Friday, August 31, 2012

Kaum Cina Chauvinist melakukan penghinaan ke atas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak



Setinggi ucapan tahniah kepada pihak penganjur Himpunan Demokrasi Ala Yahudi, Hishamudin Rais atas keberanian membuktikan pembangkang bakal melahirkan lebih ramai golongan chauvinist dan racist jika diberi mandat untuk mentadbir negara ini.

Potret Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak diambil gambar sebelum acara 'memijak kepala orang Melayu' bermula.


Peserta pertama Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist merasmikan acara 'memijak kepala orang Melayu' yang juga Perdana Menteri Malaysia.


Peserta kedua Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist tampak berpuas hati setelah 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'. Peserta Cina Chauvinist disebelah gembira dengan apa yang dilakukan oleh rakannya.


Peserta ketiga Himpunan Demokrasi seorang Cina Chauvinist turut tidak melepaskan peluang 'memijak kepala Perdana Menteri Malaysia berbangsa Melayu'.


Barangkali rakyat perlu ingat kembali apa tujuan diadakan Himpunan Demokrasi yang dianjurkan oleh Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini. 

Apa yang diperkatakan sewaktu sidang media ini berlangsung.

Gabungan Janji mahu meneruskan perhimpunan Janji Demokrasi pada malam menjelang sambutan Hari Kemerdekaan di Dataran Merdeka di sini sambil mengulangi gesaan agar kerajaan menunaikan tiga janji demokrasi sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

"Ini dilihat sebagai satu perkara yang amat penting untuk memastikan kestabilan politik dan perjalanan demokrasi.

"Kami mahu sedarkan pemerintah bahawa sudah ada keruntuhan demokrasi. Adanya kepincangan dalam sistem demokrasi," katanya.

Menjawab soalan tindakan mereka didakwa boleh menjejaskan keamanan pada hari tersebut di Dataran Merdeka, Gabungan Janji menjamin bahawa tidak akan timbul sebarang huru-hara kerana mereka datang berkumpul hanya untuk merayakan ambang kemerdekaan.

"Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja. Kami tidak benarkan.

Tambahnya: "Kami menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan." - SINAR HARIAN, 24 Ogos 2012.


Ini adalah akujanji oleh Gabungan Janji, mewakili 47 badan bukan kerajaan.

1) Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja.
2) Menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan.



Barangkali Hishamudin Rais dan Gabungan Janji ini boleh menjawab persoalan dan tindakan biadab dan kurang ajar yang dilakukan oleh para peserta Himpunan Demokrasi malam tadi.

alt

alt
Tidak akan ada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja. Kami tidak benarkan.

Kami menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan.


Jika benar Himpunan Demokrasi yang berlangsung malam tadi berlangsung bagi mendesak kerajaan untuk memastikan kerajaan menunaikan tiga janji demokrasi sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) ... maka objektif Gabungan Janji nyata dan sama sekali telah gagal.

Gagal dalam erti kata dan seperti akujanji badan NGO ini agar tiada sebarang kain rentang, slogan atau apa sahaja dipaparkan.

Gagal dalam erti kata dan seperti akujanji badan NGO ini agar menolak sebarang unsur-unsur sabotaj ataupun provokasi yang bertujuan untuk mencemarkan himpunan.

Hishamudin Rais dan Gabungan Janji nyata cukup gagal memahkotakan akujanji yang dilakukan pada 24 Ogos 2012.



Apa yang berlaku malam tadi adalah sama juga seperti apa yang berlaku sewaktu perhimpunan Bersih 3.0.

Ini juga akujanji yang dilakukan oleh pengerusi bersama Ambiga Sreevanasan dan A Samad 'Kambing Janggut Putih' Said.

Apa yang telah berlaku pada perhimpunan Bersih 3.0 tempoh hari?



KUALA LUMPUR, 28 Apr - Pengerusi Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih), Datuk S. Ambiga mengakui gagal mengawal emosi peserta demonstrasi Bersih 3.0 hingga memaksa polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata.

Sambil melahirkan rasa kecewa, Ambiga bagaimanapun menegaskan tindakan provokasi sebilangan penyokong Bersih hingga bertindak merempuh penghadang polis di Dataran Merdeka bertentangan dengan arahan yang dikeluarkan pihaknya.

"Tindakan merempuh dan melanggar penghadang polis di Dataran Merdeka bukan sesuatu yang kita sokong.

"Sejak daripada awal kita sudah berjanji untuk tidak melanggar sekatan. Saya percaya akibat daripada itulah pihak polis mengambil tindakan menembak meriam air dan gas pemedih mata," katanya pada sidang media di KL Sentral sebentar tadi. - KLPOS, 28 April 2012.


Saling tidak tumpah, apa yang dijanjikan sewaktu perhimpunan Bersih 3.0 adalah sama juga seperti apa yang dijanjikan oleh Gabungan Janji malam tadi.

Jadi apa sebenarnya tujuan diadakan Himpunan Demokrasi ini ...

Tuntutan agar kerajaan menunaikan tiga janji demokrasi sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) atau ...

Peluang bagi Anwar Ibrahim mengarahkan 'pencacai angkat najis khinzirnya' Hishamudin Rais untuk mencetuskan satu lagi provokasi atas nama demokrasi.

Modus operandi yang berlaku malam tadi adalah sama seperti modus operandi yang digunakan sewaktu perhimpunan Bersih 3.0.

GWM yakin pihak polis, DBKL atau mana-mana pihak yang bertanggungjawab boleh mengheret puak-puak bodoh ini ke mahkamah.

Perlu diingat, puak-puak bodoh ini telah melakukan akujanji pada 24 Ogos 2012.

Paling penting, heret dahulu penganut agama sosialis dan komunis Hishamudin Rais ini ke muka pengadilan.

Si bangsat ini adalah pencetus provokasi, walaupun telah melakukan akujanji.


Demokrasi? Sampai bila rakyat perlu diheret dengan kebodohan mainan wayang Anwar Ibrahim dan 'pencacai-pencacai angkat najis khinzirnya' ...



20 comments:

Anonymous said...

MANA BANGSA KU MELAYU?

Anonymous said...

Bendera yang hendak ditukar juga ciplak bendera Singapura.
Kalau bendera hendak ditukar tidak mustahil:-
1. Agama rasmi Islam juga boleh ditukar,
2. Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi juga boleh ditukar,
3. Perlembagaan Malaysia juga boleh ditukar,
4. Nama Malaysia juga boleh ditukar kerana ada nama Melayu.
5. Semua yang berkaitan Islam dan Melayu boleh ditukar.
Berfikiran matanglah wahai bangsaku. Jangan kita dijajah lagi.

Anonymous said...

berdesing telinga ku.mengembang bulu tengkok ku,berbulu hati ku,,,,,gua rasa macam nak penumbok cina tu,,,,,mana bangsa ku ,,,ini sudah melampau,,,,politik lah dgan cara yg baik,,,,babi22222222,,,,cinaaaaaaaaaa,cina mengajar kita kurang ajar,,,

Ghazali said...

Dah-dah la Pak Samad....
Rumah dah kata pergi....
Kubur dah kata mari.....
Banyakanlah beribadat....ke mesjid
...
Sampai bila agaknya...hehehehe

Anonymous said...

SIAL PUNYA CINA BETINA.
ANWAR SUKA
NIK AZIZ SUKA
MAT SABU SUKA
LIM KIT SIANG GEMBIRA

MELAYU LAWAN MELAYU
MELAYU MAKAN MELAYU
MELAYU GADUH MELAYU

CINA TEPUK TANGAN
CINA VERY VERY HAPPY

SAMPAI BILA MELAYU JADI BODOH
TIJAK GAMBAR NAJIB
MELAYU EPUK TANGAN.

ORANG MELAYU
ORANG ISLAM
TIADA MARUAH LAGI

OH BANGSAKU
TERKULAI DI TANAH MELAYU

DARI TANAH MELAYU
JADI TANAH CINA

SEMUA MELAYU GEMBIRA
SAMAD SAID PUN KETAWA

Anonymous said...

Samad Said, Hishamudin Rais, you have spoilt my day. Both of you sangat sial and sangat celaka!!!!!

Semoga Allah melaknati semua penghimpun Bersih. Aamiin.....

Berambus engkau semua dari negara tercinta ini!!!!

mat sabu said...

mana isham cium keris.mana? tidoq?

Anonymous said...

Budaya mana yang diikut ni. Patutnya kita semua bersatu hati dan bersyukur serta mengisi kemerdekaan dengan penuh rasa bertanggungjawab berusaha bersama pemerintah majukan negara untuk generasi kita di masa depan. Jangan nanti disumpah seranah anak cucu abang kakak, pakcik makcik, datuk nenek yang ajar aku supaya kurang ajar melawan dan tak menghomati sesama kita. Ini bukan bangsa Malaysia yang kita semua banggakan, ini BANGSAT Malaysia. Lihat sendiri bagaimana pemimpin dan bangsa sendiri dihina..mak bapak dia orang mungkin tak ajar atau tak cukup ajar tapi kita bangsa melayu dan bangsa Malaysia juga takan sama tengok saja atau sama-sama ambil bahagian..Bangsaku jangan jadi bodoh!..membiarkan "kadok naik junjung"..nanti sampai jadi "TOK WAN KADOK"..dah lupa ke?

Anonymous said...

sakit hati - betul-betul sakit hati ni...woi umno ngan pas bongok...itu cina bukan pijak kepala pm, itu cina pijak kepala melayu...lu orang apa buat, tengok aja ka? ini tanah melayu ada law...tapi apa pasal boleh aja pijak kepala melayu.....??? woi umnongok, passesat....bila lagi nak sedar.....bengap lah dua dua parti melayu ni....hello hello.....ini kekayaan bumi malaysia 80% cina pegang, melayu jadi kuli aja...itu sebab dia sangat kurang ajar, sangat sangat kurang ajar...>>> umno + pas = bapuk. bodoh bodoh ni tak pahampaham ke? apa makna nya pijak kepala melayu macam ni...???

Anonymous said...

Anak HARAM didikan Pakatan HARAM. Jangan gusar dengan gelagat mereka. Kepala dan wajah PM Najib lebih mulia dari mereka kerana baru cium Hajaral Aswad .. menjadi saksi di akhirat nanti. Ketua Pembangkang ADA BERANI ke masuk Mekah ?

Anonymous said...

Woi, tahun 1511, tahun akhir melayu berkuasa, melayu jadi tongok selama dekat 450 tahun. ini tahun melayu merdeka 55 tahun, kalau melayu kalah pru 13, lagi 450 tahun melayu jadi tongok lagi....cina cina tu berani pijak kepala melayu sebab melayu dah nak jadi tongok balik....umno+pas=tongok.

geram...sangat geram....tak kan nak biar aja cina yang pijak kepala melayu tu boleh lepas senang senang aja....kalau orang melayu buat camtu, melompat lompat cina cina semua....betul la melayu ni nak jadi tongok lagi === 446 tahun jadi tongok,, bebas 55 tahun = 501 tahun, pru 13 tahun ke 502, orang melayu hilang lagi kuaasa, lepas 55 tahun melayu tak jadi tongok, tahun depan lepas pru13, tahun ke 502, orang melayu akan jadi tongok balik. Tahun ni pijak gambar kepala melayu, tahun depan, betul betul pijak kepala melayu.....umngok + passesat = melayu tongok....!!!! bersatu la, jangan jadi tongok.

Anonymous said...

Yang pakai baju merah China Doll yang berlakon dengan Anuar Al Juburi ke ?

Anonymous said...

Atuk = UMNO, Opah = PAS, kawin dapat anak = PAS, anak kawin dengan orang pas, keluarga UMNO + PAS, keluar cucu pegi sokong DAP lak...apa la jadi lagu tu.....melayu - melayu yang tak sedar, maka jadi lah kita tukang angkut sampah cina, tukang cuci keta cina, kuli segala jenis kuli la, termasuk anak bini kena tibai dek cina....itu hasil didikan UMNO + PAS..so, tak pa lah, gaduh lah lagi, terus kan la gaduh....manyak magus ma kalau UMNO + PAS gaduh.....

Anonymous said...

dah banyak sngat makan babi dalam makanan.ble belah kedai cina yg amoi pakai seluar pendek.Tok lebai pun dah sayang cina sampai nina bangsa sendiri..semuanya halal!!! inilah jadinya..tak ada maruah la bangsa aku! kononnya UIslam la sangat! tak Kemana pun! akhirnya melayu hilang semangat kemelayuannya!! kamu jawab di akhirat nanti!!

Kutukandewata said...

kalaulah jemaah islamiah wujud kembali di malaysia,akulah orang yan g pertama akan mendaftar diri.aku dah tak tahan bila cina kafir boleh pijak kepala melayu.

aku rasa lebih baiklah kita orang melayu kencing dan berak atas gambar muka nik aziz kerana dia lah yang beria-ia membela dap hingga dap dah benar2 kurang ajar.

bangsa cina tak boleh dibuat kawan!!!

Tok Merah said...

Kerajaan terutamanya Kementerian Dalam Negeri seharusnya bertindak tegas terhadap petualang bangsa dan negara. Masyarakat sudah muak dan bosan dengan tingkahlaku yang teramat biadap. Terlalu banyak timbang-rasa tak membawa apa-apa makna.
Terlalu hina perbuatan mereka terutamanya Melayu-Melayu yang tidak sedar diri. Yang lupa asa perjuangan bangsa yang diletak selama ini.
Kerukunan dan kedamaian yang diusahakan sekian lama ingin dirobek-robek begitu sahaja. Sesungguhnya mereka ini adalah golongan yang tidak tahu menghargai segalanya yang telah ada.

Anonymous said...

tak payah nak suruh kjaan.... baik kita2 sendiri yg bertindakk...

ada ubi ada batas, ada hari aku balass...

tau la nasib ko seme cina2 babi...

otai

Anonymous said...

mari kita kuburkan saja laknat laknat tu,.. allah hu akbar,..

Anonymous said...

manusie bodo senang je tgk ..bile pijok pale pm ..prkare paling kurang ajar ..bile hina agama ..xdop ape2 ..bangsa melayu mmg hebat ...pm lebih hebat dr agama ..bangsa melayu lebih hebat dr agama sendiri ..fikir la sket ..mgkin dop rase azab ag ..kalu rase mmg nyesal dop sudoh ..bukan suh sokong mane2 ..bukan suh sokong pas ke ..nuar ke ..sokong agame kite je ..jd umno pon jgn smpai hine agame sndiri ..jgn jadi anjing ..dop reti bahase ..mg duk prtahan bangse ..agame no 1 mg tau dop ..mg hine agame mg same gop pe cine barua or ..same2 anjing ..bodo lake ..wi akal fikir la ..ade Al-Quran, ade hadis ..ade ustaz2 ..ulama2 ..

Anonymous said...

jordan shoes
nike off white
golden goose
golden goose sale
palm angels outlet
jordan 6
yeezy boost 350
ggdb sneakers
goyard bag
hermes bags