Sunday, October 23, 2011


Artikel sebelum ini, GWM sudah mendedahkan bagaimana Apek Guan Eng menggunakan media asing untuk menaikkan imejnya sebagai Ketua Menteri Pulau Pinang paling hebat berbanding dengan Dr Lim Chong Eu.

Memang hebat anak Lim Kit Siang ini perbodohkan rakyat namun Big Time Kantol! Hahaha ...






Full article ... click JILAT GUAN ENG!



Walaubagaimanapun, artikel dari Blogger Otai dibawah ini cukup hebat ... brilliant masterpiece ... sarat dengan fakta, data dan statistik ... yang mampu membuatkan susu dari nenen Guan Eng meleleh melimpah ruah ...



Full Article ... click APEK GUAN ENG PEMBOHONG!



GWM angkat topi dengan blogger otai SatD (PURE SHIITE) ... brilliant article!

So Guan Eng ... apa lagi lu mau kencing hangit sama rakyat? ... Tipikal DAPigs!






7 comments:

satD said...

Spread d word bro..

Gelombang Wangsa Maju said...

DAH SPREAD DAH BANG! HAHAHA ...

sultan_kongkek said...

ni je yang ko ade nk jatuhkan PR di penang yg diduduki melayu2 bodoh umno yg suka mintak bantuan tu??

haha..babailah umno penang..pakat2 terjun laut la..

Ular Menyusur Akar said...

Kah...kah...kah....pssst bang sultan, nuar pun orang dah tak layan kat permatang pauh.

Gelombang Wangsa Maju said...

ADA CYBERTROOPER DIBAYAR DAPigs YANG KEPANASAN UMA!

Anonymous said...

Kepada pemberi komen Sultan_Kongkek, memang kamu ini perangai macam celaka, sanggup hina sultan, ini mak bapak kamu tak pernah ajarkah, atau kamu ini anak angkat Lim Guan Eng hingga bersikap sedemikian rupa. Anak siapalah gamaknya yang kurang ajar sedemikian rupa, macam mana gamaknya mak bapak dia ajar? Memalukan dan sungguh keji perbuatan sedemikian itu.

Pemberi komen yang celaka itu pula adalah pecacai-pecacai DAP yang sanggup jilat kaki diktator DAP untuk dapat habuan, dasar celaka jenis anak tak ada didikan mak bapak memang macam pemberi komen bangsat itulah.

Kepada pemberi komen lahanat musibat itu, kalau kamu nak kata saya juga kurang ajar, kamu itu sejuta jauh lebih kurang ajar sebabnya mungkin mak bapak kamu pun kurang ajar, serta nenek moyang kamu pun kurang ajar melahirkan anak cucu kurang ajar seperti kamu. Makin lama makin menyakitkan hati, agak-agaklah, kalau depan aku, orang lain kunyah nasi, engkau pula si lahanat musibat kunyah gigi kena tampar, dasar celaka, ini kerana dasar-dasar babi yang diamalkan oleh DAPig haram jadah itulah.

Sekian, terima kasih.

Anonymous said...

DAP kata blogger mempermainkan perasaan keluarga dia, tapi DAP haram jadah itu tak sedar mereka sebelum ini menuduh orang macam-macam malahan Tun Mahathir pernah di samakan dengan najis, menuduh Tun Dr. Mahathir tonton video lucah dengan cucunya, tuduh Tun Mahathir sebagai Mahafiraun, Mahazalim dan sebagainya, malahan mereka juga mengaitkan hal-hal keluarga seperti Dr. Rais dituduh sebagai perogol, itu tak mainkan perasaan orangkah? Inilah jenis haram jadah seperti DAPig, barua celaka ini mana mahu kalah, kalau jenis dasar babi itu, dasar babi juga, kerana dari kecik sampai besar makan babi, haramjadah punya DAP, lancau, cibai, pergi jahanamlah DAP babi, babi, babi, dasar perosak negara.