Wednesday, August 1, 2012

Farid Ismeth Emir kesal difitnah sebagai suami kepada DS Rosmah Mansor sehingga lahirnya Azrene Soraya Abdul Aziz.





Rupanya juak-juak pembangkang masih lagi belum berpuas hati dan terus menerus melakukan fitnah terhadap Farid Ismeth Emir.

Tohmahan dan fitnah terbaru ini kononnya mereka mempunyai bukti sijil perkahwinan Farid Ismeth Emir pernah berkahwin dengan DS Rosmah Mansor.

Tidak cukup di situ, fitnah ini turut dikaitkan dengan sijil kelahiran Azrene Soraya Abdul Aziz merupakan bukti kukuh Farid Ismeth Emir pernah berkahwin dengan DS Rosmah Mansor.

Tidak pula ditunjukkan mahupun didedahkan sijil perkahwinan dengan DS Rosmah Mansor mahupun sijil kelahiran Azrene Soraya Abdul Aziz ini kepada umum.

Bunuh diri ... bunuh diri jika menunjukkan sijil kelahiran Azrene Soraya kerana wanita ini bukan dibintikan kepada Farid Ismeth Emir, namun dibintikan kepada Abdul Aziz.

Langkah dan provokasi berterusan dilakukan dengan mengugut Farid Ismeth Emir melalui sms.


Fitnah dan tohmahan terhadap Farid Ismeth Emir tidak akan berhenti disini. Begitu juga dengan fitnah dan tohmahan terhadap DS Rosmah Mansor.

Fitnah dan tohmahan ini akan dipanjangkan sehingga menjelangnya pilihanraya umum nanti.

Inilah modal politik terbaik pembangkang untuk menimbulkan rasa marah dan benci terhadap DS Najib dan DS Rosmah.



GWM yakin dan cukup percaya ... Mark My Words ...

Akan timbul satu lagi fitnah dan tohmahan terbesar sedang diatur oleh Anwar Ibrahim dan kem pembangkang dalam beberapa hari, sebelum menjelangnya pilihanraya umum .

Akan muncul pengakuan lelaki yang pernah bersama dengan DS Rosmah. Dan lelaki ini akan membuat Akuan Bersumpah pernah bersama dengan DS Rosmah melakukan perkara aib.

Mark My Words ...



5 comments:

Anonymous said...

Tak payah sibuk2 buat cerita lah pembangkang oii... Gi selesai dulu kes anak Azmin tu. Buat ler pemeriksaan DNA kalau tak percaya. Ha Ha haha

Anonymous said...

hahahaha lawak gila laki org ni....

Anonymous said...

rosmah tu kaki batang org kaya la...

Anonymous said...

bodoh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...Aziz Nongchik suami pertama Rosmah sama dgn aku la kat Malay College. Aku senior setahun. Mereka berkawan sejak sekolah. Aziz di MCKK, dan Rosmah di Koleh Tunku Khurshiah, Sermban. Farid Ismeth ni tak ada sangkut paut pun. Buat fitnah bertahun-tahun pembangkang Malaysia. Mampus la korang.

Anonymous said...

Nak beli harta kat luaq negera guna la duit sendiri. Ko sapu duit rakyat buat hape?? Ha rasa la ko..