Monday, March 5, 2012





Sebenarnya, GWM telah mula membuat pendedahan pemberian projek secara 'direct negotiation' ini oleh kerajaan PKR Selangor sejak dari bulan Ogos 2010 lagi.

Amalan kronisme dan nepotisme sudah lama dilakukan secara tersembunyi oleh Khalid Ibrahim, dan diberi nasihat oleh Punaisihat Tuan Haji Anwar Ibrahim sejak mula memegang tampuk pentadbiran di Selangor.







Pendedahan oleh RPK (loose cannon) hari ini melalui laman portal beliau Malaysia Today, mengesahkan lagi apa yang telah dibongkar oleh GWM sejak bulan Ogos 2010.

GWM paparkan kembali apa yang telah dibongkar melalui Laporan Indeks Akakuntabiliti yang dikeluarkan Jabatan Audit Negara berkenaan pengurusan Kewangan Negeri Selangor bermula April 2008.






Cuma GWM tidak mempunyai data, angka dan senarai penerima projek secara Direct Nego dibawah Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor.

Tuah datang menggolek ... RPK memberikan data dan angka yang mengesahkan lagi dakwaan amalan kronisme dan nepotisme kerajaan PKR Selangor






Kebetulan juga, MCA Selangor pernah melaporkan amalan songsang Khalid Ibrahim dan kerajaan pimpinan PKR Selangor pada 6 Julai 2011.




Cabaran kepada Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim ...

Buktikan segala pendedahan dan dakwaan yang dilakukan oleh GWM, RPK dan MCA Selangor ini tidak benar dan tidak berasas sama sekali.

Buat Rafizi Ramli ... daripada sibuk dengan lembu NFC, baik lu tolong selamatkan karier politik PKR. Tolong buat homework di Selangor.



4 comments:

Anonymous said...

FUCKATAN NANTI KATA INI KERJA UMNO/BN

Anonymous said...

Sudah ditentukan Raja2 tidak boleh campur hal politik tetapi disebabkan bumi selangor dikorek sudah jadi macam permukaan di bulan, gejala rasuah, kroni, nepotisme, pelacuran, rumah urut, judi, memurtadkan orang islam, menghalalkan zina, lelaki sama lelaki dan banyak lagi serabot rakyat minta duli yang maha mulia Sultan Selangor masuk campur..sebab ini kerja yang diarahkan oleh bukan anak Selangor yang datang dari Cerok Tok Kun.

Nam Ron said...

isu ni tak berapa stim lah brader!..gua stim lagi isu lembu kak ijat!.....kahkahkah

Anonymous said...

lucah betoi lar... ada juga orang stim main dengan lembu...