Saturday, October 22, 2011



Pls forward ths msg to other Christians.
“Dear bro and sister in Christ, following the statement by Sultan of Selangor on Jais raid in DUMC, there’ll be a big anti-Christianity rally in Shah Alam Stadium on 22 October, Saturday 2pm organised by Perkida, Perkasa etc. We’re afraid this will intensify tension between Muslims and Christians. PAS will issue a statement tomorrow that urge members not to participate. Pls pray for God’s intervention.”


Cukup mudah untuk difahami maksud sms yang dihantar sundalan DAPigs ini kepada masyarakat beragama Kristian di Malaysia. Cetusan sms ini mahu menghangatkan prasangka menebal prejudis dikalangan umat Islam dan Kristian di Malaysia.

Cetusan sms ini juga mahu menggerakkan penganut Kristian berkonfrontasi dengan umat Islam esok. Ini yang mahu dilakukan oleh Sundalan DAPigs mencetuskan ketegangan dikalangan penganut agama di Malaysia.

Dan paling malang ... Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) baru dimansuhkan dan perlu menunggu sehingga tiga atau empat bulan lagi sebelum dibentangkan dan diluluskan di Parlimen.

Bijak sebenarnya Sundalan DAPigs ini mengambil kesempatan tatkala ISA dimansuhkan sebelum digantikan dengan dua akta baru.




GWM difahamkan Teresa 'Sundalan DAPigs' Cock telah mendesak Khalid Gagap dan menggunakan kuasanya untuk memastikan Stadium Shah Alam tidak digunakan oleh HIMPUN esok hari.

GWM turut difahamkan Tuan Besar DAPigs dan Sundalan DAPigs ini telah memberikan amaran keras terhadap PAShit untuk tidak ikut serta dalam perhimpunan ini.

Malang bagi sebuah parti yang kononnya memperjuangkan Islam akhirnya tunduk dan sujud di telapak kaki Sundalan DAPigs ini.

Umat Islam perlu meletakkan PAShit jauh dari lubuk hati dan buangkan terus kedalam tong sampah yang berdekatan. Pemimpinnya cukup dayus dan lembik berhadapan dengan Sundalan DAPigs ini walaupun menghalalkan liwat terhadap isteri!



Umat islam perlu memahami siapa dan karektor sebenar Sundalan DAPigs ini ...

Sundalan DAPigs inilah ... pencetus isu Al-Kitab dalam Bahasa Malaysia dan mendesak agar Al-Kitab yang ditahan di Pelabuhan Klang dan Kuching dilepaskan tanpa melalui saringan KDN.

Sundalan DAPigs inilah ... yang menggerakkan kempen Sarawak dengan propaganda kebencian menebal terhadap umat Islam.

Sundalan DAPigs inilah ... mengatakan azan subuh mengganggu ketenteraman awam dan perlu berkumandang di perkarangan masjid sahaja.

Sundalan DAPigs inilah ... menukarkan dan membuang tulisan jawi dari papan-papan tanda jalanraya.

Sundalan DAPigs inilah ... yang masuk ke pekarangan masjid dengan hanya berskirt pendek dan memberi alasan dia terlalu sibuk sehingga tidak sempat menukar pakaian.




Namun paling penting, umat Islam digesa untuk hadir dan menyatakan sokongan terhadap perhimpunan ini ... perhimpunan paling besar menggabungkan umat Islam tanpa mengira mana-mana fahaman politik sekalipun.


4 comments:

Pakcu Rantau Panjang said...

Salam buat tuan dan semua.

Dalam sebuah negara merdeka yang berpaksikan demokrasi berparlimen dan Islam sebagai agama rasmi maka adalah wajar akidah Umat Islam dipertahankan lebih-lebih lagi ianya sudah termaktub dalam perlembagaan.

Apa pun penganut agama lain bebas dengan pegangang masing-masing. Untuk cuba menyala api dan menanam sifat perkauman dan saling mencurigai sesama rakyat adalah bukannya seorang pemimpin terbaik.

Terlalu banyak cara untuk seorang YB menjadi jaguh bagi kawasan mereka dan bukannya cara di atas.

Mencetus huruhara dan saling berdendam akan menyebabkan Bumi Malaysia ini akan terbakar...walahualam

Anonymous said...

Puak DAP ini hanya mereka saja yang betul, orang lain semua salah, mereka buat BERSIH, HINDRAF dan lain-lain perhimpunan haram tahap lahanat musibat boleh pula, orang lain nak berhimpun dan dapat permit polis apahal nak kacau? Janganlah kerana dari kecik hingga tua makan babi hingga perangi macam babi juga.

Agak-agaklah, lihat siapa main sentimen dulu, isu kalimah Allah, isu Bible Bahasa Melayu, isu buka puasa yang menyelitkan upacara keagamaan kristian siapa yang mulakan, jangan bersikap seperti berak di tengah jalan tapi tuduh orang lain pula yang buat seperti itu. PERKASA dan PEKIDA bukannya macam gerombolan gila BERSIH dan HINDRAF atau gerombolan DAP musibat yang baling batu sembunyi tangan, perangai macam lahanat musibat, perosak, memang perangai macam perangai babi, semberono dan buat apa saja untuk kepuasan nafsu serakah, orang nak adakan perhimpunan dan ada permit polis serta tidak buat demontrasi liar macam HINDRAF dan BERSIH, apahal DAP jahanam ini nak buat hal pula? Jangan masuk campur hal orang, duduk diam-diam, nanti kerana mulut badan binasa pula, sebabnya bodoh macam ayam daging (sebabnya ayam daging bila kawan dia kena sembelih dia tak lari, dia rileks saja, kena pada dia baru dia tahu kena sembelih, lembu cerdik lagi bila kawan nak kena sembelih dia akan meronta nak larikan diri sebab dia tahu nak kena sembelih), kenyataan tahap babi Teresa Kok jahanam ini akan menyemarakkan lagi pertentangan antara agama, kalau puak kamu dah buat salah, orang tak buat tindak balas yang ekstrim, bersyukurlah, jangan pandir macam ayam daging nak cakap itu dan ini hingga akhirnya orang hilang sabar, Menteri Amaran tak buat kerja, duduk pejabat main masak-masak dengan Nazri Aziz, Namewee, Chua Soi Lek, dan Najib serta Pak Lah dan Khairy sajalah, biarkan keadaan makin kusut lepas ini kalau berkelahi besar baru terhegeh-hegeh nak ambil tindakan, kepala otaklah. Nasihatkanlah DAP jahanam itu jangan banyak cakap nanti mulut punya pasal badan dapat sakit, ada reti Menteri Amaran, sebabnya Menteri Amaran tak akan ambil tindakan sekadar amaran sampai ke mampus itu sajalah yang dia reti buat.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,


Encik Mohamad.

Lebai Malang said...

Perkara yg menjadi duri dalam daging bagi umat Islam kini di Malaysia ialah PAS. Mereka mendakwa mereka adalah pejuang Islam tapi hakikatnya adalah tidak lebih dari BARUA kpd DAP...

Anonymous said...

TERASSA COCK MEMANG TAHAP CELAKA DAN BABI SIAL SUNDAL PUNYA BETINA JALANG DAPIG... DIA TAK KISAH BUAT APA PUN SEBAB PAK JANGGUT DALAM PAS DAH TERMAKAN NASI KANGKANG MENU SI BABI JALANG NI...TERASSA COCK HANYA LAYAK MENYUNDAL DENGAN BABI JANTAN JER,... TAK LAYAK MASUK PARLIMEN PUN SEBAB KALAU DIA MANUSIA MANA ADER PERANGAI MACAM BABI TU!!!