Monday, August 13, 2012




"Mengapa pihak Syabas yang disalahkan sedangkan kawasan yang mengalami gangguan dikendalikan oleh ABASS. Siapakah yang mengarahkan Suhaimi supaya mengeluarkan arahan tersebut,"

"Jika benar ini berlaku, mampukah Kerajaan Negeri ingin mengambil alih Syabas kerana saham berjumlah 15% pun tidak mampu untuk diuruskan dengan baik inikan pula sebuah Syarikat Pengagihan Air yang begitu penting sekali."

Beliau juga memberitahu mendapat maklumat kerajaan negeri terpaksa membuat pinjaman sehingga RM300 juta setahun dengan kadar faedah sebanyak RM8 juta bagi tujuan memberikan air percuma ini.

"Adakah ini satu langkah pentadbiran yang bijak apabila kerajaan negeri terpaksa berhutang dengan pihak bank untuk memberikan air percuma.



Khalid Ibrahim dicabar untuk mengambil tindakan mahkamah terhadap Koordinator BN, Mohd Zin jika beliau berbohong mengenai isu air

Kalau berani lah ...


4 comments:

Anonymous said...

cubalah berlagak beranilah!!..geran Selangorku kan ada...peruntukkan utk rafizi ada...takkan utk saman zin tiada?

atau memang khalid tiada merit utk saman!!

Anonymous said...

sebagai anak selangor saya cadangkan MB selangor sewajarnya jadi peimpin berani dari menjadi peimpin PONDAN seperti punasihat ekonomi selangor...asyik saman...kah..kah..ah...sudah sampai era akhir pemerintahan PR di selangor. tungguuuuuu,kita akan ubah....

Anonymous said...

ya betul! kembalikan selangorku kepada bn, agar ekonomi dapat dipulihkan semula. apa yg dibina oleh bn dulu telah diranapkan oleh pakatan haram. amacam rakyat selangor? ada berani?

Anonymous said...

PAKATAN HARAM!!USAHLAH ANDA BERSELINDUNG DI BALIK LALANG NAN SEHELAI..KO NAK CANGKUNG KE, NIARAP KE, KECIKKAN BADAN KE..DOSA-DOSAMU TERHADAP RAKYAT AKAN TETAP KETARA WAHAI MANUSIA YANG MATLAMATNYA DAH TAK FIKIRKAN AKHIRAT LAGI DUNIAWI SEMATA-MATA..GOLONGAN UAMA YANG KO NIAYA ADALAH SPT BERIKUT: 1.ANAK2 YATIM 2. ANAK2 YATIM PIATU 3. GOLONGA PELAJAR 4. MAK2 JANDA KECUALI KO AMIK YG BERGETAH JE( MATA JULING SMPAI LITUP KETAYAP) SEBAB TU UMNO PAKAI SONGKOK ITAM PASL TAK NAK TGOK BENDA2 NI..SMPAI LUPA MASLH RAKYAT 5. WARGA EMAS 6. DAN DIRIMU SENDIRI WAHAI PEMIMPIN PAKATAN HARAM (BALASAN KAT DUNIA DAH NAMPAK BELUM AKHIRAT LAGI TU...
SEKIAN, DRPD HAMBA ORANG KEBANYAKAN