Thursday, March 15, 2012


Umpama bapa ketam mengajar anak cucunya berjalan lurus ... Juga seumpama bapa ayam yang tidak mengaku melacurkan jalang-jalang dibawah jagaannnya.

Kedua-dua pemimpin PKR ini masih lagi berusaha keras mahu menegakkan benang yang basah walaupun cukup mustahil untuk dilakukan.




Nik Nazmi tetap mahu menafikan buku panduan yang diterbitkan oleh National Democratic Institute for International Affair (NDI) tidak mempunyai unsur-unsur negatif seperti didakwa.

Nik Nazmi tetap mempertahankan buku panduan yang digunakan parti PKR hanyalah sebagai panduan dan cara-cara sebuah jentera parti dan calon yang bertanding menghadapi pilihan raya.

Namun Nik Nazmi tidak pula menafikan buku ini hasil terbitan oleh sebuah agensi Yahudi yang bertopengkan demokrasi ...


Situasi yang sama juga seperti Azmin Ali yang bertegas PKR tidak pernah menggunakan khidmat agensi Yahudi untuk merancang kempen dan jentera Pilihan Raya (PRU12) lalu, adalah tidak berasas sama sekali.

Azmin Ali menuduh Umno sebagai tidak mampu mendepani isu rakyat sehingga membudayakan fitnah dan samseng tanpa sebarang asas untuk dilemparkan kepada pihak pembangkang.



Agak melucukan apabila Nik Nazmi tidak menafikan penglibatan agensi Yahudi dalam penyusunan jentera PKR. Lain pula dengan Azmin Ali yang terus menjerkah menafikan sama sekali pembabitan agensi Yahudi dalam PKR.

Seorang tidak menafikan, satu lagi menafikan ... What the hell!





Pendedahan oleh penyelaras BN Selangor Mohd Zin Mohamed pembabitan KAF dan NDI sudah cukup membuktikan Anwar Ibrahim menggunakan agensi-agensi Yahudi ini dalam menggerakkan jentera PKR dalam menghadapi pilihanraya.


Suara Keadilan terbitan 28 November – 12 Disember 2006 melaporkan sebelum PRU 12, NDI telah melatih lebih 30 orang aktivis PKR di salah sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.

Antaranya adalah Dr Xavier Jayakumar, Mustafa Kamil Ayub, Kamarul Baharin Abbas, Sivarasa Rasiah, Khalid Ibrahim, Johari Abdul, Amiruddin Shaari, Haniza Talha dan lain-lain.


Ambiga dan ahli jawatankuasa pemandu Bersih, Maria Chin Abdullah (seperti dilaporkan dalam The Malaysian Insider pada 27 Jun 2011 ) mengakui menerima sumbangan daripada NDI dan sebuah lagi yayasan dana demokrasi berpengkalan di AS, Open Society Institute (OSI) ... milik penyangak mata wang Yahudi, George Soros.



Yang nyata, kedua-duanya, Nik Nazmi dan Azmin Ali adalah bahlol dan pengkhianat kerana masih lagi mempertahankan Ketuanan Yahudi dari kedaulatan Raja dan Negara.

You nak bukti apa lagi Azmin Ali ...

0 comments: