Friday, August 31, 2012

alt

Gerombolan-gerombolan anak didik penganut sosialis dan komunis Hishamuddin Rais semakin liar dan biadab mengoyak gambar Perdana Menteri.

Malam yang sepatutnya diingati dengan menyambut semangat kemerdekaan ditukar menjadi medan untuk membangkitkan semangat sosialis dan komunis di jiwa anak muda.

Inilah cara demokrasi anutan Anwar Ibrahim dan juak-juak pembangkang.

alt

Malam yang menyaksikan semangat demokrasi 'dibunuh' dengan kebangkitan anasir subversif sosialisme dan komunisme.

Janji demokrasi yang diwar-warkan adalah janji yang sama seperti dilakukan oleh Parti Kebangsaan Melayu Malaya (PKMM) sebelum mencapai kemerdekaan satu ketika dahulu.

Janji untuk 'Ganyang Malaysia', inilah yang cuba diterapkan kembali oleh Hishamudin Rais.


Si komunis Hishamudin Rais tidak boleh menafikan beliau tidak bertanggungjawab dalam hal ini ...


Melalui blog, si komunis Hishamudin Rais ini cuba membangkitkan semangat anti nasionalisme.


Mengapa bendera Indonesia juga yang menjadi pilihan si komunis Hishamudin Rais ini sebagai perbandingan.

alt

Rakyat Malaysia masih lagi mahu berdiam diri dengan anasir subversif yang cuba ditanam ke dalam jiwa anak-anak muda ini ...



11 comments:

Anonymous said...

bukan nak cakap bro tapi pihak2 yg duduk diatas tu dah terlampau banyak makan tidur, makan gaji buta..

dah terlalu banyak perbuatan menghina negara sendiri dilakukan tapi org2 berkenaan yg duduk kerusi empuk diatas tu buat bodohh.. bila dah huru hara negara bila ada rakyat sendiri yg buat tindakan baru nak sibuk.. dah terlambat bro

yg buat onar semakin naik lemak dan yg bersabar semakin hilang kesabaran..

Melayu Atas Pagar said...

SUKA ATAU TIDAK, TERPAKSA BERSETUJU DENGAN ANON 2.24AM

Anonymous said...

itu semua anak2 haram...yg tiada pegangan....mmg mnyedihkan dan kasihan...otak masing2 kat ujung kaki sbb tu mudah dipermainkan dan dioerkotakkatikan..mcm pmimpin2 mreka jgk.....

Anonymous said...

Sakitnya hati, tapi bukan saja sakit hati terhadap orang2 gila ni malah sakit hati terhadap orang2 di kayangan yang sedsang tidur lena

usin said...

aku paling benci dgn setan2 pengkhianat negara yg buat onar mlm tadi. sial sesial-sialnya melihat kelaku mereka, namun terdetik juga dlm fikiran aku, dlm pru13 nanti, aku akan buat sesuatu yg paling aku benci dlm hidup aku, undi pembangkang. biar pembangkang menang dan akan seksa cukup2 mereka yg masih selesa dgn berbagai2 penghinaan dan kebiadaban yg dilakukan pembangkang. itulah sebenarnya yg perlu dibayar kerana kelemahan mereka, kepengecutan mereka serta kebodohan mereka. aku sentiasa berfikir kenapa aku sokong kerajaan yg tidak menyenangkan serta menyakitkan hati penyokong mereka sendiri, tetapi spt berpihak kpd pembangkang? kenapa? kenapa? kenapa? kerajaan ingin rasa jadi pembangkang?

Anonymous said...

MENTERI DALAM NEGERI....!!! APA KO BUAT? PENGHINAAN DEMI PENGHINAAN, PELANGGARAN DEMI PENGLANGARAN BERANI MEREKA BUAT KEATAS KEDAULATAN NEGERA !!!! MENTERI DALAM NEGERI KO HARUS DIPERTANGGONGJAWAB KEATAS TINDAKAN MEREKA!

ADALAH KEBACULAN JIKA KO TIDAK BERTINDAK!!!!

Anonymous said...

Takape....melayu ni selalu diam dulu.......diam dulu........dah naik minyak baru jadi 13mei....tgklah nanti....melayu ni lupa dulu tapi lebih berani mati dari cina....cina ada ape....duit banyak aje....kita orang muslim lagi kuat sebenarnye

Anonymous said...

Usin oh Usin. Sanggupkah engkau untuk akan terus menderita. Mungkinkah LGE, Karpal, Ronny, Elly atau Terresa Kok yang nampak lebih dominan akan membuatkan engkau akan lebih berbahagia?

wan said...

aku bangga bab ramai nk lawan blk.dan ada yg ckp tngu 13mei jd blk.sahabat maaf ya.korang tau 13mei melayu bunuh cina dan hindu.parang terbang.anda silap.pejuang2 n brjuang utk membela islam.bkan melayu.tp time 2 melayu kuat islam.rukun islam dan iman x pnah tngal.la n.fikir la sndri.parang x terbang.tp org yg pegang parang org kafir n x nmpak.la n klau korang nk brjuang utk melayu,rukun islam dan iman x kuat.baik diam j.mati pun x dpt syahid.bab niat x btl dah.aku hanya tgur skit j.ada yg x blh trima.tp siapa nk jtuhkan agama aku.agama islam.aku jnji.aku brada saf paling depan

Anonymous said...

Salam sejahtera kepada semua pemimpin kerajaan.Tan Seri,Dato Seri,Dato,Yang Berhormat sekelian. Kami rakyat marhain yang bertungkus lumus mempertahankan kedudukan anda semua. Kerana apa?. Kerana kami mahu anda semua menjadi pembela bangsa kami, maruah kami, agam kami dah kesejahteraan kami. Maka kerana itu tuan/puan berada di situ. Namu keyakinan kami mula terhakis apa bila melihat satu demi satu perbuatan melampau pihak pihak yang tidak bertanggung jawab di biarkan begitu sahaja tanpa ada tindakan tegas atau perbicaraan. Kenapa anda semua menjadi pengecut kerana menganggap mereka lebih gagah dan kalau ada tindakan maka anda akan kalah dalam pilihan raya.????? BUKANKAH KERAJAAN SEKARANG INI ADALAH KERAJAAN YANG BERDAULAT?. BUKANKAH ANDA SEMUA DINOBATKAN SEBAGAI PEMERINTAH ADALAH KERANA ANDA DISOKONG OLEH RAKYAT MAJORITI?... KAMI MAHU KEADILAN. KAMI MAHU KESEJAHTERAAN KAMI BERPANJANGAN. JANGAN BIARKAN KAMI RESAH KERANA ADA YANG MELAMPAU TAPI YANG BERKUASA BUAT-BUAT TAK KISAH?... Negara ini hak kita bersama dan anak cucu kita mesti ditinggalkan dalam sejahtera.

Anonymous said...

Ingat senang2kah nak tukar bendera, dasar tak kenang budi, sudah senang nikmati kemerdekaan, macam Yahudi mabuk nak jual negara pula. Bangang punya budak, ingat ini Singapore atau Indonesia kah? Kepada Pihak Berkuasa, pastikan mereka yg terlibat dihukum selaku PENGHIANAT NEGARA. Kalau perlu, buang negara atau campak ke laut biar jadi tukun.