Tuesday, May 1, 2012





KUALA LUMPUR 1 Mei - Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) Azmin Ali hari ini menafikan sekeras-kerasnya telah melanggan seks sepertimana yang tertera pada gambar yang telah disebarkan beberapa Blog Pro Kerajaan sejak semalam.

Sambil mengecam tindakan tersebut, Ahli Parlimen Gombak itu juga menganggap ianya merupakan taktik jahat yang direka dengan cara memfitnah beliau menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 (PRU13).

Ais Krim Shamsidar Tidak Sesedap ini ...


Artikel seterusnya, Klik KLPOS









13 comments:

Anonymous said...

Seriusnya muka dia ...

Pening kepala, mana satu nak dijawab ...

a. Ditutuh oleh Al Jub

b. Bini ditutuh oleh Al Jub

c. Bikin seks dalam tandas

d. Semua yang di atas.

Kalau tak bikin, bikinlah sumpah laknak kalau berani ...

Hi, hi, hi ...

Anonymous said...

Adeiii..bakal PM & TPM kaki zina tapi mampus2 tak nak mengaku walaupun sudah terbukti. Disokong padu pulak oleh para ularmak2 PAS. Mana kita rakyat Malaysia beragama Islam nak letak muka kerana membenarkan perkara ini berlaku. Negara Barat pun tak da dasyhat macam ni.

Islam nampaknya ditakdirkan untuk hancur di tangan umat sendiri, bukan dari ancaman luar.

Anonymous said...

dah faham pun apa yang akan dikatakan. skrip yang dah selalu sangat di mainkan. asyik asyik fitnah, semua kerja UMNO. ingat UMNO takde kerja lain nak buat.

Anonymous said...

sebagai umat islam dan rakyat Malaysia Azmin spatutnya mengambil tindakan berikut :-
1. saman semua bloger yang menyiarkan gambar fitnah tersebut.
2. cabar semua bloger agar bersumpah laknat dengan bersaksikan kesucian al-quran (aku ada baca kisah sumpah laknat dalam majalah al-hidayah keluaran bulan mei - kalau kau orang berminat bolih lah beli sekarang, banyak juga hadis yang bolih menjadi sumber rujukan dalam majalah tersebut).
buktikan anda adalah seorang lelaki bermaruah, benar dan tidak dayus.
pepatah melayu berkata kalau takut bermain ombak jangan jadi nelayan di laut dalam.
takut kerana salah berani kerana benar. takut tersalah mati menjadi nanar.

Anonymous said...

pasangan anuar dan assmin.....eemmmm

moin said...

kau org yg menuduh mereka tu adakah siapa pernah nampak . Yg aku tau tak seorang maanusia pun nampak dan ikut penyisatan polis dgn DNA nya pun tak sah bukti nya malahan meragu ragukan. Macam mana kau mati mati mendakwa perkara itu betul berlaku. Kau org buat DOSA KERING saja. Kau tengok si Anuar tu tak ada apa apa pun. Tuhan maha adil kan .Kalu dia ada buat pekara tu sudah tentu tuhan akan tunjuk kan. Biarlah tuhan menetukan nya. Pada aku kita sokong dia bulat bulat. Kalau kau org sokong juga si Najib alamat bengkrap lah Negara. Rosmah akan salut batang tubuh nya dengan intan berlian untuk mengalahkan Imelda Markos

Anonymous said...

anon atas..

bila org kata pasal nuar dgn assimin walau pun dgn bukti tapi pandai plak kau kata itu tuhan akan tentukan, berdosa lah dan berbagai2 lagi tapi bila kau fitnah DSN dgn Datin rosmah kau tak ingat plak tuhan, tak ingat plak dosa..

memang hipokrit puak2 PR ni...

Ahli DAP (Duduk Atas Pagar) said...

moin,
walaupun aku cetek agama, tapi aku pernah dgr.. setiap dosa kita buat tidak semestinya dibayar "on the spot" oleh tuhan.
Kalau ko tak paham jugak, aku bagi satu contoh yang mudah. kalautak paham jgk, pergilah tanya ustaz2 dlm PKR. Contohnya mcm ni..Skrg ni, banyak org tak sembahyang,buat maksiat tapi hidup kaya raya,tapi org yg smbhyg, baik2 hidup miskin...

Anonymous said...

Semuanya salah UMNO...skrip lama tu Azmin Ali...apa barang!!!!Yang buka pekong keluarga kau pun dari darah daging kau sendiri...he he he..Patutlah bini pun boleh kongsi. Pi...raaaaaaaaaaa

Anonymous said...

Sebenarnya berkat solat hajat dah pun Allah tunjukan satu persatu. Bukan semestinya Allah nak tunjukkan dengan DSAI ni jatuh sakit dan lumpuh ke. Tak semestinya, tetapi salah satu contoh yang Allah dah tunjukan adalah sokongan beliau kepada Yahudi spt yang di paparkan oleh WSJ. Beliau nafikan. Hubungan beliau dengan Shamsidar kini telah di perkatakan. Pun tidak di nafikannya. Sape kah Ayah Afifah, pun tidak mahu di ulasnya. Rakaman sek dia dengan Cina Doll, pun tak berani nak dia nak saman. Tak lama lagi rakaman beliau dengan Shamsidar. Pe crita. Semua orang tahu beliau mengarahkan demo merusuh, pun dia nafikan. Kini terbaru, kawan rapatnya buat hal dalam jamban. Semua ini adalah bukti kukuh. Bukan fitnah. Bukan cakap2 je. Cakap tanpa bukti adalah fitnah. Insya allah, tak lama lagi akan ada Allah berikan petunjuknya lagi. Pun masih tak percaya lagi. Banggang lah jawapnya. Nak tanya. Ada ape2 cerita tentang Saiful?

Anonymous said...

sal yer , klu dah penyokong pembangkang, bila kuar berita ttg scandal pemimpin mereka..dikatakan fitnah siap keluar hukum lg sbb xde bukti padahal terangan pic tu...tp diorang bole pula fitnah ttg Najib vs Ziana, ttg najib dgn enjin kapalterbang, ttg cincin rosmah...aper lak bukti yg diorang ader..?

Anonymous said...

Btl..cth mcm firaun dan qarun..klu dh mmg kejam g2 la.Allah akan tmbh lg ksenangan dorang smp lupa..tp akhirnya tetap dilaknat tuhan..hanya Allah yg tau apa balasan yg ptt dbg pd sape yg memecah belahkan umat islam dan mengadu domba dgn fitnah..sape tau mgkn wkt pemfitnah naik kapal terbang, ramai2 dtarik nyawa skaligus..tbakar hangus..kita semua rakyat Malaysia..berdoa semoga Allah akan pamerkan, tunjukkan kbenaran dgn segera sblm negara kita binasa..AMIN..tp ingat, azab akan hadir bila2 masa saja dgn izin ALLAH..

Anonymous said...

ooo..klu kena kt nuar n the geng ko spin..tanya balik sape2 ada nmpk ke adegan tu?. Tp klu kena kt najib n rosmah, ko main terima bulat2 jer..ko nmpak ke dgn mata kepala ko sndri?! Mmg taraf korang duk bwh lg drpd hewan..kahak..kahak..ptuiih..! Menyesal aku ajak fmily aku undi pkr pru12 lps..mnyesal..menyesaaaaalnyeee..