Tuesday, May 1, 2012



Anwar Ibrahim patut malu ... Azmin Ali sebenarnya layak dinobatkan sebagai pejuang BERSIH 3.0 ... Dalam Tandas lah ...

You Nak I BERSIH Macam Mana YB ... Sucking, Licking, Handjob ...


Or You Nak BERSIH Macam ni YB ... Crot, Crot, Crot ...


My Time ... Angkat Baju, I Nak BERSIHkan You ...



Azmin Ali mewarisi segala ilmu yang diperturunkan Anwar 'Dewa Monyet Kuning' Ibrahim kepadanya. 

Ini memang Sapu BERSIH 3.0 ni YB Azmin Ali ... Mantap!



22 comments:

Anonymous said...

AssMin Teman Mesra Anwar. TaikGanG Bershit.

Anonymous said...

Cuba ingat siapa yang keluarkan perkataan ini....???

KUALA LUMPUR 3 Okt. - Calon Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali mengakui pemimpin yang dirujuk sebagai 'tersungkur' di Australia dalam satu ucapannya hari ini ialah bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad.

Malah, beliau dengan angkuhnya menyatakan, perkataan tersungkur itu langsung tidak kasar tetapi sebaliknya amat sesuai dirujuk kepada negarawan itu.

---------------------------------------

Akhirnya Assmin TERSUNGKUR di mulut pompuan simpanan sendiri....

Kah kah kah kah kah

Anonymous said...

sebagai umat islam dan rakyat Malaysia Azmin spatutnya mengambil tindakan berikut :-
1. saman semua bloger yang menyiarkan gambar fitnah tersebut.
2. cabar semua bloger agar bersumpah laknat dengan bersaksikan kesucian al-quran (aku ada baca kisah sumpah laknat dalam majalah al-hidayah keluaran bulan mei - kalau kau orang berminat bolih lah beli sekarang, banyak juga hadis yang bolih menjadi sumber rujukan dalam majalah tersebut).
buktikan anda adalah seorang lelaki bermaruah, benar dan tidak dayus.
pepatah melayu berkata kalau takut bermain ombak jangan jadi nelayan di laut dalam.
takut kerana salah berani kerana benar. takut tersalah mati menjadi nanar.

Anonymous said...

Aduhai terlodeh sudah! Malu nya Doa mak nya telah termakbul.

Terima Kasih ALLAH.

Buat Malu orang UK&Gomback je.

AssMin&Anwar
GangTaik. Baik punyer

Assmin bini untuk disewa ada lg ke?

Anonymous said...

...
...
...
Birds of the same feathers...will flock together.

Ha ha ha...

Welcome to the club Azmin...scandalous Pakatan Haramjadah group.

King of scandals...
Aljubs,
Elli 'Bushy' Wong,
Izah Lembab Pantai,
Badrol Amin Pillow Tazkirah
Mat Sabu Room 121,
Khalid Gagap -we are watching dude.

Anonymous said...

Ni lah berkat solat hajat. Satu demi satu keaiban orang2 ini terbongkar. Pun pecacai meka masih tak sodar2 lagi. Allah juga yang maha mengetahui.

Anonymous said...

Besi bro x leh caya bro...umno punya keje bro....emmuaaaahh !

Anonymous said...

yaaahhhoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo...... PKR... Parti Kaki Sekssssssssssssssss.... sape lagi nak sokong PKR...angkat tangannnnnnnnn.....

Anonymous said...

pemimpin PKR yg selama ni bela dan berjuang demi anwar adalah kaki seks belaka...mereka dah tau anwar kaki seks...sebab tu mereka bela anwar...sbb mereka semua pun kaki seks...pemimpin PKR yg dh tinggalkan PKR adalah pemimpin yg xnk joint kaki seks...so...sape2 yg masih dlm PKR...jom tinggalkan PKR...kalau tak..anda juga merupakan sebahagian drpd kaki seks...jom tgglkan PKR...

Anonymous said...

inilah upah kerana berdemo.

Anonymous said...

kahkahkah...sapa nak caya kalau takat nafi je....kahkahkah...hj.hadi & pork nik boleh la korang kelentong....selagi tak saman selagi tu takkan pecaya....eh,,ahli2 pkr jgn cuba2 nak komen si ASSmin ni tau...kang kene pecat sia-sia jer...kahkahkah

Anonymous said...

aikkk ... sesama PKR pun boleh jadi cam ni ??
tapi ok gak tu ... boleh la tengok kote bengkok Anuwar camne ... kote "mancis" assmin camne .. nih tak sabar nak tengok la pelantaq khalid camne rupanya ... pas tu tengok lak karipap samsidar .....
jijah tak de ke .... ????

SARFAMS said...

http://sarfarizmalsaad.blogspot.com/2012/05/anwar-ambiga-kantoi-dalam-video-ini.html

Anonymous said...

Terkini dan sensasi: GEN LELAKI ESKREM TELAH DITEMUI....

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Kah kah kah kah kah..... KANTOI ALL THE TIME

Baju OREN aku mane Shidar....????

Anonymous said...

tu lah azmin. mulut celupar. aku ingatkan nuar, bini ko je yang buat kerja terkutuk tu rupanya dalam diam ko pun sama. dalam sibuk memfitnah sempat lagi bersedap-sedap dgan perempuan simpanan. aikk takkan dah hilang selera kat samsidar kut. atau ko sendiri dah tak lalu sebab ko tau bini ko tu dah lunyai dikerjakan oleh aljub? Allah maha kaya. sebab ko jahat sangat ni lah balasannya.

Anonymous said...

errr apa problem . SWINGGER biasa la. larat nak makan SEPAT KERING. KAMI MEMANG akan menetap di US pon selepas ni . Memang kami akui kami DISFUNCTIONAL FAMILY . why. because we are Malay JEWs. hahaha

Anonymous said...

FITNAH XABIS2 PUAK2 UMNO NI...TERDESAK SGT KE?OK XPE ALLAH MAHA MENGETAHUI...LAMBAT LAUN KEBENARAN PASTI DTG..ALLAHUAKBAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

siasat dulu baru kata fitnah

Anonymous said...

Spot the similar……. between:

http://1.bp.blogspot.com/-6KdgRpq8_RE/T5wtxGlnpkI/AAAAAAAAAAU/UfO8H0uGh4w/s320/1.JPG

and this….

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/216642_216545175027873_100000171754637_1031693_454925_n.jpg

Got something????

Torpedo said...

Mula2 BERSIH tandas, kemudian BERSIH mangkok tandas, lepas tu BERSIH kepala kote sedas.

Jangan lupa ia Assimin mandi Hadas.

Anonymous said...

ANON 9:29AM...LAMBAT LAUN APEKEBENDENYE...SKUNK NI MEMANG DAH IERDEDAH SATU DEMI SATU DEMI SATU DEMI SATU...APA LAGI YG LAMBAT LAUN...MASEH TAK SEDAR JUGAK...LAMBAT LAUN KO TU YG SEDAR DARI LAMUNAN SEDATIF HIPNOTIK DE BOSS N DEPUTY KO YG DUA TU...FUT FUT FUT

Anonymous said...

untung bini kau Ass Min..hihihi punya laki yg bermadu...tp laki muda dia lg hebat..belasah kelilingg