Tuesday, May 1, 2012







Anwar Beri Signal 'Masuk' Kepada Azmin Ali


Isyarat 'Masuk' Diberikan ... Azmin Mengangguk-Anggukkan Kepala


Chegubard Pening ... Lain Dituturnya ... Lain Arahan Yang Diterima


Minit ke 2.10 hingga 2.20 ... Laungan Masuk, Masuk Semakin Kuat Kedengaran. Ada suara meminta kepastian ... Masuk Atau Tidak?


Monyet Kuning BERSHIT 3.0 Pertama ... Lakukan Upacara Pecah Dara Penghadang DBKL


Monyet-Monyet Kuning BERSHIT 3.0 Mula Lakukan Onar ... Setelah Mendapat Green Light Dari 'Dewa Monyet Kuning', Anwar Ibrahim.



Anwar Ibrahim dan Azmin Ali panik apabila ada rakaman video menunjukkan kedua-dua monyet ini bertanggungjawab sepenuhnya memulakan provokasi, melanggar terma dan syarat yang dikenakan DBKL dan memulakan serangan ke atas polis.

Satu sidang media diadakan bagi menuding jari ke arah polis dan UMNO ... UMNO lagi!



Satu persoalan yang cukup menarik ... mengapa Pengerusi Bersama BERSHIT 3.0 Ambiga tidak turut sama dengan 'Dewa Monyet' Anwar Ibrahim dalam sidang media yang diadakan?


Ambiga sudah memberikan jawapannya kepada media ...

Beliau mengulangi pendirian yang ditimbulkan pemerhati, apabila keadaan kelam kabut itu dimulakan oleh "agen provokasi" apabila melanggar halangan polis di sekeliling Dataran Merdeka, yang mana melanggar perintah mahkamah. - Malaysian Insider

Jawapan Ambiga, yang ditujukan kepada 'Dewa Monyet Kuning' ... Anwar Ibrahim.



5 comments:

Anonymous said...

lagak gay tua bersama kekasih jambunya yg baru ditemui masa perhimpunan demo ari tu.....gembira sungguh sambil memberi arahan...agaknya apala nasib mamat yg di rangkul bahunya selpas tu ye??..CIFUT???? ha..ha..ha..

Anonymous said...

bersih 3.0 ganas. jangan salahkan ambiga. salahkan anwar & kuncu-kuncu nya. memang dasar anwar pengotor ! PRU kali ini kita tolak anwar & pkr. tolak pemimpin jiwa pengotor. immoral person cannot lead the goverment. pas pon sudah jadi syaitan. itu pas lakukan cara islam kah ??

Anonymous said...

Lihatlah semua rakyat Malaysia tercinta, seorang pemimpin yang romantis songsang, berpeluk bahu dengan syahdunya, rakyat dikerah melakukan apa saja petaka, habis celaka dibiarkan saja, tak mengapa bagi dirinya, kerna di AS rumahnya dah ada, kalau Malaysia Huru Hara, harta luar negara banyak tak terkata, pasangan songsang dan keluarga boleh dibawa bersama, setelah penjajah mensetelkan segala, baliklah dia menjadi pemimpinnya, wah,wah,wah busuk punya agenda. tapi Allah tidak pernah leka, kepda kita ditunjukkan segala onarnya. Walau dia dibiarkan bebas merdeka, semakin bebas sekain terserlah pula angkara jahatnya. Inilah syai... bertopengkan manusia, yang aman dan sentosa adalah musuh baginya...

Anonymous said...

Mana boleh x salahkan Ambiga? Dia tetap bersalah sebab melanggar perintah mahkamah dan arahan polis spy jgn berdemo di dataran merdeka. Tapi kenapa nk jg berdemo kt dataran merdeka? Memang dia ada agenda menghuru-harakan negara. Pihak berkuasa jgn bg lepas pada semua pengkhianat negara tu? Kurang ajar!!

Anonymous said...

Salam All, ini lah game bahaya Anwar Ibrahim & Ambiga utk provoke kerajaan.
Jika polis itu hari ada cederakan pendemo, Anwar akan maklumkan kpd US(Israel) bahwa kerajaan Malaysia kejam. Dia akan suruh US kenakan Malaysia dgn tentera jet seperti di Iraq, Tripoli. Dgn cara inilah dia akan dapat rampas kuasa, jadi PM.
Bila US kenakan tentera ke Malaysia, siapa yg akan korban?? Jet pejuang tak ada peri kemanusiaan seperti Anwar, akan korbankan rakyat jelata demi nak jadi PM.
Fikir lah matang2, Anwar is very dangerous agen Israel.