjilat2 BABI di dalam mahkamah panggil sekor2 pi urut kote beliau dan lihat menegang tak? Kalau menegang menunjokkan BABI kantoi habis cerita. Ini semua otak berjambul barua Yahudi zionist bacul yg kerja hendak meliwat saja. Haramjadah punya BABI

Adi Kencana said...

Alah, kita dah masak dgn alasan si Anwar ni... Sikiiiiiit pun x percaya...

Mahfuz Omar - Jaguh Kg Bharu Yg Tolol bin Bahlol. Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Sudah-sudahlah orang tua oi...mengaku ajela...letih kita nak tunggu kes ni...muak naik nak muntah...we..wek...

Anonymous said...

pelik,kenapa pihak pendakwa raya tidak memainkan video anwar dgn cina doll sebagai barang bukti yang anwar tu boleh membongkok,menonggeng semua.. sedangkan video itu telah disahkan 100 peratus anuar semasa perbicaraan kes datuk T dulu..!!! fikir2kan lah sendiri..

Anonymous said...

yang kuat ia lah menfitnah orang yang tak masuk bab kes liwat, habis semua yang tak berkenaan di babitkan, tapi dalam soal menyumpah, memaki, menfitnah, membohong, menacarut dan bla, bla, bla semua jadi tak sakit, yang sakit dan berbagai alasan apabila di suroh melakukan ujian DNA, poligraph, sumpah laknat, maka terserlah lah segala yang tersembunyi dan dapat di baca orang yang waras dan pasti tidak dapat di baca oleh orang yang buta mata hati, buta akal fikiran.

Anonymous said...

kenapa baru skrg timbul isu pakai pempers, x mampu kawal kencing /air besar, dan mati pucuk kalau betul perkara ini berlaku kenapa x buat alasan ni dari dulu2 lg.
Pelik juga... kehulu kehilir pusing satu negara dan dunia nampak ok plak.
Kita tunggu alasan terbaru pd tahun depan....

Anonymous said...

Tak nampak langsung kaitan teori Dr tu dengan personaliti orang yang kena tuduh. Aku ke yang bodoh atau aku sedang diperbodohkan...yang aku tahu orang yang mati pucuk biasanya akan mengalami kemurungan dan depression. Aku tak nampak langsung tanda-tanda tu ada pada orang yang kene tuduh.

Anonymous said...

Kalau sudah nazak sampai tak mampu nak kawal air kecil dan air besar, macam mana boleh terlibat dengan program makan malam, ceramah di sana sini, apakah tengah makan malam dan ceramah, Anwar akan terkencing dan terberak di tengah majlis? Sudahlah itu, terhegeh-hegeh ke sana ke mari berceramah mengaku diri baik sangat itu nazak kepala otak apa? Nak menipu pun agak-agaklah, kalau sudah nazak, akan jadi macam Hosni Mubarak, nak dibicarakan pun atas katil pesakit, disorong ke mahkamah, tapi Anwar rileks saja, berdiri dalam kandang tertuduh sambil baca teks yang kononnya keterangan kepala otak dia itu, ni nazak kepala otaklah, mungkin otak Dr. Hoogland yang sudah nazak, sudah jadi biul dan bangang tahap teruk sampai tak boleh nak bezakan orang nazak dengan orang yang sihat ke sana ke mari berdemontrasi liar, ceramah maki hamun, menghasut dan macam-macam lagi dibuat dengan riang ria oleh Anwar, sahlah Dr. Hoogland ini kalau tidak bangang dan bodoh, sudah gila atau memang jenis kaki pembohong sebab dibayar, maruah dia hanyalah USD.....

Anonymous said...

Anwar akan tiba-tiba jadi nazak dengan terbongkang atas katil dan disorong ke mahkamah untuk membutktikan dirinya sudah nazak dan tak mampu nak buat hal yang dipertuduhkan ke atasnya. Lihat saja isu gas pemedih mata semasa penyuraian perhimpunan haram BERSIH, orang lain kena gas pemedih mata tak pun sampai kena pakai pendakap leher dan terbongkang atas katil pesakit, kononnya nazaklah sangat, penipu, kalau nazak betul-betul baru padan muka, itulah kaki pembohong dan penipu seperti Anwar bukannya boleh percaya sangat, kuat menipu, sekejap begini, sekejap begitu, lepas ini pula, lepas itu pula, apa pun akan diputar belit oleh kaki putar belit seperti Anwar.

Anonymous said...

KALAU PUKI MAK NUAR NI JADI PM...DAH TENTU PAMPERS AKAN JADI SUBSIDI JUGAK...HAHAHAHHA

Anonymous said...

KECIAN KAU JIJAH...SAPALAH NAK SUMBAT LUBANG KAU NANTI...KER JIJAH PUN DAH MONAPAUSE..KALAU TAK TAKKAN NUAR PUKI MAK NI BALUN CINA DOLL...

Anonymous said...

TAK PAYAH PEGANG KOTE NUAR TU BRO..PANGGIL JER SEGALA PONDAN2 YG CUN2 TONGGENG DEPAN DIA...KITA TGK NAIK KER TAK..MCM PAPA GOMO KATA..KITA JENTIK KOTE DIA SAMBIL CKP...TAK DGR CKP KAN...