Wednesday, July 4, 2012


Hakim Mohamad Zabidi telah mengumumkan penghakiman kes liwat Anwar Ibrahim 'membontoti' Saiful Bukhari Azlan.

Cukup jelas, ada keterangan berlaku penetrasi dubur Saiful Bukhari Azlan oleh Anwar Ibrahim.

Dengan kata lain ... kejadian Anwar Ibrahim meliwat Saiful Bukhari Azlan memang berlaku.

Keputusan penghakiman yang membebaskan Anwar Ibrahim bukan bermaksud 'Anugerah Tuhan' ini tidak bersalah setelah puas 'membontoti' Saiful Bukhari Azlan.

Keputusan pembebasan Anwar Ibrahim dilakukan kerana tiada bukti sokongan dan tidak selamat untuk mahkamah mensabitkan Anwar 'Peliwat' Ibrahim.

Mahkamah Tinggi 'terpaksa' membebaskan Anwar Ibrahim berdasarkan kepada integriti sampel sperma Anwar Ibrahim yang diambil dari dubur Saiful Bukhari Azlan tergugat.

Lantas Mahkamah Tinggi hanya mampu membuat keputusan berlaku penetrasi Anwar Ibrahim ke dubur Saiful Bukhari Azlan.



Terlepasnya Anwar Ibrahim dari disabitkan kesalahan meliwat Saiful Bukhari Azlan adalah disebabkan kesilapan / khilaf pegawai penyiasat yang membuka beg plastik (P27), sampel sperma bahan bukti untuk dilabelkan.

Di sinilah keputusan penghakiman membebaskan Anwar Ibrahim kerana dengan terbukanya beg plastik (P27), integriti sampel tersebut hilang.


Keputusan penghakiman kes liwat Saiful Bukhari Azlan ini sama seperti keputusan penghakiman kes liwat melibatkan Sukma Darmawan pada tahun 2004.

Berlaku kegiatan homoseksual Anwar Ibrahim dan Sukma Darmawan. Dan kali ini berlaku kegiatan meliwat Anwar Ibrahim ke atas Saiful Bukhari Azlan.

Terlepasnya Anwar Ibrahim dari disabitkan kesalahan kedua-dua kes adalah disebabkan pihak pendakwaraya tidak berjaya membuktikan kes tanpa sebarang keraguan.

Bukan bermaksud tidak berlaku aksi homoseksual dan meliwat ...



2 comments:

QalamQabut said...

AKU TAK FAHAM lah! Anuwar kena saman sebab sontot Saiful ATAU Anuwar kena saman sebab sperm dia tercemar?
Boleh sesiapa bagitau aku apa pertuduhan yang dikenakan ke atas Anwar.

Anonymous said...

ish...tak nak aku sokong sorang peliwat. bye2 pkr!