Monday, October 17, 2011


Walaupun sekali imbas, portal Malaysiakini cuba mendedahkan blog MIM sebagai punca tercetus skandal anak vvip ramas buah dada gadis dan sogokan RM 200,000.

GWM nampak kebodohan Susan Loone, editor Malaysiakini yang akhirnya terpaksa mengikut rentak blogger pro kerajaan dalam mendedahkan identiti anak vvip tersebut.

Apakah Dr Novandri bakal disaman oleh Apek Lim Guan Eng tidak lama lagi?

Yang pasti editor-editor Malaysiakini bakal menerima sebakul maki hamun dari majikan. Paling tidak ... Portal Malaysiakini sudah boleh duduk sebaris dengan blogger pro kerajaan.


Ataupun ... editor-editor Malayskini bakal dipotong gaji akibat termakan umpan blogger pro kerajaan ... kah kah kah!


13 comments:

antisidemokra said...

mahalnya "buah dada" anunya tentu lebih mahal. LGE ada duit banyak, bolehlah beli "kemaluan" anak dia. Kalipah sanjungan paspispus buat apa pun ok. hehe UMNO juga yang jadi mangsa.

antisidemokra said...

mahalnya "buah dada" anunya tentu lebih mahal. LGE ada duit banyak, bolehlah beli "kemaluan" anak dia. Kalipah sanjungan paspispus buat apa pun ok. hehe UMNO juga yang jadi mangsa.

House PK said...

Kita tunggu dan lihat apa Guan Eng konek kecik nak buat lepas ni

Gelombang Wangsa Maju said...

GUAN MAU BERSARKAN KONEKNYA HOUSE PK! HA HA HA ...

Anonymous said...

Goblok! dasar gerombolan pencacai sundalan umno! sesungguhnya amatlah jelek mempertontonkan kesalahan orang lain yang belum lagi terbukti kesalahannya!

kalau pun benar seperti mana yang tertulis ini, bukan hak anda untuk memperkatakannya.

saya sarankan agar anda menjaga anak anda sendiri sebelem empat jari menuding ke arah diri anda!

sungguh jijik lagi menjijikan!

undilah PR!

Anonymous said...

Kepala otak kau...PR memang celako

Gelombang Wangsa Maju said...

HA HA HA ... TAKPA ANON 2.06AM, KAWAN KITA ANON 1.29AM 'MENTALLY DISTURBED'

Anonymous said...

Anon 1.29Am
Mangkuk lu, apa lu peduli, Guan Eng tu bapa lu ka...awat hang dapat 10% ke dari Guan Eng kot.
Jgn dok suruh org jaga anak depa, hang tu jga anak hang dulu, silap haribulan kena raba puki atau Aljunuri dengan Anwareeeeee! Ni semua ngong muka musibat.

Anonymous said...

Sungguh lancang susunan kata mulut kalian!! bedebah!!

Pencacai sundalan umno! anda mengharapkan najib botak untuk mempertahankan hak istimewa orang melayu!? dialah petualangan kerabat bangsat bangsawan yang telah merobek hak istemewa tersebut!

Alangkah dangkalnya minda kailan yang masih setia berbondongbondong menyokong memBABI buta, lantaran mensia-siakan pengorbanan nenek moyang anda, sungguh bodoh lagi diperbodohkan!

serahkan kepada mahkamah yang arif untuk menilai dan menjatuhkan hukuman keadilan kepada yang didapati bersalah, janganlah kita menjadi seperti 'GWM' dr novandri dan sengkatan dengannya, yang telah menjadi majistret dan pendakwa raya untuk menjustifikasikan salah laku dengan kebebalan mereka tanpa bukti yang kukuh.

Disini saya ingin menyekolahkan 'GWM' agar penghakisan mindanya tidak berlarutan!

GWM! saya menobatkan anda sebagai penggiat penggerak fitnah di laman sesawang!

ingat TUHAN 'gwm'!

undilah PR! terima kasih.

Gelombang Wangsa Maju said...

SAKIT JIWA RUPANYA ANON 5.48AM NI ... HA HA HA ...

budakbalun said...

wakakaka!!

ni posting cover balik kekantoian ko ke bang?

hahahah!

1Malaysia sedang melihat kebodohan blogger2 upahan UMNO..

teruskan usaha kalian!
kalian memang terbaekk!!

memudahkan kerja PR ke Putrajaya!

Anonymous said...

tu laa umno.. otak penuh dgn kelucahan... takde cerita lain.. seks seks seks.. lucah lucah lucah..

Anonymous said...

alamak bro....gua tgh tebal muka cam khinzir....

posting punya posting, cilok punya cilok..(gua tak research pun sbb mmg gua tahap bangang cipan.....)

tetiba kantoii siut... rupanya salah info bro....malu tahap khinzir wa cakap lu

gua ingatkan blog tpt gua cilok tu best, rupenya tahap bangang bin bengong sama macam gua...


ntah kat neraka manalah esok gua..
(selamat sama-sama terbakar)


yang muflis:
Jangang Bangang