Wednesday, October 26, 2011






















SOALAN BONUS ... Apakah yang dilakukan oleh ADUN Selising Saiful Bahrin yang hanya berseluar dalam bersama dengan isteri Cikgu Hamdan yang hanya bertuala merah didalam koc VIP 1 (Kuala Lumpur-Tumpat)

a) Menikmati juadah Menu Rakyat 1 Malaysia sambil menyaksikan bulan dan kerlipan bintang malam hari?

b) Membincangkan isu bekalan air di Kelantan yang masih lagi tidak selesai sehingga kini?

c) Berdebat mengenai Belanjawan 2012 yang dibentangkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai Belanjawan Pilihanraya?

d) Menyiasat siapakah anak gadis yang diramas nenennya oleh cucu Lim Kit Siang?

e) Semua jawapan di atas.



HADIAH UTAMA ... Percutian bersama Nik Aziz di Pulau Melaka, Kelantan dan upacara cuci dosa setelah menganut PAShit!






HADIAH SAGUHATI ... Berupa Poster ADUN-ADUN PAS yang terpalit dengan skandal terlarang. Poster bersaiz A3 seperti dibawah untuk dimiliki.





6 comments:

Anonymous said...

SENANG JE..

JIKA DIA NI TAK TERPILIH JADI CALON PRU AKAN DATANG, CONFIRM LA TUDUHAN TU BETUL..

Anonymous said...

Jawapan saya e)semua diatas.... horray dapat hadiah utama!

Saman 200,000 kenapa sama dengan harga buah pala...eh dada pulak! Ish ish...porknik suka tiru.

Unknown said...

HAHAHA ... RM 200,000 ITULAH TAHAP PAShit!

Anonymous said...

ekekekeke...... power ustaz saidi....

tahniah kerana berkata benar....

Anonymous said...

Inilah PAS pengamal asobiyah, mereka selalu tuduh UMNO itu pengamal asobiyah kononnya nasionalis itu asobiyah, PAS memang bangang, nasionalis bukan asobiyah, nasionalis memperjuangkan bangsa, bukannya menindas bangsa lain. Saya juga nasionalis, saya sayangkan bangsa saya, saya bukannya asobiyah, saya tidak benci Cina dan India, saya meluat dengan DAP saja, kerana mereka itu sama macam PAS asobiyah.

PAS pun tahu maksud asobiyah ini apa, tapi tok guru mereka sekarang pandai putar belit, macam-macam dalil digunakan untuk kelirukan rakyat. Asobiyah adalah taksub kepada kumpulan, bukannya bangsa sahaja, tapi kumpulan. Asobiyah akan mempertahankan kumpulan mereka dengan apa cara sekali pun walaupun kumpulan mereka melakukan maksiat dan kezaliman, itu semua akan dpertahankan kerana taksubnya mereka kepada kumpulan mereka. Inilah asobiyah, dalam zaman jahiliah dahulu, asobiyah diamalkan dengan meluas hinggakan berlaku peperangan antara puak kerana ketaksuban terhadap puak masing-masing tanpa mempedulikan kebenaran. Ini telah diamalkan oleh PAS yang begitu taksub dengan puak mereka tanpa mempedulikan kebenaran, sebab itulah walaupun ada pimpinan PAS yang ditangkap dalam bilik hotel dengan wanita bukannya mahramnya dalam keadaan yang mencurigakan, tok guru PAS bela, sebab apa, yang kena tangkap itu pandai ceramah, kepentingan politik lebih diutamakan, kebenarang lempar dalam lubang tandas.

Kemudian, ada video, ada bukti DNA kelakuan tidak senonoh seorang pimpinan sekutu PAS dalam Pakatan Rakyat yang bukan saja buat seks dengan lelaki, malahan dengan perempuan pun dia rembat juga, orang biseksual atau orang yang boleh main dengan dua-dua jantina. tok guru PAS bela juga, gerakan kempen ceramah untuk membela kelakuan mungkar digerakan besar-besaran, yang buat maksiat dibela, tapi pimpinan negara yang tak ada kena mengena pula dituduh. Kononnya kena ada saksi lelaki 4 orang yang beriman, video tak boleh pakai, sebab besi, tapi dalam kes Dr. Rais Yatim yang dituduh sebagai perogol, apahal media-media PAS dan pimpinan PAS boleh menuduh sewenang-wenangnya sedangkan bukan setakat tak ada saksi lelaki 4 orang yang beriman, bukti apa kebenda pun tak ada, DNA pun tak ada, video pun tak ada, CCTV pun tak ada, malahan yang kononnya jadi mangsa rogol pun terkejut dan menafikan sekeras-kerasnya dia dirogol, ini apa cerita? Boleh pula tuduh pimpinan Barisan Nasional tanpa 4 saksi lelaki beriman dan tanpa sebarang bukti, apa cerita? Inilah tahap asobiyah tulen yang diamalkan oleh PAS.

Isu kes cabul ramas buah dadah oleh seorang anak pimpinan negeri yang ditadbir oleh Pakatan Rakyat, tuduh pula UMNO sebagai dalangnya, apahal pula, bukannya UMNO yang buat sidang media, tapi pihak blogger yang mendapat maklumat. Isu sekarang ini bukannya nak memburuk-burukkan sesiapa, tapi kelakuan bapak kepada budak gila seks itu yang beri rasuah RM 200k kepada pihak-pihak tertentu untuk selindungkan perbuatan jenayah anaknya itu, cabul itu adalah kesalahan jenayah, rasuah pun sama, kesalahan jenayah juga. Ini bukannya soal nak burukkan orang lain, ini soal nilai-nilai moral, apakah kerana dia anak pimpinan negeri dia perlu diberi kebebasan buat sesuka hati? Pergi jahanamlah kalau nak buat begitu. Berani buat berani tanggunglah, kalau takut kena hukuman, jangan ramas buah dada orang lain, ada faham? Tak faham, sebab tak reti bahasa Melayu.

Lihatlah betapa asobiyahnya PAS dalam isu-isu melibatkan puak-puak sekutu mereka atau puak mereka sendiri akan dibela habis-habisan tanpa usul periksa. Semua ini kerana politik, sebab kuasa lebih diutamakan, kebenaran seperti yang saya tulis sebelum ini dihumban ke lubang tandas sajalah, kerana nilai kuasa lebih besar dari nilai kebenaran di mata pimpinan PAS yang mata kuasa (tamakkan kuasa, kalau tamakkan duit orang panggil mata duitan). Renung-rengunkanlah.

Sekian, terima kasih.

Yang benar,



Encik Mohamad.

Anonymous said...

jordan 1
off white outlet
hermes belt
curry 6
kyrie 9
off-white
kevin durant shoes
kyrie 6 shoes
bape outlet
yeezy 500