Wednesday, May 23, 2012




Sebelum melangkau lebih jauh lagi, pembaca diajak untuk meneliti artikel yang ditulis oleh Raja Petra Kamaruddin (a.k.a. Loose Cannon) pada 6 Mei 2012 ...

Artikel ini dipetik dari portal beliau, klik EPISODE 30: A declaration of war. GWM juga pernah mengeluarkan artikel yang sama, klik Anak VVIP Melayu Mana TIAN CHUA PERNAH BUNTINGKAN - Raja Petra Kamaruddin.

Boleh kita berbicara tentang gadis Melayu itu, anak kepada pemimpin pembangkang, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu? Saya tidak akan memberitahu nama atas dasar tidak mahu memalukan gadis tersebut dan bapanya.

Dr Syed Husin Ali tahu mengenai perkara ini dan beliau tentu faham maksud saya. Kita tinggalkan perkara ini dahulu, sementara waktu, melainkan jika Tian Chua mahu berterusan mengasak saya - Malaysia Today, 6 Mei 2012



RPK vs Tian Chua
RPK menyerang peribadi Tian Chua setelah ahli Parlimen Batu ini, yang juga merupakan penilik portal Malaysian Chronicle, terlebih dahulu menyerang peribadi RPK dan mengisytiharkan perang secara terbuka terhadapnya.

Akibat terlalu marah, RPK telah memetik dalam artikel di atas bagaimana Tian Chua telah didakwa membuntingkan seorang anak gadis Melayu VVIP yang juga dari kalangan pemimpin pembangkang.

Malah RPK juga mendakwa Tian Chua telah mengarahkan gadis Melayu ini menggugurkan kandungannya. Dr Syed Husin Ali, mantan Timbalan Presiden PKR dinamakan sebagai penama dalam dakwaan RPK ini.

Malang tidak berbau ... Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata ... You Fuck Yourself RPK!



Sudah menjadi lumrah, berita-berita panas ini akan menjadi sumber para blogger pro kerajaan untuk mencari punca dan mengorek rahsia, siapakah gadis Melayu anak VVIP pemimpin pembangkang yang dimaksudkan oleh Raja Petra Kamaruddin.

Memang hebat blogger-blogger pro kerajaan ...

Korek punya korek, risik punya risik, kaji punya kaji, maka terpacullah satu nama gadis Melayu yang sinonim dan sentiasa bersama dengan Tuan Chua, walau dimana-mana sekalipun. Sehati sejiwa gamaknya ...

Lu memang celaka Raja Petra Kamaruddin ...



RPK menjadi panik, panik tak tentu hala ... nama Nurul Izzah mula dikaitkan dengan Tian Chua yang telah membuntingkan gadis Melayu malah mendesak digugurkan kandungannya.

RPK mula melakukan spin dan menterbalikkan cerita, seolah-olah Menteri Wilayah Persekutuan yang juga Ketua UMNO Bahagian Lembah Pantai yang telah mengarahkan para blogger pro kerajaan untuk menyerang peribadi dan memfitnah Nurul Izzah.


Raja Nong Chik Zainal Abidin mahu bertanding di kawasan Parlimen Lembah Pantai. Walaubagaimanapun, beliau khuatir penyandang kerusi ini, Nurul Izzah Anwar, akan menewaskan beliau dengan teruk. Beliau tidak mahu bertanding menentang Nurul Izzah. Raja Nong Chik mahu Nurul Izzah keluar dan bertanding di kawasan lain.

Untuk memaksa Nurul Izzah meninggalkan Lembah Pantai, Raja Nong Chik telah mengugut Nurul Izzah. Beliau akan mendedahkan gambar dan rakaman video 'salah laku seks' Nurul Izzah. Dan lelaki yang dimaksudkan adalah Tian Chua. - Malaysia Today, 22 Mei 2012

Artikel ini dipetik dari portal RPK, klik Allow me to gloat today



Rakan blogger APA KECOH KECOH, pada pandangan GWM telah melakukan analisa terbaik dan membongkar pembohongan dan fitnah yang dilakukan oleh Raja Petra Kamaruddin.






Perlu diingat, Raja Petra Kamaruddin yang telah memulakan dahulu dakwaan seorang gadis Melayu, anak kepada pemimpin pembangkang VVIP, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu.

Dan kini, cuba melakukan fitnah terhadap Menteri Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik Zainal Abidin ... kononnya mengugut untuk mendedahkan gambar dan rakaman video 'salah laku seks' Nurul Izzah bersama Tian Chua.



Kesilapan besar Raja Petra Kamaruddin apabila gagal melakukan fitnah terhadap Raja Nong Chik Zainal Abidin melalui syarikat Istijuara Sdn Bhd.

Rakan blogger APA KECOH KECOH, sekali lagi dengan cukup mudah mematahkan serangan fitnah terhadap Raja Nong Chik Zainal Abidin. Cukup mudah tu ...





Sekali lagi GWM ingatkan ... Raja Petra Kamaruddin yang telah memulakan dahulu dakwaan seorang gadis Melayu, anak kepada pemimpin pembangkang VVIP, yang Tian Chua buntingkan dan kandungannya digugurkan untuk menutup malu.

Dan kini, cuba melakukan fitnah terhadap Menteri Wilayah Persekutuan Raja Nong Chik Zainal Abidin ... kononnya mengugut untuk mendedahkan gambar dan rakaman video 'salah laku seks' Nurul Izzah bersama Tian Chua.



So Raja Petra Kamaruddin ... please tell us, tell this story to the whole world ...

Who's the malay girl, the daughter of an opposition leader, who Tian Chua made pregnant and later had to have an abortion to get rid of the unwanted baby?

I'm sure you have guts (or shall I call you pussy) to reveal the name ...

Should you choose to remain silent and don't even have the guts to reveal it, and for that reason, Nurul Izzah will be associated with Tian Chua's sex scandal!

Anda memulakannya, anda yang harus menamatkannya ... stop being a prick!



6 comments:

Rakan Media Rakyat News said...
This comment has been removed by the author.
Unknown said...

ANON GLOBAL PRODUCTS, LAGI SEKALI LU TEMPEL DALAM RUANGAN KOMEN NI ... GUA REMOVE LU ...

INI BLOG POLITIK, BUKAN BLOG JUAL SERVIS ...

Anonymous said...

Anon Global sebenarnya bersikap 'neutral' - atas pagar le tu, macam DAP gak...PAS ngan UMNO gadoh dia yg kaut untung...heh..hehh..

Unknown said...

Aku pun x sabar tunggu, bila RPK nak dedahkan nama anak pemimpin pembangkang Melayu yg dibuntingkan oleh Tian Chua...

KRONI – ANTARA NIK AZIZ DAN RAJA NONG CHIK. Baca di sini.

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

At last RPK dapat juga payment yg tertunggak... otherwise malu besar ...weeei...

Ada can ugut lagi tu... recycle sex exposure....

Syed juga melopong kosong.. pinjam nama aje...

Anonymous said...

RPK ni smart... macam dia buat surat sumpah yg didengar orang cakap... dan surat sumpah tu sabenarnya tiada nilai kebenaran isi apa yg berlaku..
Dia selamat..dgn main kata kata...

Sekarang ini..orang ramai sibut mengagak siap yg terbunting..dan tiada spekulasi yg tepat saperti yg dia hastratkan...maka di nyata yg di fitnah si Y kecik yg terbunting..jadi dia selamat dari dikenakan undang undang olih Y and the lawyers... Masterpice act... kini terpulang orang ramai .. antara nak jadi bijak atau tidak...
Kalau kita buat buat tak faham ..pasti RPK akan jolok cara lain pulak...

Hperancis