Thursday, July 19, 2012




Walaubagaimanapun, Ketua Pembangkang itu berkata undang-undang purba (liwat) ini perlu dikaji semula untuk menghalang mereka yang tidak bersalah dari dihukum.

Perbetulkan tanggapan GWM jika salah tafsir dalam isu ini.

Apa yang dimaksudkan Anwar Ibrahim sebagai 'undang-undang purba (liwat) ini perlu dikaji semula untuk menghalang mereka yang tidak bersalah dari dihukum.'

However, the PKR leader, whose sexual preferrence had been the subject of much debate, allegations and denials, said that archaic laws must be reviewed to prevent the innocent from being penalised. - Free Malaysia Today, 18 Julai 2012.

Bab mana seorang peliwat tidak boleh dihukum bersalah dalam sebuah negara yang majoritinya umat Islam, yang cukup jelas menolak hubungan luar tabie, songsang, pedang lawan pedang ini.

Jangan ditanya pendapat dari puak-puak Cicak Mengkarung Hijau yang pasti akan berdiam diri dari mengulas keterangan Anwar Ibrahim ini.

Baik agama Islam, Hindu, Buddha bahkan Kristian sekalipun menolak perlakuan liwat dan luar tabie ini ... apa yang cuba dibuktikan oleh Anwar Ibrahim?







Masyarakat di Amerika Syarikat turut kecewa dengan pendirian presidennya yang begitu bersungguh-sungguh mahu menghalalkan perkahwinan jantan dengan jantan.

Tidak terkecuali media di Amerika Syarikat menolak malah menyindir Barack Obama sebagai 'Presiden Gay Pertama Amerika Syarikat'.

Barangkali ini yang Anwar Ibrahim mahukan ... diiktiraf sebagai 'Perdana Menteri Gay Pertama Malaysia'.

Cukup tinggi anugerah ini ... setaraf dengan gelaran yang diberikan oleh isteri tercintanya 'Anugerah Tuhan'. Maka tidak salah mengapa anakanda tercinta Nurul Izzah menyifatkan bapanya sebagai 'Papa Hebat'.



Pandangan peribadi GWM dalam kes saman ini cukup mudah. Anwar Ibrahim sedang menjerut lehernya dengan menyeret Utusan Malaysia ke mahkamah.

Utusan Malaysia sebenarnya sudah mampu tersenyum dengan tindakan Anwar Ibrahim.

Penyokong pembangkang pun sebenarnya tahu Anwar Ibrahim sedang melakukan cubaan bunuh diri.

Komen dalam portal Free Malaysia Today ini sudah cukup memberitahu betapa bodohnya Anwar Ibrahim memperjuangkan isu LGBT ini.




5 comments:

Anonymous said...

yg bercakap hal liwat dan undang undang lapuk adalah orang yg terlibat dgn aktiviti sonsang..jadi apa maksudnya tu....? ini pun dia dah kantoi!

Anonymous said...

Assalamualaikum,

Sekadar peringatan bagi yang lupa." Wahai orang-orang yang beriman hendaklah kamu jadi orang-orang yang selalu menegakkan (kebenaran) karena Allah, menjadi saksi dengan adil. Dan janganlah sekali-kali kebencianmu terhadap sesuatu kaum, mendorong kamu untuk berlaku tidak adil. Berlaku adillah, karena adil itu lebih dekat kepada takwa. Dan bertakwalah kepada Allah, sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang kamu kerjakan" –(Al-Maidah: 8).
Berhati-hati dengan komen dan posting yang dihantar kerana ianya akan menjadi persaksian-mu di padang Mahsyar kelak.

Anonymous said...

Semoga anda terlepas daripada tanggungjawab untuk mendatangkan semua bukti dan persaksian di hadapan Allah SWT dipadang Mahsyar kelak.
Yakinlah, bahawa semua pertuduhan yang kita lemparkan sama ada dalam bentuk posting,comment dll,tidak akan terlepas dari pengadilan Allah SWT.
Sekiranya anda yakin dengan pertuduhan anda,teruskanlah usaha pembongkaran ini,kerana janji Allah adalah benar.Namun jika sebaliknya,fikir-fikirkanlah nasib anda di hari akhirat kelak.

Anonymous said...

Alamak, yang bagi gelaran Al-Juburi tu sape eh??? Memang terbukti sahih... tapi mengkarung hijau otak letak kat lutut, sokong BABI buta je la....

yanmaneee said...

100% real jordans for cheap
yeezy boost 350 v2
supreme
yeezy boost 700
kobe 11
lebron 16
coach outlet
golden goose
balenciaga trainers
balenciaga shoes