Friday, October 28, 2011

Dokumen sudah diperolehi dan sekarang berada ditangan Papa Gomo. Dokumen yang semestinya panas dan akan menyebabkan puak pakatan akan meroyan royan manakala pemimpin mereka akan terkedu bagaikan melihat Hantu Kak Limah balik rumah.

Dokumen apa? Semua nak tahu kan? Tak mengapa Gomo bagi hint sikit dalam nak merobekkan kegiatan penyalahgunaan Wang Rakyat yang mana Wang rakyat dirompak oleh Pemimpin Pembangkang.

Dokumen ini nanti pastinya yang akan dirobek jantungnya adalah orang orang PAS!!! Ingat tu Ahlol Ahlol PAS terutama nya datang di negeri Kelantan. Siap sedia lah dengan dokumen panas ni yang melibatkan jumlah Jutaan Ringgit dan Pakej pakej percutian ke Bandung serta pakej Umrah.

Siapakah gerangannya yang akan dikaitkan? Nik Aziz tahu siapa orangnya dan kita sama sama pastikan Ianya akan dibongkar dan dirobek jantung mereka Pemimpin PAS Kelantan.


Sabar ... untuk pendedahan nanti

38 comments:

musangka said...

Klu ustazah Syuhada yg pegang dokumen tu, aku bole gak terima.

GOMO & dokumen ??

mmuuaahhhahahaha....!!!

Klu dia tayang duit seringgit pun, org akan kata itu duit PALSU...!!!

kuah kuah kuah!

Wahai org2 PAS! Jgn ketawakan dia....

Islam melarang kita ketawakan kebodohan org lain!!!

Anonymous said...

Hang gelak le kuat2 dulu Musangka..bg peluang hang gelak puas2 sbb lps ni hang dgn geng ahlul pas nak menangis plak..kan?kan?

Gelombang Wangsa Maju said...

HAHAHA ... BIARKAN PAShit DENGAN LABU-LABUNYA ...

Anonymous said...

Hehe, apsal hang lama tak jenguk blog brother GAP?? Takot kene kantoiii besar-besar lagi ke musang.ungka??

Muamuahahahahaha

musangka said...

1052,

mmuuaahhhahahaha...!

Dia sekat comment aku !

Itu hak dia.....prinsip dia kot!

Dia hentam org bleh, org hentam dia takleh!

kuah kuah kuah!

musangka said...

Hallo GWM !

Hangpa publish gambaq TGNA telanjang dgn Maya Karin pun...

Aku tak heran....!

Tak terkencin pun....!!!

musangka said...

Gomo...Gomo!

Ada ka main dgn chinadoll aci tutup lampu...!!!

mmuuaahhhahahaha....

rugi....rugi sgt2!!!

Anonymous said...

tak lama lagi kita akan tengok sape dia dira dan dilla ..hehehe

Anonymous said...

Jangan berlagak sombong dengan apa yang anda tak tahu. Jika PAPAGOMO dedahkan, ia akan jadi penyebab keruntuhan sokongan terhadap PAS.

Apabila PAS berlagak sombong, akhirnya kesombongan itu yang merobek kepercayaan mereka yang mendukungnya selama ini.

Anonymous said...

woi musangkera,ko dh kantoi kt blog GAP,ko nk wt kaco kt cni plak ke??..blk jge lembu ko r weyh!!!

Nok said...

sape yg percaya pas masa kini?????musangka kalau ko nak gelak,gelak le besar2besaran....kerana tak berapa lagi ko akan menangis sekuat2nya...kerana tak lain tak bukan pas dan kawan2 ko akan kantoi di PRU13 nanti.....

BN akan terus memerentah.....Paspispus akan terus paspispus.....teruskan sembahyang hajat mohon tuhan tunjukkan kebenaran......cakap org pas umpama cakap orng munafiq....janji pas janji org munafiq.....tungguuuuuu......

Nok said...

Gap akan guna apa cara sekali pun untuk menegakkan kebenaran dan menidak kan kemungkaran.......

Bapak syaitan akan terus lalai di sesatkan syaitan........musangka akan terus kempunan kerana Mat sabun akan kecundang...anuar akan tetap ke S.Buluh bulan depan....Nik Aziz akan terus munafiq kerana mempermainkan hudud..siapa benar?????PRU13 akan terjawab....keh keh keh

musangka said...

nok 1235,

Hg kirim salam kat GAP!

Awat dok guna comment moderation plak?

mmuuaahhhahahaha...!!!

musangka said...

1144,

Gomo kaki kencin tu nak gugat PAS!

Agak2 la, makhluk macam Gomo tu....

Dapat tak rahmat dari AllahSWT ???

mmuuaahhhahahaha...!!!

Amik wuduk pun beterabor.....!

Anonymous said...

elok pon nama musang..musang ngan jebon tu adik beradik..kah kah..

hang gelak la musang..insyallah..PRU13 BN masih memerintah..jgn dok gelak mcm setan kat sini..kalau hang berani hang dedah identiti hang..hang pon bukan perfect..


anak burung 30/36 (7 kapal kecik )

Anonymous said...

Sebenarnya musangka ni nak menyembunyikan perasaan bimbang dan takut dalam hatinya..

sebab tu dia berpura-pura gembira dengan berlakon tidak ada apa=apa..

semata-mata untuk menegakkan rasa egonya yg terlalu tinggi di depan kita semua..

X mengapalah.. biarkanlah dia..

kerana dia akan menangis dan kecewa merana nanti sudahnya...

semoga Allah memberi hidayah dan membuka hati musangka..

agar dia dapat mengenal yang mana intan dan yang mana kaca..

Anonymous said...

Musangkan, apa lagi kamu dok merepek tak habis-habis lagi ni?

Bila nak jawab isu Mahfuz Omar dan kuncu-kuncu sejenayahnya yang tidak diambil apa-apa tindakan oleh PAS walaupun sudah jelas dan terang bahawa Mahfuz dan kuncu-kuncu sejenayannya melakukan tuduhan palsu berniat jahat terhadap Dr. Rais Yatim yang kononnya sebagai perogol sedangkan sudahlah tak ada 4 saksi lelaki beriman, sebarang qarinah pun tak ada, DNA tak ada, video tak ada, CCTV tak ada, malahan yang lagi dahsyatnya, orang yang dikatakan mangsa rogol pun terkejut dan menafikan tuduhan yang sedemikian rupa, apa sudah jadi? Bila nak kenakan hukuman Qazaf terhadap Mahfuz dan rakan-rakan sejenayahnya terdiri dari penulis blog Penipu Rakyat, media termasuklah Harakah, ada beranikah nak tunjukkan teladan yang kononnya PAS bersungguh-sungguh nak laksanakan hudud? Jangan cakap banyak saja, melalak ke sana ke mari pakai serban dan jubah, sedangkan tak buat pun, malahan bukti depan mata pun tak buat, itulah Hudud Ala-PAS adalah perundangan asobiyah, bila kena pada puak mereka sendiri, mereka tak ambil tindakan, siap bela lagi, inilah asobiyah tulen emas 916 amalan PAS.

Musangka ini gamaknya orang gila mungkin, melihat komen-komennya, macam orang sasau, gila politik, penyakit jenis baru. Penyakit ini menyerang bila parti politik penipu seperti PAS, PKR dan DAP sudah tidak ada arah hendak menyorokkan kepalsuan yang mereka sembunyikan selama ini, lihat Musangka, kononnya alim dan warak, tapi buat hukum sesuka hati, kononnya orang ini tak dapat rahmatlah, itulah inilah, apa ini, apakah Musangka ini terima wahyu dari siapa pula? Inilah sikap tok guru macam beruk, sikap anak muridnya pula macam kera, terloncat-loncat di sana sini.

Apa pun Musangka, silalah jawab soalan saya, itu pun kononnya benar sangatlah, kalau takut tembelang pecah, kerana nak jaga prinsip asobiyah tulen emas 916 PAS itu, tak apalah fahamlah saya jika tak jawab, tapi saya akan terus utarakan soalan ini kepada kamu dan juak-juak PAS serta PKR dan DAP yang berlagak sangat itu. Ingatlah, kejahatan dan kepalsuan yang cuba disorokkan, akan timbul di permukaan juga untuk pengajaran kepada pelakunya. Firirlah guna akal fikiran, jangan fikir guna nafsu serakah, kelak jadi macam Musangka dan tok gurunya.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Sesumpah Hijau said...

PAS (Parti Auta Se Malaysia) adalah parti yg maksum. Kalau ada orang tonjolkan apa2 kesalahan puak PAS, maka itu semuanya adalah fitnah oleh UMNO. Kalau ditakdirkan Mahpus rogol atau meliwat diatas pentas ceramah PAS sekali pun..mereka akan kata itu perancangan jahat UMNO. Kalau ada ADUN atau MP PAS berzina dgn isteri kawan mereka sendiri pun mereka akan kata itu fitnah semata2 dan rancangan jahat UMNO lagi.

Tapi yg peliknya penganut PAS akan tetap percaya. Mungkin kerana terminum air selipar.........

Anonymous said...

nok 1235,

Hg kirim salam kat GAP!

Awat dok guna comment moderation plak?

mmuuaahhhahahaha...!!!

October 28, 2011 1:48 PM

-----------------------------

Kah kah kah kah.... biar GAP gune comment moderation pun, at least ade jumpe dia turun menjawab soklan2 bodoh ko. Yang blog MUSANG.UNGKA ko tu, soklan2 pengomen bile ko nak jawab?? Setakat nak org jenguk je ke?? Bosan betul... kah kah kah kah kah

Anonymous said...

Semenjak musangka bukak blog ni, mesti banyak duti dari Hadi Awe masuk kot. 1 blog mau riban2 dia dapat...

Muamuamuahahahahahaha

Anonymous said...

musangka
(commentator merapu no. 1.... but dont worry, Umno takkan rebah selagi nyawa kita masih ada. InsyaAllah!!!)

---------------------------------
Muahahahahahahaha... ayat2 cinta musang.ungka - BENCI tapi SAYANG....

Anonymous said...

Musangka ini mana tahu jawab hujah, kononnya hujah berlandaskan hadis dan Al-Quran, tapi lihatlah hujah Musangka berdasarkan kitab Buku Jingga ajaran Islam Mazhab PAS oleh Al-Sheikh Sahibul Fadhilah Tuan Guru Nik Aziz Al-Nicky.

Musangka, kamu jangan sembang kosong saja, kononnya fakta dan hujah, fakta dan hujah kepala lutut kamu sajalah. Isu hudud, percanggahan antara pimpinan PAS sendiri kerana ada nak buat geng-geng Nik Aziz Al-Nicky dan ada yang menentang seperti geng Khalid Samad Al-Sekulari, ini apa cerita, malahan Hadi Awang Tok Guru Super Saiya PAS pun boleh tandatangan deklarasi Pakatan Rakyat bekenaan hudud di mana hudud tiada dalam agenda Pakatan Rakyat, apa cerita? Malahan sudah lihat rancangan hudud Ala-PAS di Terengganu sebelum ini? Bersepah-sepah ruang-ruang yang terbuka luas untuk penjenayah bebaskan diri dan mangsa pula yang dipejarakan atau disebat atau kedua-duanya sekali, ini apa cerita? Walaupun ada undang-undang Qazaf, iaitu tuduhan palsu dan melulu, PAS tak ambil tindakan terhadap Mahfuz Omar dan kuncu-kuncunya terdiri dari puak asobiyah PAS sendiri dan juga hantu-hantu dari DAP dan PKR serta akhbar Pakatan Rakyat yang sesuka hati menuduh Dr. Rais Yatim sebagai perogol sedangkan bukti apa pun tak ada, saksi lelaki 4 orang beriman, langsung tak ada, cctv, video, DNA, langsung tak ada, malahan yang kononnya mangsa rogol pun terkejut dan menafikan kejadian berkenaan, apahal PAS tak ambil sebarang tindakan terhadap Mahfuz dan kuncu-kuncunya? Kalau tidak kena hukum Qazaf pun, ambil tindakan disiplin terhadap Mahfuz dan kuncu-kuncunya itu, ini tidak, Mahfuz dan kuncu-kuncunya dibela sebagai hero kerana dapat memburukkan nama baik UMNO dan pimpinan UMNO, maka tak hairanlah kalau Mat Sabu boleh bela dan julang komunis sebagai pejuang tanah air dan menuduh polis dengan tuduhan yang tidak munasabah, sudah menjadi sikap PAS untuk sentiasa menipu dan memutar belit kenyataan kerana kepentingan politik tanpa mempedulikan dosa pahala dan halal haram, semua boleh lempar ke tepi kerana politik lebih penting di mata PAS, Parti Asobiyah Se-Malaysia.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Musangka, boleh beri hujah dan dalil dari Al-Quran dan Hadis berkenaan ceramah maki hamun, hasutan dan demontrasi liar yang dibuat oleh PAS termasuklah tok gurunya yang suka beri fatwa politik hingga pecah belah masyarakat?

Setahu saya Islam tidak menggalakkan umatnya buat ceramah maki hamun, hasutan dan demontrasi liar, tapi tak tahulah kalau dalam Islam Mazhab PAS yang berpegang kepada kitab Buku Jingga membenarkan perkara sedemikian rupa? Boleh terangkan Musangka, ada berani, berlagak pandai hukum hakam, tapi bila orang tanya terketar-ketar tak reti jawab dan terus tak beri komen berhari-hari,inilah sikap Musangka, malahan kalau dia beri komen pun, dia tak jawab soalan, sebabnya samada dia tak reti atau dia ni jenis pendokong asobiyah yang sanggup lempar kebenaran ke dalam longkang.

Lihat balik kenyataan Musangka ini: Pada aku, pemerintah hari ni, letakkan ugama pd status SUKARELA!

Amik yg mana berkenan,

yg tak ngam, lempaq dlm longkang!

Lepas tu, bole pulak guna law ciptaan sendiri....!

Tak percaya adanya kehidupan diakhirat!!! - Musangka Si Bengong.

Kepada Musangka, siapa kata agama diletakkan status sukarela oleh kerajaan? Sedarlah diri Musangka, kerajaan ada agensi pelindung Islam seperti Jabatan Agama Islam, JAKIM, PERKIM, Yadim dan sebagainya adalah untuk mempertahankan Islam. Malahan peranan oleh Jabatan Agama yang membenteras kegiatan judi, arak, maksiat dan perbuatan murtad di kalangan orang Islam, apakah kebebasan diberikan kepada orang Islam sebebasnya untuk buat sesuka hati walaupun melanggar batas syarak? Malahan dalam agama memang berdasarkan sukarela, tapi ada batasnya, ajaran Islam seperti solat, puasa, zakat, ikut peraturan Islam, itu kerajaan ambil berat dan tak bolehlah orang suka-suka hati tak nak sembahyang, tak nak puasa, itu akan diambil tindakan oleh Jabatan Agama yang ada kuasa berbuat demikian.

Jelas sekali hujah Musangka yang kononnya bernas dan hebat ini adalah hujah kosong yang kalau budak tadika lihat, budak tadika pun gelak. Jangan cakap banyak Musangka, jawab soalan saya kalau berani, itu pun kalau jenis beranilah, kalau jenis pengecut, bacul dan penakut serta seangkatan dengannya, fahamlah saya jika kamu tak jawab itu, tapi saya akan terus menanyakan soalan yang sama untuk dapatkan pendirian kamu, jangan di mulut lain, tapi di hati lain, itu sikap orang-orang munafik, adakah Musangka dalam kategori itu? Dia boleh jelaskan, kerana Musangka boleh nilai diri dia sendiri apakah dia tergolong dalam geng-geng Abdullah bin Ubai itu, ingat, di mulut lain, tapi di hati lain, adalah sikap orang munafik. Ada berani? Engkau fikirlah sendiri Musangka. Untuk renungan semua.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

musangka said...

Hallo anon 825,

Apa nie ? Khutbah panjang2......!

Makmum mengantukkk.....!!!

Anonymous said...

Musangka, khutbah itu untuk memberikan penjelasan dan kesedaran, tapi ada juga orang yang pengecut dan bacul seperti kamu yang masih tak berani jawab soalan-soalan saya, kononnya kamu ini pandai sangat (kamu yang mengaku sendiri), hingga boleh buat hukum tuduh orang itu dan ini tak dapat rahmah dari Allah dan sebagainya, tapi soalan saya tak reti jawab pula? Apa ini Musangka, tak reti jawabkah atau pun ada ini golongan Asobiyah merangkap pengikut Abdullah bin Ubai yang sanggup mengetepikan kebenaran demi melindungi kemungkaran dan kepalsuan oleh puak sendiri? Saya telah memberi anda pilihan, nampaknya setakat ini anda memilih menunjukkan anda adalah pengikut Abdullah bin Ubai, sebab tak berani menerangkan kebenaran, tapi sibuk jaja kepalsuan, berdasarkan sikap anda sekarang ini, maka begitulah nilai diri anda, ada faham? Saya tak tuduh anda munafik tapi saya beri anda pilihan, dan pilihan anda menunjukkan anda tak bangkang perbuatan munafik iaitu menyembunyikan kebenaran dan menyebar luaskan kepalsuan, inilah sikap kamu Musangka. Ada berani jawab? Tak berani, jelas sekali anda penakut, bacul, pengecut, Musangka, elok kamu tukar jadi Tikuska sajalah, kamu pengecut macam tikus. Ada berani, itu pun tak berani, lagi teruk dari tikuslah, iaitu Musangka, pengecut paling pengecut di dunia.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Gelombang Wangsa Maju said...

SERONOKKAN MUSANGKA ... BLOG PRO KERAJAAN JARANG-JARANG SEKAT KOMEN. NAK BEDAL PUN ... BEDALLAH ... IT'S YOUR RIGHT.

TAPI TUNGGU FAIL SULIT PAShit KELANTAN KELUAR ... GWM & PAPA GOMO SEDANG TELITI SEBAIK MUNGKIN FAKTA DAN KESAHIHAN ...

SEHINGGA JAM 8.42PM INI ... 99.9% BENAR! HAHAHA ...

musangka said...

Encik GOMO !

Hg ada dokumen sulit tuh?

Hg nak buat apa? Tayang dlm blog hg?

Rugi....rugi sgt2!

Adabaiknya hg persembahkan pd Najib or sepupu dia or BINI dia...!

Dah tentu depa lambung hg jadik senator, macam ezam muahh....!

" Saya senator Gomo! Tuan2 kenai kan...? Potfolio saya ialah....MEMFITNAH "

mmuuaahhhahahaha...!!!

Anonymous said...

GWM, Musangka makin gelabah, sudahlah tak dapat jawab soalan mudah tapi kerana bengap sangat, Musangka tak reti jawab, macam isu pendirian PAS dalam hudud, isu Mahfuz dan kuncu-kuncunya buat tuduhan melulu, isu kelakuan PAS yang sibuk demontrasi liar dan ceramah maki hamun serta hasutan, Musangka tak boleh jawab, sekarang ini ditambah lagi dengan pendedahan berkenaan dokumen yang diperolehi oleh Papagomo, makin terketar-ketar sampai terkencing dalam jubahlah Musangka ini.

Musangka, ada berani jawabkah soalan saya, tahu jawab ke tak? Silalah jawab, kalau soalan sebegitu pun tak reti jawab, maka tak tahulah apa punya tahap bengap dan bengong Musangka ini. Jawab, jangan tak jawab Musangka. Ada berani? Sama-samalah kita nantikan sikap Musangka selepas ini, mungkin telah pengsan selepas menlihat komen dari GWM berkenaan dokumen berkenaan.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

musangka said...

GWM 844,

Blog pro umnu tak sekat komen?

Abih budaya GAP Kembali tu, budaya sapa....? Lembek aauww...!!!

Aku harap hg takle cam tu.....

Anonymous said...

Musangka telah tersedar dari pengsan akibat terkejut dengan pendedahan oleh GWM, sekarang Musangka, ada berani jawab soalan saya? pilih di bawah ini:

a) Tak reti jawab, sebab tak lulus UPSR pun.

b) Tahu jawab, tapi sebab Musangka ini adalah pengikut asobiyah, maka tak mahulah jawab, kepentingan politik lebih utama dari kebenaran, ajaran PAS.

Apa pilihan Musangka? Kalau ini pun Musangka tak reti jawab juga, maka teruk benarlah Si Musangka ini, sudah tahap apa tak tahulah, jawab, jangan tak jawab.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Musangka, pasal sekat menyekat komen ini, blog Pakatan Rakyat lagi teruk, saya kena sekat dari komen di Blog Harapan Baru Rakyat Malaysia (yang tak boleh diharap) milik Anwar Ibrahim sejak tahun 2009 hingga kini, tulis saja nama Mohamad, terus sekat, malahan ramai lagi rakan-rakan penyokong kerajaan yang beri komen dan minta penjelasan dari Anwar, sebab dia tak reti jawab dan takut nak jawab, dia sekat dan padam sekaligus.

Macam itu juga dengan blog Drs. Dzul, Ahli Parlimen Kuala Selangor, saya hantar komen kena sekat, bila terlepas masuk komen, baru lima minit terus dipadam komen itu, apa cerita? Sebabnya Drs. Dzul pun macam Anwar juga, bila kena asak dengan soalan-soalan berkaitan kepentingan rakyat dan sikap Pakatan Rakyat, menggelepar dia nak jawab, kuncu-kuncu dalam blog berkenaan pun pening kepala nak jawab, sebabnya kalau jawab, nanti terbongkar segala perbuatan mungkar Pakatan Rakyat termasuk PAS sendiri, sebab itu dia sekat. Lihat blog Anwar Ibrahim, dulu ramai, sekarang sudah ada beberapa orang saja, begitu juga dengan blog Dr. Dzul, ada beberapa orang saja, itu pun jenis puak-puak DAP, orang-orang bumiputera/Islam meluat nak beri komen sebab setiap kali beri komen kena sekat dan kena padam komen. Jenis apa pun tak tahulah ahli parlimen dua orang itu, buat malu saja. Kalau blog GAP sekat komen taklah malu sangat sebab dia bukannya ahli parlimen, tapi Anwar dan Drs. Dzul, ahli parlimen yang sekat komen rakyat, itu adalah sikap yang tidak bermoral, buat malu saja. Pemimpin apa kalau tak reti nak berbahas dengan rakyat? Lebih baik pergi duduk dalam hutanlah lagi baik.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

musangka said...

anon 900,

Bab sekat menyekat memang banyak dlm umnu. Inilah budaya umnu sejak 54thn yg lepas.

Bagi blog, jika budaya ni diamalkan,

apa beza blogger dgn editor Utusan or Harakah???

musangka said...

Menuduh seseorang, kemudian menyekat yg dituduh dari menjawab,

adalah budaya org2 yg kecewa!

Umnu/BN menggunakan semaksimum ruang dlm TV or daily press utk mencipta berbagai tuduhan & fitnah,

tanpa dpt dijawab oleh pihak yg dituduh dlm media yg sama.

Ajaran Islam ke nih...?

Anonymous said...

blog pakatan lagi teruk..

kena tembak sikit, terus kena block. nak harap komen lepas? sorry laa..
kebebasan dan hak bersuara konon..
phuihh!

Nam Ron said...

Kalau org kata jahil murakkad..bodoh kelas tertinggi dikalangan org2 bodoh..Papagomo ni kalau sebagai penipu..dikira habis kelas..tak ada dah kelas tertinggi selepas dia..org kelantan kata 'habis meta (meter)'..Papagomo skrg ni mula masuk ke taraf yang lain iaitu 'pembangkai' iaitu peringkat lebih advance dikalangan penipu, pembohong..di mana pembangkai ini akan melahap apa saja benda2 kotor untuk jadikan makanan kemudian mengeluarkan benda2 kotor tersebut melalui mulutnya..org mcm ni dia tak peduli, apa saja benda depan mata hatta lubang jubur dia sendiri pun dia terjah!..kehebatan papagomo dalam bab ni tak dinafikan memang beliau layak..!!..selamat memasukki alam baru sebagai pembangkai..jangan pulak jadi pembangkai yang selalu kantoi sudahlah!

Anonymous said...

Musangka apahal tak berani jawab soalan saya? Itulah cakap besar saja si Musangka ini, soalan sebegitu pun tak boleh jawab, nak tunggu jawatankuasa teknikal, tunggulah 20 tahun lagi, entah dapat atau tidak penyelesaiannya.

PAS = Parti Anjing Suruhan

PAS = Parti Asobiyah Se-Malaysia.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.

Anonymous said...

Nam Ron, engkau ni sama macam Musangka, cakap banyak saja, tapi tak ada hasil, kalau berani, tolonglah si Musangka yang tengah berpeluh menggeletar sebab takut jawab soalan saya itu, itulah kerana asobiyah sampai tak dapat jawab soalan sebabnya melibatkan puak sendiri, buat jahat pun dibela. Nam Ron ini sama asobiyah juga, sibuk tuduh itu dan ini, tapi sekadar itu sajalah, dan buat Papagomo dan GWM, sila paparkan segera dokumen pergi Bandung dan Umrah itu untuk bagi puas hati si Nam Rom bodoh Murakkab ini, tahap jahiliah.

GWM dan Papagomo, jangan sampai orang hilang kepercayaan pada kamu, dedahkan segera sedikit-sedikit pun tak apa, bagi puas si tolol dua orang ini menggelitik ketakutan kerana pendedahan anda itu.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

Musangka, kepala otak kamulah, komen saya disekat oleh Anwar sejak tahun 2009 hingga kini, tapi saja kata nama Mohamad, terus mengelabah Anwar dan kuncu-kuncunya, akhirnya kerana tak dapat jawab dan ramai makin tahu tembelang Anwar, maka komen saya disekat, sejak itu komen di blog Anwar makin kurang kerana orang telah sedar permainan buruk Anwar dalam berblog.

Begitu juga dengan Drs. Dzul, tak berani dia paparkan komen saya, kalau terlepas dia akan padam, sebabnya tak berani jawab kerana PAS akan kantoi dengan persoalan saya itu, jalan selamat untuk selamatkan PAS adalah menggunakan konsep padam komen saya dan sekat komen saya, benar-benar asobiyah PAS ini.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,

Encik Mohamad.