Sunday, August 5, 2012

Anwar tidak mahu siasatan dijalankan atas kes gambar panas Azmin, walaupun didesak oleh Presiden parti dan beberapa pemimpin kanan parti.



Krisis dalaman PKR semakin parah. Wan Azizah mahu siasatan dalaman dijalankan bagi kes gambar panas Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali.

Pemimpin kanan parti dalam kem Wan Azizah, Khalid Ibrahim sudah bersetuju siasatan dijalankan.

Petanda awal Azmin bakal ditanam hidup-hidup kem PKR yang menyebelahi Wan Azizah ...

Wan Azizah, Khalid Ibrahim tahu gambar aiskrim Azmin ini bakal membunuh peluang PKR untuk kembali menguasai Selangor.

You Nak I BERSIH Macam Mana YB ... Sucking, Licking, Handjob ...

Zamil Ibrahim, bekas Ketua Pemuda PKR juga telah mengesahkan angkara video aiskrim Azmin ini perbuatan dalaman puak-puak PKR sendiri.

Bekas Ketua Pemuda PKR Kedah itu turut mendakwa kamera litar tertutup yang merakamkan gambar panas Timbalan Presiden PKR telah dipasang oleh pihak tertentu dalam kerajaan negeri Selangor sendiri.

Atas dasar itulah Kamaruddin tahu nyawa politik Azmin kini disentap dan direntap dengan begitu hebat oleh Menteri Besar Selangor.

Sidang media PKR sebelum ini sekadar menjadi tempat ahli Parlimen Ampang ini meminta pertolongan dan jasa baik Khalid Ibrahim agar tidak terus membunuh bosnya.



Beliau (Khalid Ibrahim) sekadar menjawab ‘tiada komen’ dan tersenyum apabila soalan mengenai perkara ini diajukan para pemberita selepas mesyuarat mingguan exco di Bangunan SUK, di sini petang tadi. Beberapa exco yang hadir turut tergelak kecil - Free Malaysia Today.



Khalid Ibrahim cukup berpuas hati. Dendam kesumat dimalukan Azmin yang meletakkan kamera tersembunyi dalam pejabat Khalid Ibrahim dalam merakamkan adegan berahi Menteri Besar Selangor itu sudah terbalas.

Presiden PKR sudah beri 'green light', pemimpin kanan PKR pun menyokong usul Presiden parti. Khalid Ibrahim yang berada dalam kem Wan Azizah sudah mampu mengukir senyuman.

Azmin tahu nyawa politiknya semakin tercabut dari pentas politik. Anwar diminta memberi bantuan. Azmin mahu Anwar menggunakan kuasa 'veto' dalam PKR untuk menghentikan siasatan.

Siapa sebenarnya yang berkuasa dalam PKR ... Anwar atau Presiden parti?

Atau Anwar sekali lagi mahu menyalahkan UMNO sebagai dajal meletakkan kamera tersembunyi yang merakamkan adegan berahi Kahlid Ibrahim dan Azmin Ali?

Jangan salahkan UMNO ...

Mustahil UMNO mempunyai akses untuk masuk kedalam pejabat Menteri Besar Selangor. Apatah lagi mempunyai akses ke dalam tandas Azmin Ali sewaktu beraksi sehingga 'memuntahkan' adiknya.

Krisis dalaman Azmin dan Khalid semakin panas, hangat. Siapa yang 'terbunuh' dan 'dibunuh' oleh puak-puak PKR ini.



4 comments:

Anonymous said...

Ketua Pembangkang bergelumang dgn maksiat tak kira dari PAS KAH PKR KAH DAP KAH!!

Tapi yg menyedihkan ramai Bahlul2 Pencacai dan Socai2 Melayu yang mempertahankan Musibat2 ni!!

Anonymous said...

pakatan rakyat sekarang ni banyak duit sebab tu la ramai socai2 melayu yang mempertahankan musibat2 ni...dengar cerita bakal calon parlimen larut dah ada 500k duit sponser dari tokei2 besar..so takda masalah la nak berkempen...pak cik kayo

Anonymous said...

adakah pas/pkr akan mengadakan sembahyang hajat mega untuk memohon kepada Allah agar dimusnahkan "kebatilan" - aku amat berharap mereka akan melakukannya dalam masa yang terdekat ini ... demi survival politik mereka akan melakukan apa sahaja.

Anonymous said...

Pkr.... Parti kencing rakyat.....