Sunday, May 20, 2012





Mohd Ariff Sabri Aziz (a.k.a. blogger Sakmongkol AK47) tampak begitu tekun untuk mengaitkan UMNO dengan keluarnya Tunku Abdul Aziz dari DAP. UMNO kononnya dilihat agak sukar menerima penyertaan orang Melayu dalam parti DAP. Semakin galak bekas ADUN Pulau Manis ini merendahkan prinsip dan integriti UMNO.

Parti UMNO yang pernah memenuhkan poket beliau dengan projek lombong besi dan konsesi balak LKPP ...

Mohd Ariff Sabri Aziz sudah menjadi hero baru 'orang Melayu' dalam DAP. Beliau kini sudah dianggap sebagai ‘towering Malays’, pengganti kepada gelaran yang pernah diberikan kepada bekas naib pengerusi DAP.

Mohd Ariff Sabri Aziz sudah dilihat tidak lagi menjadi 'anjing suruhan UMNO' oleh penyokong kuat DAP ...



Bagaimana jika beliau dan Aspan Alias pada suatu ketika kelak, mula meninggalkan DAP atas sebab yang sama menimpa Tunku Abdul Aziz.

Bagaimana jika suatu hari nanti kedua-dua ekor manusia mula kembali kepada UMNO?

GWM tidak rasa sesuatu yang mustahil jika penyokong kuat DAP (termasuk PAS dan PKR) akan kembali menggelar kedua-dua ekor manusia ini sebagai 'anjing suruhan UMNO' ... Tiada yang mustahil dalam politik.



Amat melucukan apabila Mohd Ariff Sabri Aziz memperlekehkan integriti dan prinsip Tunku Abdul Aziz apabila keluar dari DAP. Sepanjang pengetahuan GWM, UMNO tidak pernah menyerang peribadi dan integriti Tunku Abdul Aziz sewaktu berada di dalam DAP. Namun tidak bagi Mohd Ariff Sabri Aziz ini ... cukup galak menyerang Tunku Abdul Aziz.

Orang Pahang amat mengenali peribadi Mohd Ariff Sabri Aziz ini ...

Lebih-lebih lagi bagi Wan Zamzuri bin Wan Hasenan, AJK Pemuda UMNO Bahagian Jerantut, Penasihat Ekonomi dan Politik DUN Tahan Parlimen Jerantut.

Atau nama timangannya ... blogger WZWH.





Banyak pembongkaran yang dilakukan oleh rakan blogger WZWH ini sehingga menyebabkan Mohd Ariff Sabri Aziz (a.k.a. blogger Sakmongkol AK47) cukup panas telinga dan hati dengannya.

Hebat rakan blogger dari Pahang ini ...



Berbalik kepada persoalan utama, apa pula gelaran yang bakal diberikan oleh penyokong DAP kepada Mohd Ariff Sabri Aziz, jika sekiranya kembali kepada UMNO. Anjing suruhan UMNO? ... Babi Suruhan UMNO?

Dan kepada Mohd Ariff Sabri Aziz, hentikanlah mempersoalkan prinsip dan integriti Tunku abdul Aziz. Cukup jauh prinsip dan integriti bekas naib pengerusi DAP ini dengan saudara.

Banyak cerita dari Pahang mengenai 'projek sakau' lombong besi dan konsesi balak LKPP Mohd Ariff Sabri Aziz, bekas ADUN Pulau Manis.

Sampai ada pepatah istimewa "Ingat lombong besi, Ingat Mohd Ariff Sabri ... Ingat konsesi balak LKPP, Ingat Mohd Ariff Sabri"

Berat tu ...



3 comments:

Anonymous said...

Jika dinilai dengan wang ringgit..nilai sebenar 2 ekor makhluk tu tak lebih dari harga sebatang rokok Gudang Garam aja...

Anonymous said...

jgn panggil anjing dan bangsat tapi panggil chihuahua saja sebab harga sama dgn gudang garam sebatang...
kalau harga sekotak gudang garam panggil panggil bulldog...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Konon masok DAP kot2 UMNO nak pujuk,kalau dipujuk mula deman macam2,DAP pun tau yg 2 ekor ni x ikhlas masok DAP,sama-sama kita tengok sejauh mana dia boleh pegi dalam DAP!dap bukan bodoh nak percaya 100%.
Jangan dilayan muka macam ni,