Saturday, October 1, 2011



Bagaimana perasaan Syed Azidi Syed Abdul Aziz a.k.a. Kickdefella, ditahan dibawah ISA, di rumahnya di Demit , Kota Bharu, Kelantan pada 17 September 2008 jam 5.00 petang , 2 jam sebelum umat Islam berbuka puasa di bulan Ramadan.

Beliau dikatakan menghasut rakyat Malaysia pada 23 Ogos 2008 agar mengibarkan bendera Malaysia secara terbalik. Polis Bukit Aman merampas laptop ketika beliau berada di rumah bersama isterinya Bariah Ishak.

Waran tangkap tidak ditunjukkan ketika 3 polis berpakaian preman ke rumahnya. Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar mengesahkan Syed Azidi ditahan dibawah Akta Hasutan.



Soalan Bonus Minggu Ini ...

'Kelainan' bagaimanakah yang boleh dterimapakai dan boleh digunapakai sebagai tidak menyalahi Akta Hasutan?

Membakulsampahkan lagu Negaraku? ...
Menghasilkan video 'Kawan' dimana lagu dan lirik menyatakan 'Melayu balik hutan jadi sakai'? ...
Atau ... video penghinaan seorang Guru besar sebuah sekolah dengan cacian dan makian?


Anda mempunyai jawapan paling tepat? ... kerana GWM langsung tidak mempunyai jawapannya!


40 comments:

Anonymous said...

Itu lah melayu tak kira BN atau PR kalau dah diperbodohkan oleh cina MCA kah DAP kah semau akan tunduk mana semangat pemberontak melayu, kira melayu layu dan lesu bila dikena oleh cina keparat sekarang kita hanya mengharapan perkasa dan TDM untuk bersuara

Sudir said...

Aku ada jawapannya GWM.. Parang terbang..

Anonymous said...

kes hinaan namawe yg dulu dah expired date..yg baru ada visi...

orang politik tindakan tegas..on the spot ISA...kalau namewee budak hingusan..masih muda bagi peluang berubah...

tapi jangan lupa kebodosan dulu itu!!!!

Aku Peduli Apa @ APA said...

Salam bro GWM.
KELAINAN...bila PMnya nama La'jib dan isterinya LOSMAH..he he

Gelombang Wangsa Maju said...

ITU BUKAN JAWAPAN SUDIR ... ITU TINDAKAN SEGERA! hahaha ...

Gelombang Wangsa Maju said...

APA DIA APA? ...

LAJIB? LOSMAH? LUHYIDDIN? LISHAMUDDIN? ... LU LANGSI LU MATI? hehehe ...

Anonymous said...

Namewee adalah cucu angkat kesayangan Najib, Namewee juga adalah anak angkat kesayangan Nazri Aziz, Namewee juga adalah adik angkat kesayangan Hishammuddin, dia akan bebas buat apa saja yang dia suka sebab datuk angkat, bapa angkat dan abang angkat dia akan bela Namewee habis-habisan, malahan ISA dimansuhkan kerana sayangnya Najib pada Namewee, cucu angkat intan payung Najib. Lihatlah betapa sayangnya Najib, Nazri Aziz dan Hishammuddin, meskipun sudah banyak video klip menghina bumiputera, menghina Islam, menghina kerajaan, malahan menghina Najib dan Rosmah sekali pun, Najib dan Nazri Aziz serat Hishammuddin akan bela Namewee kesayangan mereka ini. Sekarang 1Malaysia bagi Najib adalah untuk Namewee seorang saja, orang lain pergi mampuslah, kerana Namewee adalah cucu angkat kesayangan Najib.

Lepas ini kalau Namewee pergi kencing dalam pejabat Najib pun, Najib tak kisah, cucu angkat kesayangan akan dibela habis-habisan. Oleh itu janganlah Syed Azidi hairan, sebabnya Najib, Hishammuddin dan Nazri Aziz adalah pecacai kepada Namewee. 1 Malaysia: Namewee dibiarkan berleluasa, Bumiputera biar dihina, biar dicaci, biar dimaki, Namewee cucu angkat kesayangan Najib.

PRU 13,
NO Vote for Najib,
NO Vote for Nazri Aziz,
No Vote for Hishammuddin.
NO Vote for Pakatan Rakyat

but

YES, Vote for UMNO

YES, Vote for Barisan Nasional.

YES, Vote for PERKASA (calon bebas)

Anonymous said...

Najib = Datuk Angkat Namewee

Nazri Aziz = Bapa Angkat Namewee

Hishamuddin = Abang Angkat Namewee

1Malaysia: Biarkan Namewee menghina bumiputera, Biarkan Namewee menghina Islam, Biarkan Namewee menghina kerajaan, Biarkan Namewee buat sesuka hati, Bumiputera dan Islam biar dihina dan dicaci sepuas hati oleh Namewee, biarlah kakitangan awam dimaki hamun sepuas-puasnya oleh Namewee si babi celaka haram jadah bangsat lahanat musibat baru babi, babi,babi, Namewee babi, jangan harap aku nak sokong Najib, kalau orang tanya pandangan aku bekenaan Najib, ini jawapannya:

pada PRU 13

Jangan Undi Najib

Jangan Undi Hishammuddin

Jangan Undi Nazri Aziz

Jangan Undi Chua Soi Lek

Jangan Undi Koh Tsu Koon

Jangan Undi Palanivel

Jangan Undi Khairy Jamaluddin

Jangan Undi Pak Lah Si Lembik kaki tidur

Jangan Undi Pakatan Rakyat haram jadah

tapi

Katakan YA Kepada UMNO, Barisan Nasional dan PERKASA

Undilah Barisan Nasional kecuali mangkuk hayun 8 orang di atas.

Undilah UMNO kecuali mangkuk hayun 5 orang di atas.

Undilah calon PERKASA yang menentang mangkuk hayun di atas atau di kawasan Ayer Hitam menentang Wee Ka Siong dan lain-lain puak-puak kiasu yang perlu ditentang.

Anonymous said...

Undur Najib, Undur Najib, Najib mesti berundur, rakyat sudah benci sama Najib terutama orang bumpitera, malahan rakan-rakan saya dalam perkhidmatan awam juga tidak suka sama Najib lagi, Najib lu cakap saja pandai, banyak retorik saja, tak ada guna, lu lembik, tak macam Tun Mahathir yang kuat dan tahu tadbir negara, lu Najib hanya tahu jaga populariti saja, blah la lu Najib

Katakan Tidak Pada Najib, Jangan Undi Najib

Katakan Tidak Pada Hishammuddin, Jangan Undi Hishammuddin

Katakan Tidak Pada Nazri Aziz, Jangan Undi Nazri Aziz

Katakan Tidak Pada Chua Soi Lek, Jangan Undi Chua Soi Lek

Katakan Tidak Pada Palanivel, Jangan Undi Palanivel

Katakan Tidak Pada Koh Tsu Koon, Jangan Undi Koh Tsu Koon

Katakan Tidak Pada Pak Lah, Jangan Undi Pak Lah

Katakan Tidak Pada Khairy, Jangan Undi Khairy

Katakan Tidak Pada Pakatan Rakyat, Jangan Undi Pakatan Rakyat haram jadah

Undilah UMNO kecuali mangkuk hayun 5 orang di atas

Undilah Barisan Nasional kecualai 8 orang di atas

Undilah calon-calon bebas dari PERKASA untuk menentang mangkuk hayun di atas, dan juga untuk menentang Wee Ka Siong di Parlimen Ayer Hitam, Johor serta lain-lain kawasn yang ditandingin perkara menentang puak-puak kiasu yang bertanding di kawasan bumiputera.

Anonymous said...

GWM, kami menyokong Barisan Nasional dan UMNO serta PERKASA, tapi kami tidak dapat menerima Najib sebagai Perdana Menteri dia lembik, berlagak dan menjadi pecacai Namewee. Gerakan menentang Najib akan diperkuatkan, Najib mesti berundur, samada ditekan habis-habisan hingga berundur seperti Pak Lah atau Najib sedar diri tidak bertanding pada PRU 13 akan datang dan meletak jawatan dalam semua jawatan di peringkat pusat, negeri dan bahagian, itu pun kalau Najib masih sayangkan UMNO lagilah, tapi kalau masih sayangkan kuasa dan masih degil, jangan terkejut kalau peristiwa PRU 12 berulang dengan lebih dahsyatnya. Najib mesti undur, Najib mesti undur, Najib mesti undur, Najib mesti undur, Najib mesti undur, Najib mesti undur, Najib mesti undur. Katakan tidak pada Najib, 1Malaysia: Namewee dibela, bumiputera dihina dan Islam dicaci, kerajaan dimaki hamun sesuka hati oleh Namewee si babi, celaka, haram jadah, barua, lahanat musibat, babi, babi, babi, babi, babi.

Anonymous said...

Tukang kipas dan tukang jilat Najib akan berang dengan Gerakan Anti Najib dan akan memberikan kenyataan berapi-rapi dalam Utusan Malaysia dan mana-mana media untuk membela Najib demi menjaga kocek mereka supaya dipenuhi wang, kepentingan negara dan rakyat lantaklah, wang dalam kocek yang dilemparkan oleh Najib lebih diburu oleh pecacai-pecacai tadi.

Najib Datuk Angkat Namewee

Hishammuddin Abang Angkat Namewee

Nazri Aziz Bapa Angkat Namewee

PAS Anjing Suruhan DAPig

PKR Pecacai DAPig

DAPig Tuan Besar Dalam Pakatan Rakyat yang mempermainkan bumiputera/Islam.

Anonymous said...

Blah la lu Najib,

Blah la lu Hishammuddin (menteri amaran)

Blah la lu Nazri Aziz

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

Blah la lu Najib,

Blah la lu Hishammuddin (menteri amaran)

Blah la lu Nazri Aziz

PRU 13,
NO Vote for Najib,

NO Vote for Nazri Aziz,

No Vote for Hishammuddin.

NO Vote for Pakatan Rakyat

but

YES, Vote for UMNO

YES, Vote for Barisan Nasional.

YES, Vote for PERKASA (calon bebas)

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

Sokong Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya, Najib mesti berundur, berundur, berundur, kami tak mahu Najib, sudahlah Najib, berhentilah Najib, kami sudah meluat.

pada PRU 13

Jangan Undi Najib

Jangan Undi Hishammuddin

Jangan Undi Nazri Aziz

Jangan Undi Chua Soi Lek

Jangan Undi Koh Tsu Koon

Jangan Undi Palanivel

Jangan Undi Khairy Jamaluddin

Jangan Undi Pak Lah Si Lembik kaki tidur

Jangan Undi Pakatan Rakyat haram jadah

tapi

Katakan YA Kepada UMNO, Barisan Nasional dan PERKASA

Undilah Barisan Nasional kecuali mangkuk hayun 8 orang di atas.

Undilah UMNO kecuali mangkuk hayun 5 orang di atas.

Anonymous said...

Singkirkan Najib, lu boleh berambus sama dengan Nazri Aziz, Hishammuddin.

Blah la lu olang semua, Say No To Najib

Say No To Hishammuddin

Say No To Nazri Aziz

and

Say No To Pakatan Rakyat too

ayahbonda said...

Soalnya dalam kes ini ramai yang tak celek ...tak tahula apa yg istimewanya budak china ni ....berbanding orang2 yang dah diISAkan sebelum ini ...mgkin bila dia menyanyi diutube semuanya syok kot....mendengarnya,macam kena dodoi....tidurlah...wahai....atau masing2 malas nak bertindak atau dah malas nak pegang jawatan dah kot....ikut pandaila ya apa nak jadi ...kaaaaannn....... jgn nanti rakyat ambil tindakan sendiri sbb pemerintah...sendiri dah tak kuasa bertindak.....MASA TU SEMUANYA sudah terlambat.......

Anonymous said...

Najib dan Rosmah boleh jadi pelakon tambahan dalam video klip terbaru Namewee selepas ini, watak sebagai pecacai Namewee, begitu juga Hishammuddin dan Nazri Aziz juga boleh berlakon sama, sebab pecacai tahap anjing suruhan kepada Namewee. 1Malaysia: Namewee dijulang, biar bumiputera dan Islam dicaci maki dan kerajaan di hina, Namewee intan payung kesayangan Najib, blah la lu Najib.

Anonymous said...

Najib patut arahkan semua pejabat kerajaan gantungkan gambar Namewee di pejabat masing-masing, gantung atas gambar Najib. Namewee cucu angkat kesayangan Najib, perlulah gambarnya diletakkan di pejabat-pejabat kerajaan walaupun Namewee menghina kerajaan dan menghina penjawat awam. 1Malaysia Namewee dimanjakan, bumiputera dan Islam dibiarkan terkontang kanting dan dikenakan macam-macam tindakan tapi Namewee lepas bebas berbuat sesuka hati, blah la lu Najib, lu anjing suruhan Namewee saja.

Anonymous said...

Gua tunggu respon Najib dan pecacai tukang kipas Najib berkenaan Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya ini.

Blah la lu Najib, lu berlagak saja lebih, lu sama bro Anwar dan bro Nik Aziz @ bro Nicky sama saja, blah lu semua cakap berdegar-degar, tapi yang satu jadi pecacai Namewee, yang lagi dua pula jadi pecacai DAP, blah la lu Najib, lu tak sesuai jadi PM lagi, lu sama macam Pak Lah, lu lembik, lu lebih sibuk jaga lu punya populariti, lu tak peduli sama negara dan rakyat, blah la lu Najib, datuk angkat Namewee si babi.

Anonymous said...

Najib begitu sayang pada cucu angkatnya Namewee, lepas ini bolehlah lobi Namewee dapat darjah kebesaran atas daya usaha membuat video klip menghina bumiputera, menghina Islam, menghina kerajaan, menghina penjawat awam, menghina negarak lobi darjah kebesaran pangkat Tan Sri, lepas ini Namewee jadi Tan Sri Namewee, makin galak buat video hina menghina untuk dapatkan ganjaran lebih tinggi. Rais Yatim boleh beri bantuan kewangan berjuta-juta ringgit untuk Namewee buat filem hina menghina terhadap bumiputera, Islam dan kerajaan, 1Malaysialah katakan.

Anonymous said...

ISA dah tak pakai dah, buku-buku ISA patut dibakar dan dihumban ke tempat buang sampah, bawa Namewee jadi perasminya, mula-mula kencing dulu atas buku ISA, lepas itu pijak-pijak sebelum dicurah petrol untuk dibakar, begitu simbolik upacara menghina ISA, baru puas hati Najib, Nazri Aziz, Hishamuddin dan Pakatan Rakyat, perosak, perosak macam lahanat musibat lu semua.

Anonymous said...

Acara menghina buku ISA akan lebih gempak jika lagu Negaraku dinyanyikan secara rap, dangdut atau rock heavy metal, sambil menari-nari ala black metal. 1Malaysia: Namewee dimanjakan, ISA dimasuhkan sebab untuk mudahkan Namewee buat video klip tanpa sekatan, biarlah nak hina siapa pula pun tak apa, mungkin lepas ini buat video klip bendera Malaysia dinaikkan secara terbakar pun tak apa, Nameweekan cucu angkat Najib, apa pun boleh ma, tak kisah, ISA pun tak ada, apa tindakan boleh ambil, blah la lu Najib.

Anonymous said...

Masa acara menghina buku ISA, bawa sekali puak-puak Pakatan Rakyat, mereka pun boleh nyanyikan lagu Negaraku secara rap, dangdut dan rock heavy metal, bendera Malaysia pula dinaikkan secara terbakar, acara berkenaan boleh dibuat sebagai video klip terbaru Namewee, baru gempak, ajak Najib rasmi pra tonton filem berkenaan di Pusat Dagangan Dunia Putra.

TSUNAMI 13 said...

Ooopppp !!! mungkin UNDI si binawel Namawee tu dikira lebih besar dan berharga dari undi orang Melayu yg bangsat ni.

Ingat !!! Namawee ada 1 undi tapi si bangsat Melayu yg layak jadi sakai masuk hutan ni ada 11111111 undi. Kera dihutan disusui, anak sendiri mati beragam. Semoga tidak berulang sekali lagi kemarahan Melayu saperti dalam PRU 12...Melayu bila mereka sudah marah, rumah sendiri pun mereka sanggup bakar.

Anonymous said...

Namewee telah ubah tempat mengundi di parlimen Pekan supaya dapat mengundi datuk angkatnya, Najib. Sebab itulah Najib akan membela dan membiarkan apa saja dibuat oleh Namewee si babi ini sesuka hatinya.

Najib dah terima pendirian Namewee bahawa orang melayu ini jenis sakai yang tinggal di atas pokok saja, cuma Namewee saja yang bertamadun dan maju. Tak apalah Najib, lu kejarlah undi Namewee seorang dan lu siap sedialah undi Melayu tak berpihak pada lu Najib, lu ingat Najib, lu ingat. Lu jangan terkejut kalau di DUN dalam parlimen Pekan calon Barisan Nasional boleh menang besar, tapi di parlimen Pekan, lu kalah teruk Najib, lu kalah teruk lu tau Najib, lu punya undi lagi susut dari PRU 10 (1999), dulu 1999 lu menang 124 undi majoriti, tapi lepas ini lu kalah, lu punya nasib sama macam Samy Vellu, sama dengan Sharizat punya nasib, malahan lu punya nasib sama itu Koh Tsu Koon, padan muka lu Najib, padan muka lu.

Penyokong Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

Pada PRU 13 nanti:

NO Vote for Najib,

NO Vote for Nazri Aziz,

No Vote for Hishammuddin.

NO Vote for Pakatan Rakyat

but

YES, Vote for UMNO

YES, Vote for Barisan Nasional.

YES, Vote for PERKASA (calon bebas)

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

Kepada penyokong Barisan Nasional, sila bertindak untuk selamatkan negara ini dan rakyat, pada PRU 13 akan datang:

Jangan Undi Najib

Jangan Undi Hishammuddin

Jangan Undi Nazri Aziz

Jangan Undi Chua Soi Lek

Jangan Undi Koh Tsu Koon

Jangan Undi Palanivel

Jangan Undi Khairy Jamaluddin

Jangan Undi Pak Lah Si Lembik kaki tidur

Jangan Undi Pakatan Rakyat haram jadah

tapi

Katakan YA Kepada UMNO, Barisan Nasional dan PERKASA

Undilah Barisan Nasional kecuali mangkuk hayun 8 orang di atas.

Undilah UMNO kecuali mangkuk hayun 5 orang di atas.

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

Dulu bukannya DSNTR yg desak TunLah supaya berundur ... dek sebab DSNTR tu dulu TPM maka skg dia jadi PM.

Adakah PM ingant satu undi dari Nanewee ni boleh menangkan BN dapat 2/3 majority.

Sudah sampai masanya kita desak PM skg berundur sepertimana dulu kita desak PM berundur ! ... sebabnya kepentingan Melayu tak terjaga ... kepentingan Cina & India terbela.

Inilah hakikat Melayu dibumi Melayu dipimpin oleh org 'Melayu'.

Melayu kah dia ?

Kita memang MELAYU.

Anonymous said...

Kontroversi bahan bercetak untuk kempen BN pada 2004 perlu disiasat oleh Najib, rileks betul Pak Lah Badawi mempermainkan kontraktor bumiputera hingga jadi bangkrap, puas betul dia buat orang sebegitu rupa. Opps, bukan disiasat oleh Najib, tapi oleh Barisan Nasional, siasat sekali Najib, PLKN, apa faedahnya hingga beratus juta habis untuk berkelah, begitu juga dengan PERMATA, dana apa untuk Rosmah.

Aku bukan menentang Barisan Nasional, tapi aku menentang kezaliman oleh Pak Lah dan Najib terhadap bangsa bumiputera dan pengkhianatan mereka terhadap UMNO dan Barisan Nasional hingga UMNO dan Barisan Nasional dipandang jijik kerana perbuatan Pak Lah Badawi dan Najib.

Adakah Suruhanjaya DiRaja untuk siasat kes Elegant Advisory Sdn. Bhd. vs Pak Lah & Najib. Ini untuk keadilan, bukannya suka-suka, kalau Pak Lah dan Najib sanggup ainaya kontraktor bumiputera hingga jadi bangkrap, maka tindakan perlu diambil terhadap mereka ini, inilah jenis harapkan pagar, pagar makan padi.

Aku sokong APA

Ikhlas,

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

namewee tu kera..kita ni anak..kera disusukan biar kita mati kelaparan..malang jadi melayu di malaysia.

Anonymous said...

APA, kuatkan semangat, teguhkan pendirian, ini bukannya perbuatan UMNO dan Barisan Nasional, tetapi pengkhiatan oleh Najib dan Pak Lah Badawi, sedap-sedap suruh orang sediakan itu dan ini, bila dah menang seronok-seronok seorang diri.

UMNO perlu selesaikan bayaran terhadap Elegant Advisory Sdn. Bhd. Pak Lah mesti disiasat, pergi ke mana wang untuk bayaran Elegant Advisory? Siasatan perlu disegerakan, kuatkan kempen Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya dan siasat Pak Lah berhubung bahan bercetak untuk kempen PRU 11.

Ikhlas,

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

melayu dok sibuk jaga hati orang..PAS jaga hati DAP, UMNO jaga hati MCA..HATI MELAYU SAPA NAK JAGA??

dai said...

melayu janganlah asyik kena bodoh dek orang je..tengok singapore macamana..

hitch said...

Skrg ni dah ada trend baru kalo buat jenayah.....!Meh sini aku ajr pada korg...kalo korg nak merompak,merogol,merempit,menghina,memfitnah...dan apa2 me la....kalo korg kena tangkap korg cakap...sbb wa sokong 1Malaysia ma......dah tentu korg akan dijemput dtg keparlimen.....

kah,...kah...kah..kah....

Najib makin lama makin bercelaru....

Anonymous said...

Lancau lu Namewee, lu babi Namewee, babi, babi, babi anjing. Lu buat kacau lu tak mengaku pulak, ni cibai punya Namewee tak takut sebab Najib datuk angkat dia, sebab itu Namewee cibai tak takut sebab Najib lancau dia punya datuk angkat, gua mana takut, Najib gua punya latuk angkat ma, 1Malaysia ma, gua buat apa gua punya sukalah, gua punya latuk angkat gelenti sokong gua, gua punya baba angkat, Nazri Aziz pun sokong gua, dia jemput gua peligi parlimen, lu olang mana ada dapat itu macam, gua seolang saja ma, gua juga ada abang angkat yang sangat sayang pada gua, Hishammuddin, dia tak akan ambil tindakan pada gua, sebab gua adik angkat kesayangan Hishammuddin, - Namewee cibai & lancau. Cibai Namewee, lancau Namewee, cibai namewee, lancau Namewee, Namewee cabai & lancau, lu makan babi, lu punya perangai pun macam babi, lu memang babilah Namewee, tapi lu ada balaci angkat yang asyik bela lu, itu Lajib, itu Lazeri, itu Lisamudin, itu lancau punya PM, itu lancau punya menteri, lancau, lancau, lacau lu olanglah, babi, babi, babi, cilaka, cilaka, babi sial Namewee, babi cilaka sial, haram jadah.

Gerakan Anti Najib dan kuncu-kuncunya.

Anonymous said...

BN berjuang untuk keadilan sosial - Najib
02/10/2011 2:59pm

KUALA LUMPUR 2 Okt. - Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata, Barisan Nasional (BN) akan terus berjuang untuk keadilan sosial demi kepentingan semua rakyat Malaysia.

Pengerusi BN dan Presiden UMNO itu berkata, parti-parti komponen BN perlu mendekati rakyat dan memilih pendekatan inklusif dalam aspek mengambil kira kepentingan semua masyarakat.

"Ini adalah salah satu tunggak utama Gagasan 1Malaysia ke arah memastikan keadilan sosial dalam prinsip yang termaktub dalam perlembagaan Malaysia,” katanya merasmikan Perhimpunan Agung MCA ke-58 di Wisma MCA di sini hari ini.

Berucap tanpa teks hampir sejam yang disiarkan secara langsung oleh RTM1, Najib berkata, BN perlu menyuntik paradigma baru yang lebih dinamik, wajah baru dan pemikiran baru agar kekal relevan pada setiap masa.

"Apabila anda takut untuk berubah mengikut masa, anda semua menjadi tidak relevan sebagai sebuah parti politik,” katanya pada perhimpunan itu yang dihadiri Presiden MCA, Datuk Seri Dr. Chua Soi Lek, timbalannya Datuk Seri Liow Tiong Lai, Setiausaha Agung MCA, Datuk Seri Kong Cho Ha serta pemimpin BN lain. - Bernama

Keadilan sosial cibai dan lancau lah Najib, lu penipu, lMalaysia kepala otak lu, kepentingan rakyat kepala otak lu la Najib, lu punya keadilan untuk si bangsat Namewee cibai saja, lu pun cibai juga Najib, blahlah lu Najib, lu PM paling teruk dalam Malaysia, seteruk-teruk Pak Lah, lu lagi teruk, lu lagi lancau, lu lagi cibai. Lu ingat, lu punya undi PRU 13 merudum giler, padan muka lu, lepas ni lu pergi jadi balaci Namewee, pelakon tambahan dalam video klip terbaru Namewee, yang bertajuk " Najib Lancau telah kalah pilihanraya" lu pegang watak sebagai anjing yang kena pijak kepala oleh Namewee, padan muka lu Najib, padan muka lu, lu jatuh nanti, lu siaplah, lu akan disiasat pasal PLKN, pasal PERMATA, lu siap sedialah tinggal dalam penjara hingga mampus, padan muka lu.

Anonymous said...

Semua komponen BN diingat supaya sedia terima perubahan
02/10/2011 3:52pm

KUALA LUMPUR 2 Okt. - Semua parti komponen Barisan Nasional (BN) diingatkan supaya bersedia menerima perubahan dalam mengukuhkan parti termasuk menggugurkan calon masing-masing di kerusi tradisi mereka demi memastikan kemenangan pada Pilihan Raya Umum (PRU) akan datang.

Justeru Perdana Menteri merangkap Pengerusi BN menegaskan, kesemua parti komponen diminta supaya menyokong penuh calon yang terpilih nanti sungguhpun individu itu bertanding di kerusi yang secara tradisi ditandingi oleh parti komponen lain. - Utusan


Perubahan kepala otak lu lah Najib, lu perlu ingat lu punya pengundi akan ubah lu tidak jadi ahli parlimen lagi, padan muka lu Najib, gua meluat giler dengan lu, lu cakap saja lebih, tapi hamPAS, sama macam itu bro Nicky, bro Nuar, lu semua macam mangkuk, penipu bangsa bumiputera, pecacai Namewee dan pecacai DAP, lu semua boleh pergi mampuslah, Najib Lancau, Anwar Lancau, Pak Lah Lancau, Nazri Aziz Lancau, Khairy Lancau, Palanivel Lancau dan Cibai, Chua Soi Lek Lancau Cibai Babi, Wee Ka Siong Babi Lancau Cibai, Nicky Lancau serban lempar dalam lubang tandas sajalah, Namewee Lancau Cibai Babi Cilaka Haram Jadah Barua Anjing babi babi babi. Blah lah lu Najib lu ingat lu punya undi PRU 13 merudum giler, lepas itu lu boleh jadi gila masuk Tanjong Rambutan, padan muka lu Najib.

Anonymous said...

JAWAPAN AKU JUGA SAMA DENGAN SUDIR KAT ATAS TU...PARANG PANJANG SAJA BOLIH MENYELESAIKAN MASAALAH BUDAK KOMINIS INI.
JANGAN HARAP MENTERI2 MELAYU DAN PEMIMPIN MELAYU TERMASUK DALAM PAS DAN KEADILAN NAK BERTINDAK.
MEREKA DAH KENYANG DAN TELAH DIBELI OLIH KAUM KOMINIS UNTUK MENGHAPUSKAN BANGSA MELAYU.
kalau melayu bersuara sikit cepat saja diambil tindakan.
cina buat apa pun bolih..
sama saja pemim pin umno,pas dan keadilan..dah jadi dajjal mereka ini.
ubat terbaik ...parang panjang..
mereka ini macam2 minta2 sangat melayu memberontak.

Nam Ron said...

Jawapannya..luorang semua bahlol kena main dengan najib..kahkahkah! bangsat2 NAMEWEE pun di diberi penghormatan jumpa PM..mcm lu orang apa barang???..lancau pun tarak...hahahah

Gelombang Wangsa Maju said...

KAH KAH KAH ... BETUL LA NAMRON!

BUSUK-BUSUK UMNO PUN TAKDELA KENA SUJUD DENGAN PERMINTAAN DAP ... YE TAK!

KAH KAH KAH ... SIAPA YANG BAHLOL? WARGH WARGH WARGH!