Tuesday, August 7, 2012


Perkahwinan Paderi Gay Ngeo Boon Lim bersama pasangan gayboynya adalah kemenangan moral yang cukup bermakna bagi Anwar Ibrahim.

GWM pasti Anwar Ibrahim bakal menerima ucapan tahniah dari golongan LGBT atas perjuangan tidak kenal penat lelah dalam mengangkat martabat puak-puak luar tabi'e ini.


Ditengah masyarakat mengalami berbagai masalah sosial, LGBT tetap menjadi pilihan Anwar Ibrahim dalam mengketengahkan hak dan kebebasan golongan homoseksual.

Anwar Ibrahim tidak boleh menafikan beliau adalah simbol dan ikon golongan LGBT.

Bukan calang-calang pemimpin yang mampu memberi ceramah agama mahupun berkhutbah ini, dalam pada masa yang sama mendapat pujian dari golongan LGBT dari seluruh dunia.

Buktinya cukup nyata ...

"ProGay also sees the legal victory as a positive step for lesbian, gay, bisexual and transgender (LGBT) rights in Malaysia."

GWM juga cukup yakin puak-puak cicak mengkarung hijau tumpang gembira dengan perkahwinan Paderi Gay Ngeo Boon Lim bersama pasangan gayboynya.

Apa yang diperjuangkan Anwar Ibrahim juga adalah perjuangan Pakatan Rakyat kerana sehingga kini rakan parti DAP tidak pernah menolak isu LGBT yang diperjuangkan oleh Anwar.

Maka secara automatik, perjuangan Anwar dalam memartabatkan golongan LGBT juga merupakan sebahagian dari perjuangan PAS dalam Pakatan Rakyat.

Walaubagaimanapun, Ketua Pembangkang itu berkata undang-undang purba (liwat) ini perlu dikaji semula untuk menghalang mereka yang tidak bersalah dari dihukum.

PAS juga kini boleh berbangga jika Anwar Ibrahim diiktiraf sebagai 'Perdana Menteri Gay Pertama Malaysia'.

Ini juga anugerah tertinggi (selain dari Anugerah Tuhan) sepertimana diterima oleh Barack Obama, Presiden Amerika Syarikat.


Rakyat Malaysia terutamanya orang Melayu yang beragama Islam seharusnya sudah mampu membuka mata seluas-luasnya apa yang cuba dibawa oleh Anwar Ibrahim ke dalam sistem sosial di Malaysia.

"Kami perlu menilai kembali undang-undang (homoseksual) lapuk ini supaya tidak dilihat sebagai menyusahkan dan dianggap sebagai relevan."

Pemimpin manakah dalam negara ini yang begitu lantang memperjuangkan isu homoseksual dari segi hak bersuara mahupun sangat kepingin menukar undang-undang homoseksual yang sudah dianggap tidak relevan?

Lihat, teliti, kaji dan dalami kronologi perjuangan LiberaLiwat Anwar Ibrahim.

Masih banyak isu dan masalah sosial yang boleh diketengahkan oleh Anwar sebagai pemimpin pembangkang ... Mengapa isu LBGT tetap menjadi pilihan utama perjuangan suci Anwar Ibrahim, baik dalam negeri mahupun di luar negara?

Apapun GWM ucapkan tahniah kepada Anwar Ibrahim selaku pejuang hak asasi golongan pedang lawan pedang ini.

Barangkali Anwar Ibrahim boleh sekali lagi dinobatkan sebagai 'Person of The Year' oleh Time Magazine dan Newsweek atas prihatinnya Anwar Ibrahim memperjuangkan hak golongan LGBT.

Bukankah Anwar Ibrahim cukup suka wajahnya sering keluar di media-media antarabangsa ...



4 comments:

Anonymous said...

PAS, PKR dan DAP boleh mampus jikalau mereka menang kedalam PRU ke 13 nanti. Allah yang maha berkuasa sudah lama menunggu untuk menjahanamkan negara yang diperintahkan oleh peliwat. Lihat saja kaum nabi Luth yang dijahanamkan oleh Allah di dalam AlQuran. Sudah tentu isterinya W Azizah dan anak nya Nurul Izzah akan terjerumus ke lubang api yang menyala disedut dari dalam bumi kerana bersetongkol dengan keluarganya. Hadi Awang, Nik Ajis akan tertekan dibawah gaung, bersama Mat Sabu dan semua konco-konco PAS, apa lagi kaum bukan Islam DAP dan PKR, tidak boleh dilindungi kerana bersebahat dengan munafiq murtad Anwar. Mereka tidak akan mati lekas, tetapi mereka akan merana kesakitan bertahun-tahun sehingga hari kiamat, mereka akan dihidupkan semula dan masuk ke alam neraka panas bergelegak air, api, udara sampai mereka tak mampus-mampus. Sudah lambat untuk mereka bertaubat dengan dosa berat mereka.

Anonymous said...

ko ni cina apa keling,kutuk nik aziz,hadi awang dan mad sabu,kalo ko ni muslim ko tau mereka ni ulamak besar islam kat malaysia,jumpa mereka terkencing kat seluar kut,..

Anonymous said...

Benar memang akan trkencing kerana jumpa syaitan bertopengkan manusia!

Anonymous said...

mat sabu ulamak?? ke ular dalam semak.. main bini orang boleh la..muka tiga2 ekor xde seri..