Monday, May 7, 2012







Puan Safarindan Shaari (Pengundi Dun Bukit Antarabangsa)
"Sebagai seorang pemimpin yang di hormati sepatutnya Azmin Ali tidak melakukan pekara yang sejijik itu.

"Pada saya eloklah dia bertaubat dan insafkan diri. Azmin sebagai seorang islam patut tidaklah bertindak sebagaimana yang lihat dalam gambar. Waalupun Azmin menafikan, tetapi adik dia sendiri mengatakan itu adalah wajah dia,"



Puan Rosnina Mat Suan, 55, (pengundi Dun Bukit Antarabangsa)
"Dia ADUN kami, jadi kami malu dengan penyebaran yang meluas gambar tersebut." .

"Adakah orang macam ini yang kita mahukan jadi pemimpin, kami orang di sini tidak mahu Azmin Ali jadi pemimpin kami, cukup lah. Saya harap orang-orang disini sedarlah jangan lagi nak orang yang macam ini."



Dua pengakuan warga penduduk Bukit Antarabangsa yang malu memiliki pemimpin lagak alim dihadapan masyarakat, namun suka melihat 'adiknya' diasak bertubi-tubi dalam tandas.

Yang memeranjatkan, kedua-dua warga ini sudah membuat perbandingan gambar aksi panas lelaki mirip ADUN Bukit Antarabangsa dengan gambar sebenar ADUN Bukit Antarabangsa ini ... 'comparison' tuh.


You nak kata apa lagi Azmin Ali ... padanlah Khalid Ibrahim senyum ... 'no comment'.
 



10 comments:

Anonymous said...

Assalamualaikum ,


Dalam keghairahan untuk memaparkan berita yang "ada habuan dan kepentingan",jangan lupa merenung nasib yang dikau bakal lalui di akhirat kelak.Tunjangilah berita mu itu dengan akhlak dan peradaban yang telah digariskan didalam Al-Quran dan Sunnah.Berita yang belum pasti kebenarannya ,usah disebarkan kerana dibimbangi kelak akan melontarkan diri-mu ke neraka "Hawiyah" yang paling hebat seksaannya.

Anonymous said...

Anon 10.25
Carilah alasan yg lain. Bila dah kantoi guna ugama hadis bagai.

Assmin tu jenis anak apa. Tak tengok mak, tak kasi duit, tak tanya khabar, lepas tu tak kasi mak cakap. Macm tu kata tak derhaka? Yenade.

Anonymous said...

peringatan ini untuk semua :PKR, PAS, DAP, dan BN..... jangan hanya pandang kepada sebelah pihak sahaja.....renung-renungkanlah apa yang telah dibuat.

Adi Kencana said...

Mcm ni ke pemimpin yg kita nak?

NURUL IZZAH: PENGUNDI LUAR NEGARA LEBIH PENTING DARI PENGUNDI DLM NEGARA? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

Anon atas sekali contoh terbaik ahlul Assobiyah. Bila terkena atas dahi sendiri, mula lah habis segala hadis, dosa pahala, neraka dikeluarkan untuk cover salah puak sendiri.

Anonymous said...

wehh anon yang atas sekali tu...jangan berat sebelah la
kalau org bn pasti hangpa dah pangkah hbis2
hadis lain plak yang diguna
dah masak sgt la dgn cara politik ala yahudi belah hangpa ni

Anonymous said...

Anon 10.25 AM: Kalau kena batang hidung sendiri...semua lendir dalam hidung (HINGUS PEKAT...CENDOL) semua nya terkeluar. Sepatut nya kenyataan itu di hantar pada AA.

bujai said...

bro,

jgn terkejut jika suatu hari nanti, diorang akan adakan pesta seks di dataran merdeka!

Kinta Menjerit said...

Pengundi ada hak

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Dalam masa sehari,kita dirikan sekurang-kurangnya 17 rakaat solat yang mengulangi ayat yang sama iaitu :"Tunjukkanlah kami jalan yang lurus".
Dalam menghadapi gelombang kacau bilau politik yang sedang bergelora ini, fikirkanlah tentang "medium" yang engkau gunakan untuk membuat penilaian.
Sekiranya "medium penilaian" masih lagi digerakkan dan didorong oleh hawa nafsu kecintaan pada dunia,dibimbangi engkau tidak bisa menemui jalan yang lurus yang kita semua idamkan.
Selidiklah sama ada sudah Sempurnakah amal ibadat,akhlak dan peradaban diri-mu sendiri,ahli keluarga serta sanak saudara-mu mengikut lunas peraturan yang ditetapkan didalam Al-Quran dan Sunnah Rasulullah S.A.W.
Jika belum,peruntukkanlah 1/4 masa-mu untuk melakukan amal ibadat,1/4 masa-mu untuk bermuhasabah diri,1/4 masa-mu untuk mendampingi alim ulamak,1/4 masa-mu untuk menghiburkan diri & keluarga mengikut kaedah yg diharuskan dalam Islam (pesan-imam Al-Ghazali)