Sunday, July 8, 2012


Dakwaan sesetengah pihak yang mengatakan isteri Perdana Menteri, Datin Seri Rosmah Mansor 'lupa diri' dengan kekayaan yang dimilikinya kini ternyata berbeza realiti sebenar.

Situasi ini dapat dibuktikan pada  Program Jelajah Janji Ditepati peringkat negeri Selangor di Teras Jernang, Bandar Baru Bangi hari ini.

Beliau (Rosmah) berkeras untuk makan menggunakan bekas makanan polistren walaupun urusetia ingin memberikan pinggan kepadanya.

alt 

Beliau makan dalam bekas polistren sama seperti dengan tetamu lain yang hadir pada program tersebut.
Selain itu, beliau juga kelihatan tidak kekok untuk bergaul dengan kaum wanita yang hadir dan kelihatan begitu mesra melayani mereka.

Sehubungan itu, bukti ini jelas menangkis segala tohmahan sesetengah pihak yang sering menyebarkan perkara yang tidak elok mengenai beliau.

Pada program tersebut, lebih 20,000 orang menyambut ketibaan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang turut hadir bersama isterinya itu.

Artikel selanjutnya, klik FITNAH PEMBANGANG BERTERUSAN



Sah ... Rosmah 'malukan' Najib dengan makan menggunakan bekas makanan polisterin. Apa kelas you makan dalam polisterin ... Memang sahih bakal jadi bahan fitnah dan tohmahan puak-puak pembangkang.

Sampai bila pembangkang akan menjadikan DS Rosmah sebagai bahan cacian, umpatan, tohmahan dan fitnah? Hanya masa yang akan menentukan.

Pelik juga dengan sikap pembangkang, lebih-lebih lagi puak-puak cicak mengkarung yang memakai serban dan kopiah ini.

Tidak payah kita pertikaikan Anwar Ibrahim dan puak-puaknya. Jangkaan GWM ...  mulut Anwar Ibrahim lebih busuk dari bau longkang yang dicemari najis khinzir.

Namun apa yang lebih pelik lagi adalah sikap dan mulut seorang wanita yang dianggap sebagai 'wanita terbaik' pernah dilahirkan oleh pembangkang.

Wanita yang dianggap sebagai 'role model' puak-puak pembangkang yang 'buta dalam celik' ini.

Wan Azizah ...




GWM hanya mempu menggelengkan kepala melihat betapa petahnya Wan Azizah sempat mengumpat dan memfitnah DS Rosmah ... dalam bulan Ramadhan Al Mubarak lagi.

Artikel dari Malaysiakini Ogos 2011, ini bukti 'ciri-ciri wanita impian' puak-puak ngentot Anwar Ibrahim. Mengumpat dan memfitnah dalam bulan puasa.

Mantap ...

Kegagalan Wan Azizah mengawal mulut dalam bulan puasa jelas menunjukkan sifat hasad dengki dan iri hati terhadap DS Rosmah.

Walhal tidak pernah timbul dalam mana-mana media massa baik kerajaan mahupun pembangkang DS Rosmah menyerang peribadi Wan Azizah.

Terpampang jelas sifat disebalik wajah keibuan Wan Azizah sebenarnya ... Wajah yang dianggap sejuk dan lembut dilihat rupanya mempunyai hati yang cukup busuk terhadap DS Rosmah.

Tidak ada bezanya Anwar Ibrahim dan Wan Azizah ini ... mulut tak ada insurans!

Barangkali Wan Azizah perlu mengenang kembali apa yang telah diperkatakan oleh arwah Dr. Lo'lo terhadapnya suatu masa dahulu ...


Wan Azizah ... Jadikan kata-kata hikmat arwah Dr. Lo'lo sebagai penguat semangat untuk tidak lagi menjaga tepi kain orang, walhal kain sendiri sudah koyak rabak dicarik sang suami.

Jadikan kata-kata hikmat arwah Dr. Lo'lo sebagai penguat semangat untuk menegur sang suami yang masih rakus bernafsu dari membalun jantan dan betina.



13 comments:

Anonymous said...

Amin! InsyaAllah..Allah swt akan JAUHkan Wan Azizah jadi seperti DS Rosmah, jadi isteri PM Malaysia!

anti bohmau said...

betul & benar...wan ajijah takkan merasa menjadi isteri seorang perdana menteri!! sekadar jadi isteri kpd anughairah tuhan tu bolehla... wan ajijah ialah isteri pm16sept seumur hidupnya! hu hu

Anonymous said...

wan jijah jadi isteri peliwat jadik lerrr..... ekekekek

Anonymous said...

tidak pernah aku tgk lihat dgr rosmah mengutuk,mencaci fitnah atau mengata wan azizah (sebab seorang kakak kepada sorg teman adalah seorg pembantu rosmah yg berkata sedemikian). muka rosmah mmg nampak sombong, bengis tetapi hahkikatnya seperti langit dgn bumi.... kalau pembangkang pun yg rapat dgn rosmah akan mengakui perkara ini..

Pemerhati bersih 3.0 said...

Jilat jgn tak Jilat wehhh...huhuhuh..jilat la sampai berkilat....kikikikki...Bodoh yg amat..unta pon pandai lg dari kamu!! tahu?

Anonymous said...

hehehe. lebih baik aku jilat rosmah dan najib dari aku jilat anwar al ponggongi al buntuti. banyak buat keje baik dari buat keje setan mcm al ponggongi al buntuti.

Anonymous said...

Teruskan usaha suci murni-mu wahai F.L.O.M. Walaupun banyak dugaan,kau masih anggun berdiri dan kami amat menyayangi-mu wahai F.L.O.M.
F.L.O.M. nama-mu harum diseluruh dunia.

Anonymous said...

Betapa kami sentiasa kagum dengan penampilan F.L.O.M. yang sentiasa anggun,cantik dan bercirikan 'wastiyyah'.
Setiap kali F.L.O.M muncul di khalayak ramai,maka akan bersinarlah majlis itu.
Rakyat jelata bercita-cita agar dapat melahirkan generasi pelapis yang akan mewarisi keperibadian F.L.O.M. yang luhur dan murni.

Anonymous said...

Komen drpd mereka puak2 UMNO:BN dilihat b'juang m'hentam phak lain tapi pihak mereka sume bagus..Hinggakan kesalahan pemimpin mereka puak2 UMNO:BN tdak d'persalahkan..Wahai kamu UMNO, tolong dengar rintihan rakyat perlukan khidupan yg baik&harmoni..kamu UMNO, telah lama m'merintah tapi t'lalu byk masalah sosial b'laku skrg ni..kamu UMNO, kos kehidupan meningkat m'bebankn hmpir k'seluruhan rakyat m'yara hdup mereka..

Anonymous said...

Oops...nk tanya blogger tlong confirmkan PM M'sia skrng ni Najib ke Rosmah?...sbb aritu dlm tv tnjuk PM skrng Rosmah.....

Anonymous said...

* kamu UMNO, kos kehidupan meningkat m'bebankn hmpir k'seluruhan rakyat m'yara hdup mereka..*
Sori Brooo.. aku bukan rakyat yg tergolongan drp yg kau katakan...dari daulu aku suka negara aku..MALAYSIA dan klau hang xsuka dan rasa brsalah dan membebankan boleh BLAHHHHH...drp bumi ini...Kau jenis manusia yg xsedar diuntung dan golongan yg xreti bahasa dan rahmat bila berada disini selama 55 tahun merdeka.

Anonymous said...

3.45 >> Mulut bau longkang Khinzir..Masalah sosial ? biasalah budak2 muda..mcmmana yg dah serban dan berjanggut labuh...? lg teruk sosial hingga jam 3 pagi..hahaha. lain x nak komen tgk muka tu kat cermin dan sekeliling...hingga terlebih bersosialah belakang pun taruk jugak...apalah hang ni....

Anonymous said...

Lol komen pon..kena bayar ke nak tulis komen puji rosmah + najib..macam xde otak ah..xpakai tudung salam ngan laki katanya baik..dunia maksiat betol