Friday, May 4, 2012




Kelihatan seekor MONYET KUNING sedang asyik melompat di atas bumbung kenderaan polis



Pembangkang memang semakin pening kepala memikirkan bagaimana mahu 'spin' (memutarbelitkan) kejadian kereta polis ini diterbalikkan.

Berbagai 'versi pendek' rakaman video di youtube diulang tayang dalam blog-blog pembangkang agar polis dilihat terlebih dahulu melakukan keganasan dan provokasi terhadap monyet-monyet BERSHIT 3.0 ini.

Namun begitu, sukacita dimaklumkan bahawa terdapat bukti baru bagaimana insiden ini berlaku hasil dari provokasi, balingan maut botol air mineral dilakukan terhadap polis yang sedang memandu kenderaan tersebut.



Rakaman Youtube

Sekali lagi, GWM paparkan tiga rakaman video yang boleh disimpulkan sebagai fakta dan bukti kukuh provokasi dan serangan oleh penyokong BERSHIT 3.0 sehingga menyebabkan polis gagal mengawal kenderaan dan merempuh orang awam.









Rakaman Imej / Gambar Yang Jelas

Mungkin kerana terlalu meletakkan tahap konsentrasi terhadap rakaman video, GWM terlepas pandang bukti bergambar yang cukup jelas menunjukkan puak-puak BERSHIT 3.0 ini yang bertanggungjawab terhadap keganasan terhadap pihak polis.







Lagi gambar jelas tindakan ganas perusuh ke atas pihak polis, klik KLPOS

Nah ...

GWM kemukakan bukti melalui rakaman youtube dan rakaman gambar jelas bagi pihak polis untuk menjadikannya bahan bukti kukuh, sememangnya penyokong BERSHIT 3.0 ini adalah perusuh yang melakukan tindakan subversif menyerang anggota polis.

Pihak polis kini telah menyebarkan gambar-gambar perusuh dan penjenayah yang dipercayai terbabit dalam kejadian merusuh pada perhimpunan bertukar ganas dekat Dataran Merdeka, Sabtu lalu.



Rakyat diminta untuk memberi kerjasama sepenuhnya melaporkan kepada Pegawai Jabatan Siasatan Jenayah D7A, Ibu Pejabat Polis Kuala Lumpur melalui email azmiazizi@rmp.gov.my atau telefon 019-2602344 / 019-3872344 ... jika berjaya melihat kelibat-kelibat pihak yang tidak bertanggungjawab ini.





Kesemua mereka yang ini menjadi buruan polis dipercayai bertindak ganas seperti memukul polis dan orang awam serta merosakkan harta benda ketika perhimpunan itu.

Tidak salah jika pihak polis turut mengambil bukti bergambar dibawah ini sebagai tambahan penjenayah yang melakukan tindakan ganas terhadap pihak polis.




GWM persilakan pihak polis untuk menggunakan bahan bukti ini sebagai tambahan kepada bilangan penjenayah yang dikehendaki atas tindakan ganas terhadap pihak polis ...



11 comments:

Dot said...

gwm,

MEMANG MEREKA PERUSUH2 JALANAN INI GOLONGAN BERDUSTA & BERDOSA KRN MELAKUKAN KEROSAKAN DI ATAS MUKA BUMI ALLAH. MANA2 MANUSIA YG MELAKUKAN KEROSAKAN ATAS MUKA BUMI ALLAH (BAIK SECARA TERSEMBUNYI, APALAGI JELAS MCM YG ADA DI BERSIH NI)TIDAK AKAN TERLEPAS KEMUDIAN HARI. INI JANJI ALLAH DLM KITABNYA!!! APA KATA TOK GURU?

Unknown said...

TOK GURU KATA ... NO KOMEN, SEMUA HALAL! hahaha

Anonymous said...

Tahniah atas perihatin anda demi negra tercinta.

Anonymous said...

Tok GARU kate DEMO umpama mengerjakan solat/ menunaikan fardhu haji kat Mekah...

Jom kite demo ramai2 depan rumah TOK GARU,...bole bako rumah sekali kot..sbb amek BERKAT....

Bole r TOK GARU?????

Jadi TOK GARU nak sokong DEMO ganas lagix?

Unknown said...

tangkap, sumbat jel..

NURUL IZZAH BODOH! ISU PENGUNDI HANTU PUN TAK FAHAM? Baca di sini...

http://apakecoh2.blogspot.com/

Anonymous said...

hahaha..konon nak selamatkan org dilanggar kereta perlu naik atas bumbung kereta ke?nampak mereka yg mengerumun kereta polis.klo demonstrasi aman,mereka kena la bagi laluan.ikut arahan.lain kali kena bawa ATM,bawa kereta kebal kawal perusuh.

Anonymous said...

perghhhh...cayalah jurugambar nie...boleh tangkap gambar "moving & still"...jelas plak tu gambar botol berterbangan....kamera Nikon ker???? cayalah...boleh menang anugerah nie...jom sebar2kan muka2 penganas nie....

Anonymous said...

SI ACI AMBIGA NI SEBENARNYA DITIMPA PERASAAN! DI INGAT DIA NAK JADI SEORANG REVOLUSIONER. DIA JUGA INGAT DIA NAK JADI "JAYALALITHA (ketua menteri tamilnadu) OF MALAYSIA"! TETAPI JAYALALITHA TU BERRADA DI NEGERI SENDIRI, NEGERI YANG PENDUDUKNYA SEBANGSA (homogeneous).

Anonymous said...

SI ACI AMBIGA NI SEBENARNYA DITIMPA PERASAAN! DI INGAT DIA NAK JADI SEORANG REVOLUSIONER. DIA JUGA INGAT DIA NAK JADI "JAYALALITHA (ketua menteri tamilnadu) OF MALAYSIA"! TETAPI JAYALALITHA TU BERRADA DI NEGERI SENDIRI, NEGERI YANG PENDUDUKNYA SEBANGSA (homogeneous).

abdhakim said...

Aku tengok macam ramai je muka syiah....

Anonymous said...

kenapa mamat india baju biru yg baling botol air ke kereta polis, gambar beliau xde pun dlm wanted list polis???? heret aje persetan2 ni sume... biar ada rekod kat Bukit Aman, biar dia susah sampai ke tua sebab ada rekod jenayah... sama juga untuk bebudak universiti yg xkenal erti syukur...