Monday, July 23, 2012


Menjelang PRU 13 ini, Rosmah menjadi sajian dan hidangan utama pembangkang untuk menimbulkan sentimen kebencian orang ramai terhadap DS Najib dan BN.

Rosmah kini adalah 'punching bag' terbaik untuk dijadikan modal politik. Lebih banyak cerita mengenai Rosmah yang boleh dikaitkan, lagi bagus.

Isu skandal Rosmah-Farid Ismeth Emir bukannya perkara baru. Perkara yang sering diulang-ulang oleh blog-blog pembangkang termasuklah blogger yang dipelihara oleh Rafizi Ramli.

11 tahun isu yang dikitar semula ... recycle.



Walaupun empunya badan muncul menafikan semua dakwaan itu, pembangkang tidak akan senyap dan melihat serta mendengar sahaja apa yang diperkatakan oleh Farid Ismeth Emir.

Tidak kira apa cara sekalipun, Rosmah perlu dikaitkan dengan apa jua fitnah.

Modus Operandi mirip Altantuya perlu dihidupkan semula. Skrip perlu diubah dan dikemaskini agar lebih mantap, impak yang lebih kuat.

Perlu ada skrip yang cukup kuat sebagaimana pembohongan ada foto satelit yang jelas menampakkan kelibat batang tubuh Rosmah berada di kawasan Altantuya dibunuh.


Sayangnya Rosmah bersama-sama dengan anak-anak yatim pada majlis sambutan berbuka puasa dengan Tabung Haji pada waktu kejadian Altantuya dibunuh.


Malah pembuat Akuan Bersumpah palsu, Raja Petra turut mengaku dan menafikan fitnah yang dimainkan oleh Anwar ibrahim dan PAS, khususnya.


Apa lagi tohmahan, fitnah dan pembohongan yang bakal dilancarkan Anwar Ibrahim dan pembangkang selepas ini.

Gila Babi puak-puak pembangkang ini ...



3 comments:

usin said...

gila babi ke babi?

Anonymous said...

anak babi lah...

dad8home said...

Pembangkang bukan GILA BABI tetapi BABI GILA yang GILA BABI!,!,!,