Monday, March 12, 2012

18 comments:

Anonymous said...

ekekekeke..... wa nampak ada 100ribu kehadiran bro....

ekekekkeke.....

Melayu Atas Pagar said...

HAHAHA ... NAKAL ANON 9.37AM

Pewaris Wasiat said...

Muaaaahahahahahaa...kalo gua ader kat situ akan gua ketawa atas pentas tuu sambil golek golek.....muuuaaaahahahahahahahahaaa....muaahahahahahaha

Anonymous said...

Wah duhh..Anak Bawah Umur (ABU) je yg ramai datang. Lain kali jemputlah Boboboi...barulah meriah sikit.

Anonymous said...

nasib baik aku tak pi...
kalau pi mesti tak cukup oksigen nak bernafas...

kahkahkah...

pejuang hamas...

Anonymous said...

Banjir kilat di Ampang..khemah bantuan UMNO/BN aje yang aku nampak..YB kawasan si Zuraidah dan Si Azmin tak nampak pun kelibat diaorang...ABU.Allah Berkati UMNO.

hisham said...

janganlah membohong bro...yg hadzir malam tu memag ramai.....
aku hadzir bersama dengan member aku seramai 8 org dan berdiri di seberang jalan tempat ceramah.
kami tak duduk kat kerusi yg disedia sebab kami hadzir bukan nak mendengar maki hamun dan pembohongan puak bewak,anjing dan babi pakatan tetapi hadzir untuk melihat lawak beruk yg mereka persembahkan.
dapat juga hiburkan hati setelah penat bermain futsal petang tadi.
yang hadzir ramai giler cuma tak nampak dalam gambar tu sebab kamera tak fokus kat atas jalan tar dimana beribu penyokong puak bewak,anjing dan babi sedang berguling kerana terhibur dan gelihati mendengar pemimpin mereka buat lawak beruk.
jangan buat fitnah bro...yg hadzir memang ramai giler...yg tak giler je tak hadzir malam tu.


penembak babi.

Anonymous said...

Ya laa ramai betui, kerusi kerusi ni semua di penuhi oleh hantu hantu yg didakwa membelasah Abg BAD kat Kuantan, depa ni tarak otak ka, sibuk nak ceramah bukan nak p tolong rakyat ampang dgn bukit antarabangsa yg habis kena musibah banjir. Bab bab kotor tangan ni semua lari buat bodoh tak tahu, tapi bila dah bersih masing masing keluar laa mcm pengemis jalanan nak ambik pot sikit kata depa buat keja.

headbomb said...

giler lah bro..berpinau mata den melihat keramaian manusia dalam ceramah tu... takutnya i... hehehe

Anonymous said...

Banyak kerusi dari makhluk yang bernyawa kat situ.

Otak geliga said...

aku HILANG AKAL bro...x boleh nak kata apa.....lautan manusia membanjiri ceramah......MATI AKAL la UMNO/BN mcm ni.....ahahahahahaha

Anonymous said...

Pengundi Hantu tu derr...

Anonymous said...

Mak...oooiiiiii,ramainya, puak-puak malaun FUCKATAN kena terima hakikat bahawa ABAI (Asal Bukan Anwar Ibrahim)akan menjadi kenyataan. Lihat link Video di bawah. Inilah yang Anwar Al-Jubs nak jadikan Malaysia sebuah negara LGBT. - Link post: http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=he92GYJ55K8&feature=endscreen

Anonymous said...

Ini adalah pembohongan jahat UMNO/BN. Sebenarnya hampir 30 ribu penonton pada hari tersebut.
Gambar sebenar ceramah adalah seperti link di bawah:
KLIK DI SINI

Anonymous said...

anon 2:06 PM ramainya.keh keh keh keh

jelutong a.k said...

saya datang mlm tu, tempat duduk(kerusi) disediakan kurang lebih 50 sahaja. kedatangan lebih kurang 500 orang termasuk yang dipadang di sekeliling gerai makanan, dan tepi2 jalan. harap maklum.

Anonymous said...

Saudara2ku soalnya bkn ramai atau sedikit yg dtg tp sedarkah kmu, ada anasir pelobi Yahudi sdg mencaturkan 'sstu' pd neg kta? Masih blm sedarkah kmu dgn matlamat Yahudi utk mnakluk dunia? Lupakah kmu dgn jatuhnya Kerajaan Daulat Iraq hasil suntikan modal bbillion dollar kpd Puak Pembangkang Kurdish? Xkah kmu lihat sbuah Kerajaan islam Libya yg gah mnentang keras Yahudi Dijatuhkn oleh Puak pembangkang? Mhukah kmu lihat negara kta yg makmur Aman bbudaya sopan dimusnahkn oleh tgn rakyatnya sndiri? Ssnggupkah kta mgambil duit demi myerang saudara kta yg lain utk mdptkn jwtn Presiden boneka dgn byrnnya adlh tanahair sendiri? Sedarkah kmu saudara2ku bhw Yahudi mberi Wang, bknla mberi shj mlainkn utk mnuntut hasilnya. Hasilnya ialah tanahair. - Iskandar Zulkarnain-

Anonymous said...

Hi there! I just wanted to ask if you ever have any trouble with
hackers? My last blog (wordpress) was hacked and I ended up losing
a few months of hard work due to no back up. Do you have
any solutions to protect against hackers?

Also visit my webpage Beta Force Muscle Building