Thursday, March 15, 2012

5 comments:

putra gorontalo said...

saya pernah berbincang dgn rakan saya yg dari parti Pas ni...dia kata semua yg kerajaan BN buat ni haram tak boleh pakai sebab guna duit haram!...kemudian saya kata kat dia...kalau gitu engkau tak bolehlah pandu kereta di jalanraya yg semuanya dibina oleh kerajaan!...lalu dia soal saya kenapa pulak?...saya kata bukankah jalanraya tu pun dibuat oleh kerajaan gunakan wang cukai yg sumbernya dari pelbagai?...engko kenalah pandu kereta guna jalan di hutan!...tapi hutan tu pun kekadang kerajaan punya atau orang BN punya!...dia lalu terdiam mungkin betul juga kataku yg memang tetap setia dan bangga dgn kerajaan yg selama ni tak ada apa sebab kita dok menentangnya!..padaku mereka yg menentang tu adalah mereka yg sebenarnya berpenyakit hati,..yg telah gagal dlm kehidupan dan bukan datangnya dari kalangan orang2 yg bersyukur kpd nikmat Allah SWT ...Subhanallah..Allahuakbar!

Anonymous said...

Masa time nak ambik memang harammmm !!!!. Tapi bila dah masuk perut dah jadi halalllllll !!!!!.

Anonymous said...

bile kuar perut jd ape??????jd taek...taeik punya pas...

anti bohmau said...

bagitulah munafiknya puak2 pas!! dari dulu, kini hinggalah ke masa depan balik kemudian (back to the future) pun mcm tu lah sikap hipokrit mrk berketurunan hati kelam!! semua benda mrk sapu mentekedarah tp masih lg menyalahkan kerajaan BN yg memberi...

Anonymous said...

Betul. Memang dia orang ni penyakit hati. Tambah2 orang keje gomen yang selalu dok kondem BN/UMNO. Dapat duit gaji + elaun + naik gaji + bonus...tapi yak pernah bersyukur. Duit bagi mak bapak, anak bini..tapi dok busuk hati..ceramah memang terang2 ada maki, perli, kutuk, fitnah..beza dgn ceramah umno dok cerita hal pembangunan, patahkan fitnah Pakatan. Ayuh semua..bagi tau anak bini, tok opah, saudara...undi PAS tak jamin sebab dikudakan oleh DAP/PKR..tapi UNDILAH UMNO/BN demi kelangsungan anak cucu kita & IMR!!