Saturday, May 26, 2012

25 comments:

Anonymous said...

Eh Adam Adli pondan betul tak da telur.

Tak gi Putrajaya ke turunkan semua bendera yang ada!

Tak berani pun buat kecoh.....

Anonymous said...

padan muka adam adli, nak jadi pemimpin konon, puih!!!

Anonymous said...

Hebat lah Adam Adli,ada carpet merah sambut dia ,kalah MB Selangor

Anonymous said...

Asta la vista PKR. PAS will be soon. Anwar meroyan angkat sumpah jadi PM depan gambar Yang DiPertuan Agung. Jijah akan betpakaian serba baru bersama anwar kutty aka BABI tersenyum lebar sambil melihat ganbar Agung semasa anwar babi mengangkat sumpah. Dalam hati jijah ,,yessss dapatt gak aku jadi wife PM, peliwat melayu.

Anonymous said...

Inilah pisau karat punya member
Berlagak macam pemimpin berjasa
Baru belajar ALIF,BA,TA.
Ada cita2 nak perentah NEGARA!
Kehulu kehilir nak tunjuk MUKA
Konon ramai lah orang yang suka!

Tak faham maksud saya ta pe!

Anonymous said...

THEY JUST LOOK LIKE FOOLS TO ME.

Anonymous said...

Pemimpin besar PKR yg diwar warkan nak bersama dlm program ni pon tak sanggup nak tunjuk muka sebab malu besar...jadi gurkha gurkha ni yg jadi alat ganti sebab senang kena jualm lagi...Tapi diorang ni bangga sebab ada peluang jadi penal terhurmat..VVIP lah konon... nilah dunia illusi yg mereka terperangkap...

Kalau istilah orang filem... Tayangan Shit

kalau..makanan..grade ... junk food lah

Mereka ini orang muda yg Susah nak sedar...sebab belajar tak pandai... lembam.

Terkeluar dari ketegori..Belia harapan negara....

Kerja cuci tandas pun tak layak sebab pengotor.. tak tau apa itu bersih...

Nasiblah...bakal bapak mertua masing masing...pikul biawak hiduplah jadinya...dan selamanya..elak kan lah ooi...

Anonymous said...

muka macam bapok ada hati nak jadi pemimpin. puih!!

Anonymous said...

Adam Adli jejaka perasaan,
nak jadi pemimpin taik kucing.......hakkk ptuiii.

Anonymous said...

adi tu jenis lembam di kolej. Orang study dia meroyan. Ada hati nak memimpin. Diri sendiri pun x tau nak manage. Aku nasihat la sesiapa yg bercinta dgn mangkok ni baik putuskan je. Silap kang awak yg bagi dia mkn..

Anonymous said...

Gua pun hairan, ape lah perasaan mereka yang duk kat atas pentas nih. Tak da perasaan malu ke. Kalau macam ni punya sambutan, baik korang batalkan saja. Sonang cikit cerita.

zzkasim said...

Jahanam anak melayu....!!! Bagi peluang belajar, belajar pun tak abis, entah apa benda yg dibuatnya.. Kata nak kejar glamour, makin nyampah orang adalah.. Rosak kan diri dan harapan keluarga.. Kalau takda pelajaran, makanya diri tak sedar dipergunakan oleh org lain. Kalau nak jadi pemimpin, belajar abis dulu. Bila dah ada ilmu baru boleh jadi pemimpin dan memimpin dgn betul...

Anonymous said...

Malu malu... malu aku dibuatnya. Aku pulak yang terasa malu... yg 4 ekor kat atas ni langsung takde perasaan malu? Belia yg berhimpun di Putrajaya seramai sejuta lebih tapi yg kat dalam dewan ni adalah 50 orang kot...termasuk 'belia' yg dah tua belaka. Sekarang ni, rata rata orang ramai menyampah sangat tengok muka adam adli ni dan muka geng dia... pencetus kekacauan.. kumpulan muda mudi yg tak sedar diri, tak tahu di untung, kurang ajar dan penipu besar kepada rakyat. Adam ni pernah ditumbuk kerana dia berlagak nak jadi Hero atas masalah rakyat selangor. Kini bila orang berkumpul maka mereka juga nak berkumpul tapi sedihnya macam tgk wayang yg dah basi.... Dah sedar kah adam adli dari mimpi kamu??? laknat Allah ke atas kamu dan geng kamu !!

Anonymous said...

Hahahhaha .. yng ada kat depan tu pun aku rasa AJK sambutan ngan urusetia jer ....HEBAT SEKALI SAMBUTAN oleh orang-orang "Bunian"dan amat memalukan......

Anonymous said...

Korang nih...men-SINIS. Ye pun hormatlah sikit....

Anonymous said...

Ha..ha..ha..ha
Yang 4 ekor tu aku tngk cam BADUT kat sarkas
Ada badut putih..
Ada badut coklat...
Ehh badut hitam pun ada...

Anonymous said...

Adam Adli .. basuh berak pun tak bersih lagi .. Cuma pandai turunkan bendera je , belajar tak pandai. Dapat masuk UPSI pun bukan kerana SPM cemerlang. Perasan pejuang popular dan ramai pengikut... Muka jamban.

Anonymous said...

hero selalu kalah dulu.menang kemudian.kalau yg menang dulu kalah kemudian siapa gerangan?

Anonymous said...

Tak mengapa asalkan ada yang mendengar....kerusi pun kerusi lah...

Anonymous said...

kalu aku, pakai guni tutup muka..

warisantmk said...

Pertanda semakin jelas....Kerajaan Pakatan Selangor akan berkubur tidak lama lagi...

Anonymous said...

Eh!? Tkder ker mee hun ker sirap ker teh o suam ker? Patut tk ramai dtgg..

Anonymous said...

Adam Adli di temui di Bangkok sedang memasuki perkarangan hospital plastic surgery yang terkemuka di sana...nak buat pertukaran Jantina...pasal tak tahan kemaluan besar...hihihihi

Anonymous said...

kau orang semua buta ker tak nampak kehadiran belia-belia tu penuh sesak kat dalam dan luar dewan berpusu-pusu tolak menolak nak dengar ceramah si Adam Adli tu....fuh ramai betul kaw-kaw..

Anonymous said...

BN confirm kalah..
kalau kerusi tu boleh mengundi la