Sunday, May 6, 2012







... Dia terus masuk marahkan saya dan cakap yang bukan-bukan pada Umi. Jadi saya pun jawab dan bila saya jawab dia tanya kenapa mak nak sokong dia.

Saya kata ... Min. Hari ni hari baik bulan baik. Kita bermaaf-maafan. Itukan darah daging Min. Kemudian dia jawab, itu bukan darah daging Min.

Saya tanya, siapa darah daging Min yang sebenarnya. Dia kata Anwar Ibrahim ...


... Anak dia nak makan, dia kata jangan makan. Semua benda dalam rumah ni benda haram dimakan. Anaknya nak duduk di kerusi, Ina jangan tarik kerusi tu, kerusi tu tak disamak. Kalau nak duduk, samak dulu. Dia (Azmin) tarik kerusi tu dicampak ke hujung penjuru ...


... Itu yang buat hati saya hancur hingga je hari ini ...



Azmin Ali ... masih ada kesempatan bagi saudara kembali memohon maaf kepada ibu saudara.

Pohonlah keampunan, ciumlah ubun ibumu itu, dakaplah ibumu sebelum beliau pergi meninggalkan saudara.

Setinggi mana kuasa dan jawatan saudara, tanpa redha dan doa seorang ibu ... saudara tidak akan pergi kemana sekalipun.



Syurga bukan dibawah tapak kaki Anwar Ibrahim ...



4 comments:

Anonymous said...

hanya allah sahaja yg mengetahui.....semoga ditunjukan kebenaran pada semua rakyat malaysia terutama bangsa melayu...

Relevan said...

Selamat hari Ibu..

Anonymous said...

SELAMAT HARI IBU KEPADA SEMUA
IBU DI MALAYSIA DUNIA AMNYA.
HARGAILAH DAN HORMATI JASA IBU2 ANDA.WALAUPUN IBU SAYA TELAH MENINGGAL 11 TAHUN LEPAS NAMUN SAYA TETAP MENGINGATI BELIAU DAN SENANTIASA BERDOA KEBERKATAN ALLAH KEPADANYA.WALAUPUN DIA TELAH PERGI KAMI TIDAK PERNAH MENYESAL KERANA KAMI DIK BERADIK MENGASIHI BELIAU YANG TERAMAT SANGAT.JASA IBU TIDAK AKAN DAPAT DIBALAS WALAU APA PUN. JADI KASEHILAH MEREKA SEMASA MASIH BERSAMA KITA. LOVE YOU ALWAYS MUM....ALFATIHAH UNTUK MU.

Anonymous said...

Bertuahnya Ibu yang mendapat anak2 saperti anon May 6,2012 11.09.
Ibu anda amat bertuah mendapat anak2 yang SOLEH DAN SOLEHA SAPERTI ANDA.

SIAPA NAK JADI PEMIMPIN TU BERILAH CONTOH....LEADERSHIP BY EXAMPLE.