Wednesday, March 13, 2013








Kita berharap penyokong pembangkang agar banyak bersabar dengan FLIP FLOP Anwar Ibrahim ... bakal Perdana Menteri Malaysia.

Anwar Ibrahim perlu mengelak dari MENUKAR di SAAT-SAAT AKHIR manifesto pembangkang yang baru sahaja dilancarkan ... malu nanti. MENINGGALKAN ISU ROYALTI MINYAK dari dimasukkan dalam manifesto pembangkang sudah cukup memalukan. Cover line pun tak guna.

Dalam negara ... HENTI OPERASI LYNAS, luar negara ... BOLEH DITERUSKAN, dalam manifesto pembangkang pun HENTI OPERASI LYNAS. Mana satu? Rakyat mula keliru.

Bodohnya Anwar Ibrahim kerana mendakwa tidak mempercayai agensi kerajaan yang meluluskan operasi syarikat Lynas. Rakyat perlu bertanya kepada Anwar ... Agensi Tenaga Atom Antarabangsa (IAEA) itu agensi kerajaan ke?

Bodohnya Anwar Ibrahim kerana mahu mendapatkan keterangan pakar-pakar nadir bumi yang kebiasaannya digunakan dalam industri teknologi seperti iPod, TV paparan rata, kereta hybrid, telefon pintar.

Rakyat boleh menganggap .. Anwar Ibrahim masih lagi tinggal dalam gua batu. Tidak pernah menggunakan telefon bimbit, mahupun TV, apatah lagi telefon pintar.

Barangkali Anwar Ibrahim masih lagi menggunakan telefon dari tempurung kelapa.

Rakyat sudah boleh menyimpulkan Manifesto PR ...




FLIP FLOP ... Nak percaya lagi cakap Anwar ?



4 comments:

Anonymous said...

PR
Janji Dicapati Bukan Ditepati

Anonymous said...

Dajjal betoi si nuar ni...

Boleh ka dia kata kalau pinggang dia sakit semasa d Sabah nnt isteri dia tanya buat apa ! Dia gelak2 pulak tu...

Aku nampak chara dia dlm video tu dia ni mampu pusing 360 darjah....er

Power juga la tu.....

Anonymous said...

Aku syorkan supaya manipistol PR di tambah disaat akhir sebelum ambang PRU 13 nanti ia itu akan melangsaikan semua hutang kad kredit bank bagi rakyat berpendapatan rm 3000 kebawah dan memutihkan kembali mereka yang telah blacklisted. Baru lah kami sokong anda....

Anonymous said...

Biar apapun orang nak kata, apa sangat pada anwar, kalau anwar tak ada sekalipun aku tetap sokong PR. Aku kerja bertahun tapi gaji ciput je, harga barang semakin naik. Toll mahal, belanja sekolah anak tinggi. Menteri semua kaya raya kecuali nik axiz dan azizan. Tukar kerajaan yg korupsi.