Monday, March 19, 2012





KUALA LUMPUR, 19 Mac - Presiden Parti Bersatu India Malaysia (MUIP) Senator Datuk KS Nallakaruppan hairan dengan sikap pemimpin Pakatan Rakyat yang melantik Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum Pembangkang yang didakwa beliau sebagai biseksual.

Beliau turut mencabar Mursidul Am Pas Datuk Nik Aziz Nik Mat untuk menghalalkan seorang biseksual menjadi pemimpin utama komponen parti-parti pembangkang itu.

"Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual. Dia tidak berhenti walaupun selepas dia keluar dari penjara. Saya meninggalkan dia kerana dia masih meneruskan aktiviti itu, "kata Nalla.

"Orang ramai menganggap beliau adalah seorang Muslim yang baik, tetapi ia tidak. Saya mencabar beliau, jika dia anak jantan, bawa saya ke mahkamah, "tambah beliau.

"Dia boleh menipu orang ramai, tetapi hakikatnya ialah beliau mahu merosakkan negara. Jika dia berani, panggil saya keluar (ke mahkamah). 

Saya boleh mendedahkan di mahkamah siapa budak yang dia telah liwat. Saya cabar Anwar on this matter, bisexual,” katanya lagi.

Klik seterusnya ..NIK AZIZ SOKONG BISEKSUAL?




1 comments:

Anonymous said...

Nalla lebeh membela yang benar , dan tegas dia lebeh kenal Anwar dari pengampu PAS yang mengadai ugama dengan harga yang sedikit yang buta dengan apa yang di dedahkan kepada mereka tidak berani berkata benar ialah dayus. orang dayus tak tempat disisi Allah