Sunday, May 6, 2012





"Semasa tanah runtuh pada tahun 2009 Azmin ada datang sekali dua saja dan dia (Azmin Ali) hanya duduk dalam kereta, tidak keluar dari kereta, takut kakinya kotor terkena lecak diluar. Ini adalah cerita betul.' kata Rosnina.

"Sudah beberapa lama kita minta sekolah namun setakat hari ini tiada ura-ura mengatakan Azmin Ali akan membuat sekolah dikawasan ini (seperti yang dijanjikan). Pejabat Pos tiada, bank pun tiada dan kenderaaan awam memang susah disini." Katanya.

"Adakah orang macam ini yang kita mahukan jadi pemimpin, kami orang di sini tidak mahu Azmin Ali jadi pemimpin kami, cukup lah. Saya harap orang-orang disini sedarlah jangan lagi nak orang yang macam ini."


Belum reda penganiayaan terhadap ibunya Che Tom, Azmin Ali terus menganiaya penduduk Bukit Antarabangsa dengan janji-janji pilihanraya 2008 yang masih tertunggak sehingga kini.

Ada lagi luahan hati beberapa penduduk Bukit Antarabangsa yang kecewa dengan sikap wakil rakyat mereka YB Azmin Ali yang tidak mengambil berat langsung dengan kebajikan penduduk disini.

Klik KLPOS



GWM kata ... 'No Comment', macam Khalid Ibrahim la pulak.



2 comments:

Anonymous said...

Korang percayalah satu hari nanti Azmin ni mati bunuh diri...itu pun nanti akan dikaitkan dgn UMNO.

Sudah menjadi TREND sekarang, atas segala dosa dan perbuatan jijik mereka akan dikaitkan dgn UMNO.

Kepada penduduk Bukit Antarabangsa, jgn salahkan AZMIN diatas apa yg korang lalui sekarang. Ini kerana kependekkan akal koranglah yang menyebabkan anda patut menerima apa yg anda hajatkan selama ini.

PRU13 nanti nyahkan AZMIN dari kawasan anda, gantikan dgn pemimpin PKR/PAS/DAP yang lain. Anda pasti kembali ke era kegemilangan dgn kerja2 yg telah dilakukan oleh mereka.

Kalau pilih BN nanti, mereka akan melakukan korupsi...rasuah bermaharaja lela,pandangan dan kehendakkan rakyat diabaikan. Hanya PKR sahaja yg mampu memberikan keadilan yg secukupnya kepada rakyat. Seperti:

1. Sampah diberikan percuma, walau
pun rakyat Selangor tidak minta.
2. Bekalan air bersih diberikan
percuma oleh lori2 syabas terus
kerumah, dengan mendail 567-Lu
Semua Bodoh..
3. Kos Pelajaran anak2 Selangor di
tanggung oleh Kerajaan Negeri
secara total. Melalui duit
songlap pasir.
4. Penganggur akan dilatih menjadi
Mafia dibawah kendalian DAP.

Hidup PKR....

Unknown said...

Tahniah Azmin krn berjaya menjalankan tugas dgn cemerlang!!

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/